♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

یه بازی دیگه...

1392/3/11 19:46
341 بازدید
اشتراک گذاری

انگاری مرسوم شده هر چند وقت یک بار یه بازی بین وبلاگها راه بیوفته ومن هم به معرفت دوستان جزو دعوت شده های این بازی های مرسوم شدم دست مامی طهورای گلم درد نکنه که مارو به این بازی دعوت کرد چون از دوران نوجوانی که بین دوستام دفتر عقاید خیلی رواج داشت عاشق پر کردن وجواب دادن به اون سوالها بودم وهنوز هم از خوندن اون دفترها ونوشته های همکلاسیهام هم لذت میبرم وهم یه بغض شیرین راه گلوم رو می گیره ومثل یه فیلم قشنگ از جلوی چشمام تمام خاطرات اون روزها میگذره چقدر ساده آدم با یه اتفاق کوچیک می تونه انقدر به عقب برگرده .این بازی برای من پر شد از خاطره های شیرین نوجوانیخیال باطل

امیدوارم فردا روزی که دختر گلم این پست رو می خونه اون هم روزهاش پر باشه از شادی وشاید یکی از این سوالها سوالی باشه که براش جالب باشه جواب من رو در اون مورد بدونه پس با هم میریم سراغ سوالها:

1:بزرگترین ترس تو زندگیت چیه؟ارتفاع

2:اگر 24 ساعت نامرئی بشی چه کار میکنی؟دوست دارم باطن چند نفر رو بشناسم پس حتما میرم پیش اونها تا بدونم واقعا چه جور آدمی هستن.

3:اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن 5تا12 حرفت رو داشته باشه اون چیه؟ خوشبختی برای همه.

4:از میون اسب"پلنگ وعقاب کدوم رو بیشتر دوست داری؟اسب"برای وقار ونجابتش.

5:کارتون مورد علاقت چیه ؟جودی ابوت.

6:در پختن چه غذایی مهارت نداری؟تعریف از خود نباشه ولی اون غذا وجود ندارهنیشخند

7:اولین واکنشت موقع عصبانیت؟سعی میکنم اون لحظه خودم رو کنترل کنم.

8:با مرغ دریا "اورانیوم و خسته یه جمله بساز؟من خسته ام الان حال فکر کردن به مرغ دریا واورانیوم رو ندارمخمیازه

9:دو بیت شعری که دوست داری؟آسمان همچو صفحه دل من "روشن از جلوه های مهتابست"امشب از خواب خوش گریزانم"که خیال تو خوشتر از خواب است.(فروغ فرخزاد)

9:اگه قرار باشه با تونل زمان فقط به یه روز از آینده یا گذشته سفر کنی کجا میری؟چون اصلا دوست ندارم درمورد آینده بدونم وترجیح میدم گذر زمان سیر طبیعی رو داشته باشه پس برمیگردم به اون روزی که دخترم به دنیا اومد.

10:چه رنگی هستی؟آبی.

12:اگر قرار باشه از ایران بری کدوم کشور میری؟آلمان.

13:بهترین sms inboxگوشیت چیه؟شبی که خونه نبودم وهمسری برام این smsروفرستاد ووقتی خوندم اشک تو چشمام حلقه زد(سلام شب بخیر گلم امیدوارم شب خوبی داشته باشید وخوابای خوب خوب ببینید "دوتاییتون رو میبوسم اما تو رو بیشتر دوستون دارم گلهای زندگیم شب خوش)قلب

پی نوشت این سوال برای دخترم:یادت باشه پدر جون با احساس ترین مردیه که تو دنیا وجود داره این تازه یه چشمشه چشمک.

14:اگه قرار باشه سه تا از عزیزانت رو به مهمونی دعوت کنی چه کسانی هستن؟خانوادم فقط چهار نفر میشننیشخند

15:اگه قرار بود یه لغت رو از لغت نامه زندگیت پاک کنی چی بود؟کینه.

16:کسی رو بخوای ملاقات کنی؟بچه محل های قدیم.

17:اگه بخوای اسم دیگه ای برای وبلاگت انتخاب کنی؟بهانه بودنم پرنیا.

18:سه تا از خصوصیات بدت:زودرنج "احساساتی"تنوع طلب که شاید خیلی هم بد نباشه.

19: شبیه چه میوه ای هستی؟میگن هلو حالا گردن اونهایی که میگن.چشمک

20:کاشکی؟کاشکی هیچکس غم مهمون خونش نشه.قلب

وطبق قانون بازی سه تا از دوستام رو دعوت میکنم که میرسم خدمتشونبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سويل و اراز
11 خرداد 92 23:48
سلام ليلا جون جوابهاتون قشنگ بود فقط همه كارتون جودي ابدو ميگن منكه تا بيست سالگيم كارتون نگاه ميكردم موندم چرا به اين كارتون نگاه نكردم حيف شد بايد دانلودش كنم ببينم چيه راستي ازت ممنونم كه منو جز سه تا دوستت قرار دادي ولي من قبلا دعوت شدم ولي بازم متشكرم خوشحالم كردي


واقعا تا حالا ندیدی!!!!!!
خواهش میکنم دوستم شما دوبار دوبار به سوالها جواب بده
مامان ماهان
12 خرداد 92 9:28
اي جونم خانم معلم پرنيا جوني...چند نمره ميدي به اين جوابهاي ذكاوتمندانه مامان خانومي؟؟؟من كه بيست ميدم
عزيزم سوالها و جوابها دو هر دو با احساس و زيبا بودن..كلي لذت بردم مخصوصا جواب سوالاي سه و هشت و سيزده..
شش و نوزدهم كه صد در صد ok


خجالتم میدی دوستم....
مامان ماهان
12 خرداد 92 10:40
سلام گلم ممنونم از دعوتت..حالا چيكار بايد بكنم؟؟


میام گلم
مامان ماهان
12 خرداد 92 12:34
ممنون از راهنماييت...چشم


خواهش گلم
مامان ایسو وایسا
12 خرداد 92 16:17
عزیزم ممنون دعوتم کردی


خواهش میکنم گلم.
زهرا
13 خرداد 92 21:01
ای کلک.....
جوابات قشنگ بود زندایی جونم...خیلی خندیدم


مرسی گلکم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
13 خرداد 92 22:49
لیلا جون خیلی جالبه که انقدردرغیاب هم هم نظرهستیم امیدوارم همیشه آبی بمونی واس ام اس همسری هم خیلی قشنگ بود
شادباشید


آره دوستم من هم همین نظر رو دارم..
ممنونم من هم براتون بهترین لحظات رو آرزو دارم