♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

محرم ماه غریب..

1391/8/25 17:18
363 بازدید
اشتراک گذاری

سـلام مـن بـه مـحـرم بـه تشنـگی عـجـیـبـش

 

بـه بـوی سیـب زمـینِ غـم و حـسین غریـبش

 

دختر قشنگم امروز اولین روز ماه محرمه وما شب برای نذری عمه جون دعوتیم وقتی ماه محرم میاد دل مامان خیلی میگیره دلم میخواد واسه همه دعا کنم تا خدا حاجت دلشون رو بده مخصوصا عمه سمیرا که نی نیش مریضه اخه امسال رو ما با یه اتفاق خیلی بد شروع کردیم عمه مامان تصادف کردن وعلی اصغر سرش یه اسیب جدی دیده وما خیلی براش ناراحتیم واز خدا میخوام از همه بچه ها مواظبت کنه وسالم نگهشون داره و هیچ بچه ای مریض نباشه وامیدوارم به حق صاحب این ماه همه حاجت روا شن ..

                                                                                                            

امین......

 

از همه دوستایی که از وب پری دیدن میکنن میخوام واسه علی اصغر هشت ماهه ما هم دعا کنن..

 

  

 

این دست های خالی و ساده دخیلتان ، ما را فقط به رسم رفاقت دعا کنید . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان زهرا
26 آبان 91 10:31
به اسم آقا ابوالفضل و عشقش به همه طفل های کاروان کربلا ... دعا می کنم علی اصغر حالش خوب بشه

یا قمر بنی هاشم یا باب الحوائج آمیییییییییییییییییین


مرسی دوست خوبم.
هیراد و عمه لیلاش
26 آبان 91 14:22
دلم خیلی گرفت و برای سلامتی علی اصغر کوچولو از صمیم قلب دعا میکنیم
خداوند خودش از تمام جهات مراقب و محافظ تمام فرشته های کوچولو باشه


مرسی از دعا تون..
آیسان مامان ماهان
27 آبان 91 8:24
سلام عزیز دلم ،خیلی ممنون که داداشمو دعا می کنی انشالله به حق این ماه عزیز همه حاجات شما هم روا بشه،من اهل تبریز هستم گلم


امیدوارم همه به حاجتشون برسن همین طور شما دوست خوبم..
مامان بردیا
27 آبان 91 9:10
با همه وجودم سلامتی این فرشته معصوم خدارو خواستم.امیدوارم هستم به لطف صاحب این ماه شریف دل پدر و مادرش شاد بشه


ممنون از همدردی صمیمیتون..
باران قلنبه
27 آبان 91 13:05
ایشالا به حق علی اصغر خدا شفاشو بده


امیدوارم مرسی از دعات نرگس جون.