♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

پرنیا وکامپیوتر

1391/7/22 15:53
329 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا تو خونه ی ما دسترسی به کامپیوترخیلی سخت شده گریهاخه پرنیا خانم کار با کامپیوتر رو از پدرجون یاد گرفته .کلافه

    

 

این هم نرم افزارهایی که پدرجون برای  تکمیل فعالیتهای پری بلا خریده..

 

 

گلم خیلی از این شکلک که وقتی اشتباه میکنی نشون میده میترسی ومیدویی میای بغلم...

وکلی خودتو تشویق میکنی وقتی برنده میشی واین شکلک رو نشون میده...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نازان
23 مهر 91 14:51
خدایا تو چه نازی دختر من با این سنم هنوز با موس خوب نمی تونم کار کنم اما شما آفرین به مامانت که همه چیز و خوب به تویاد میده تا از الان کار با چیزهای مختلف و یاد بگیری.البته معلومه خیلی با استعدادی ناز بشی تو رو چه چهره معصومو قشنگی داری میبوسمت.
ایسا جونی
23 مهر 91 15:36
سلام چه وبلاگ قشنگی داری پرنیا خانم دست مامانت درد نکنه آدم دوست داره تمام وبلاگتو بخونه چه دختر خوب و نازی هستید شما وبلاگ قششنگی دارید به ماهم سر بزنید
پرهام جون
24 مهر 91 10:10
سلام .گلم آفرین به شما که با کامپیوتر از الان داری به این خوبی کار میکنی و دست مامان جون درد نکنه که این نرم افزارها رو برات تهیه کرده منم بعد دیدن این نرم افزارها رفتم تا برای شازده م تهیه کنم .و خیلی خوشم اومد وبلاگ قشنگی داری
کودکیار
25 مهر 91 14:19
سلام پرنیا خانم من عاشق این نگاه پر احساس شما با این خنده های قشنگت شدم.خدا ایشاا... برای همه بچه ها بسازه و همه بچه ها شاد باشن و کودک کار دیگر نداشته باشیم به امید آنروز