♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

جوجوم مریض شده...

1391/9/20 12:32
656 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربون جوجوی خودم برم که تا یکم مامان مریض میشه دست پیش میگیره تا من تمام دردام یادم بره. دیروز یکم بیحال بودم وطبق معمول فشارم افتاده بود که بعداز نهار یکم باهم خوابیدیم که با صدای گریه تو از خواب پاشدم دیدم داری تو خواب گریه میکنی بیدارت کردم توهم با همون حالت گریه گفتی ناراحت نباش مامان خواب دیدم بعدم طبق معمول خوابت رو برام تعریف کردی منم بوسیدمت که دیدم خیلی داغی نوار تب رو اوردم ودیدم "٤٠رونشون میده اول دست وصورتت رو شستم وبرات اب لیمو شیرین گرفتم ولی تبت پایین نیومد بعد زود زنگ زدم به پدرجون که بیا جوجوم تب داره بردیمت دکترت ودو تا امپول داد ومن هم بهت قول دادم امپولهاتو بزنی ومنم اجازه بدم پیشم بخوابی تو هم از بس خانمی قبول کردی.بعدهم دکتر فشار خودم رو گرفت خیلی پایین بود نبضم هم ضعیف میزد گفت که باید سرم وصل کنم منم که نگران شما بودم موکول کردم روز های بعد وبا پدر جون اومدیم خونه.

اینها دارو هاته عسلممممممممممم..

 

اینها رو هم پدرجون گرفت که از هر کدوم یکم خوردی ولی به قول خودت دهنت رو خوشمزه نکرد..

در اخر تصمیمت رو گرفتی و شیر با نی شیر رو انتخاب کردی وبعد داروهات خوردی...

نوش جونت عسلممم..

الهی قربونت برم که انقدر مهربونی هروقت نگات میکردم بهم لبخند میزدی تا خیالم راحت بشه خوبی..

خدارو شکر زود متوجه شدم وجوجوم زود تبش پایین اومد وباشروع شدن صبح روز از نو روزی ازنو...

اومدی سر کامپیوتر آخه فتوشاپ رو خیلی خوب بلد شدی وعکسها رو که درست میکنی خیلی خوشت میادو حسابی حرفه ای شدی..

قربون اون زلفات که هروقت میبینمشون دلم برات میره..

مامان جون میذاری به کارم برسمممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زندگی رو با تو میخوام نه با هیچ کس دیگه!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

پویا تم
20 آذر 91 12:28
سلام برا طراحی تم تولد کوچولوتون به وبم سر بزنید ممنون
سمیرا
20 آذر 91 12:38
عزیزهههههههههههه دلم الان حالت خوبه خاله فدات شممممممممممممم؟
خدارو شکرررررررر که خوبی دخمل مهربونه مامان آره منم خیلیییییییییییییی خوشحالم یه کرجی پیدا کردم اینجاااااااااااااا

خدا نکنه عزیزمممممممم. اره خدارو شکر خیلی بهتره سمیرا جون.

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
20 آذر 91 12:40
امیدوارم خدا زود زود سلامتی بده
مواظب پرنیا جون باشید


مرسی خاله زهرا جونو ببوس.
مامان فندق جون
20 آذر 91 12:42
فاطمه ناز بانوی مامان به دنیا اومده

عکساشو گذاشتم تو وبلاگش بیا ببین و نظر هم یادت نره




قدمش مبارک چشم حتما.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
20 آذر 91 15:20
دوست گلم
با سه تا پست جدید 46-47-48 بروزیم



به روی چشم حتما سر میزنیم.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 آذر 91 17:43
الهی چقدردخترطلامون تبش بالا بوده .
عزیزم چرااینقدرهمه مریض میشن ازبس هواآلوده اس .ایشالا زودخوب بشین
لیلا جون بخورخیلی موثره حتماتوی خونه روشن بذارید. میبوسمتون


اره عزیزم هوا خیلی الودس.مرسی از راهنمایی وهمدردیت دوست جون.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 آذر 91 17:46
لیلا جون عکسهاخیلی دیربازمیشه بعضی هاشم اصلابازنمیشه .فکرکنم چون جای دیگه ای آپلودمیکنی اینطوری میشه . گفتم بگم درجریان باشی عزیزم


مرسی انا جون.
سمیرامامان پرنیان
20 آذر 91 21:03
شکر خدا که حالت بهتر شد خاله جون الان هوا سرده بیرون که میری خوشگل خاله گرم بپوش


مرسی خانمی اره اگه یکم بازیگوشی رو کنار بگذاره حتما لباس گرم میپوشه ببوس پرنیان نازمو.
مامان بردیا
20 آذر 91 21:20
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
وجود نازکت آزرده گزند مباد
سلامت همه آفاق در سلامت توست
بههیچ عارضه شخص تو دردمند مباد


مرسی از شعرت خاله مهربونم.
مامان آوینا
21 آذر 91 0:27
سلام خانومی من اتفاقی وبلاگتون رو دیدم دخمل خوشگلی دارین خدا نگهدارش باشه مثل اینکه همشهری هم هستیم ما هم کرجیم خوشحال میشم وبلاگ دخترم رو توی لیست دوستانتون بزارید


مرسی که به ما سر زدید به روی چشم به جمع دوستای ما خوش اومدید.
باران قلنبه
21 آذر 91 15:41
عزیزم نبینمت مریض شی عشققققققققق خاله


مرسی نرگس جون ببوس باران جونو.
مریم (مامان آرینا)
22 آذر 91 12:33
امیدوارم الان خوب باشید دیگه،همه مریض شدن آرینا هم سرما خورده خودمم کم وبیش سرما خوردم ،بازم خوب شد زود متوجه شدی
آفرین به پرنیای شجاع خودمون
راستی چرا یه سری از عکساتون باز نمیشه؟


نمیدونم من تغییری انجام ندادم ولی اگه باز نشد کلیک راست بکن show pictureبزنی باز میشه.
مرسی که بهمون سر زدی.