♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

زود گذر روزها به روایت تصویر..

1394/1/30 20:28
1,542 بازدید
اشتراک گذاری

ماه کوچولوی من  این روز ها حسابی خانمی شده برای خودش  که من رو حسابی شگفت زده و صد البته سرشار از شادی میکنه..

چرا اسم این برگ از خاطراتت رو گذاشتم زود گذرروزها برای اینکه واقعا روزها به سرعت درحال گذر کردن هستن واصلا هم نمیشه تو این روزهای بلند بهار ساعته بیکاری داشت واین واقعا جای تعجب داره سوالمن هم بعد از مدت ها تونستم بیام وبرات کلی خاطره انباشته شده ای که تو این چند ماه به یادگار مونده رو ثبت کنم تا تو این گذر سریع روزها حداقل از مرورشون حسابی حال وهوایی تازه کنیم ودلمون  رو به خاطرات شیرینمون خوش...

 

حالا برات از اواخر فروردین مینویسم وهمراه با عکس برات توضیح میدم ناناز خانممبغل

 

اولین نشونه از خانم شدنت افتادن اولین دندون شیریت بود که البته با دراومدن دندون دائم وسماجت اون افتاد وگرنه اصلا خیال افتادن نداشتچشمک

 

 

وکیکی که که به مناسبت افتادن دندون دخملی شیطون با همدیگه پختیم وجای همه خالی خیلی خوشمزه شده بودخوشمزه

 

 

روز پدر وتنها عکس از اون روز ..

 

البته اون روز عمو بهرام یه جشن مفصل برپا کرده بود که تو یه پست برات عکس هاش رو میزارم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اردیبهشت ماه "یه بعد از ظهر جمعه عالی"همراه با آش رشته تو یه هوای دلپذیر بهاری با خانواده عمه رفتیم پارک وحسابی خوش گذشت...

 

ودر آخر روز معلم  که نانازم داره برای معلمش گل میخرهمحبت

 

 

 

قلب منی فرشته کوچولوی منبوس

 

قلب

 

 

پـــــــــــ ن:از دوستای قدیمی وبلاگ خیلی وقته بی خبرم فضا دیگه فضای قدیمی نیست دلم برای همتون حسابی تنگ شده  هیچکس دیگه مثل قدیم مطلب نمیزاره از جمله خودم"به همگی سر میزنم واون هایی که رمز دار هستن هم امیدوارم هر جا هستن شادو سلامت باشنمحبت

 

پسندها (2)

نظرات (3)

ĸoѕαr
9 خرداد 94 20:53
ای جونم!!دندونت افتاده خانووووووم.این نشونه بزرگ شدنت خانومی. کیک روز پدر+کیک دندونی هم خیلی خوشگل بودن.نوش جانت.جای ماهم خالی موفق باشی خانوم خوشگله.
مامان گیلدا
9 خرداد 94 22:47
سلام دختر من تو جشنواره شرکت کرده لطفا عدد 49 رو به 1000891010 بفرستید ممنون
مامان آروین(مهناز )
21 خرداد 94 9:15
سلام لیلا خانم خیلی دلم براتون تنگ شده بود عزیزم چقدر خانم شده پرنیا جون الهییییییییی قربونش برم من دندونش هم افتاد ... ان شاء الله هر جا هستید خوب و خوش و سلامت باشید میبوسمتون