♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

گل در اومد از حموم...

1391/10/20 18:20
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم ...

چند روز پیش رفته بودیم آرایشگاه تا مامان یکم موهاشو کوتاه کنهniniweblog.comچون هم ریزشش زیاد شده بود وهم یکم موخره افتاده بود.قربونت برم که انقدر ذوق میکردی کی گفته دخترا نسبت به مامانشون حسود میشن دختر من که از دیدن اینکه مامانش خوشگلتر بشه وقشنگترین چیزهارو داشته باشه از همین سن کمش لذت میبره.خلاصه آزیتا جون که موهامو کوتاه کرد گفت میخوای موهای ناز دختر روهم کوتاه کنی ومنم گفتم نهمشغول تلفنپدر جونمون عاشقه موهای پرنسسم هستش ودوست داره دخترش گیسو کمند باشه اونم گفت پس باید موهاشو هفته ای یک بار ویتامینه کنی تا سالم بمونه وموهای ابریشمی دخترم خوشگلتر بشه ومنم که دوست دارم دخترم همیشه خوشگلتر از همیشه بدرخشه یه ماسک مو برات گرفتم واز این به بعد هفته ای یک بار موهاتو ویتامینه میکنم تا پرنسسم ابریشمهاش همیشه سالم وزیبا باشه..niniweblog.com

 

اینجاهم از حمام اومدی ومن میخوام موهاتو خشک کنم که از این قسمت کار متنفری واگه اصرار من نباشه اصلا تن به این کار نمیدی..ناراحت

واینم پرنسس من با موهای ابریشمی..قلب

امیدوارم گل خنده همیشه رو لبات باشه گلم...

 

یه توضیح کوچیک!!!!

مرسی از دوست خوبم انا جون که باعث شد من در مورد این موضوع بیشتر تحقیق کنم ومتوجه شدم که ویتامینه کردن مو برای سن پرنسسم لازم نیست ولی دوست خوبم هم که گفته بود برای مدت طولانی که قرار به کوتاه کردن نیست نوک موها رو ویتامینه کنیم هم شونه کردنش بعداز حمام راحت تره وهم نوک موها که  آسیب پذیرتره سالم تر میمونه ودر کل ویتامینه کردن مو تاثیری بر رشدمو نداره فقط از آسیب هایی که ممکنه روی ساقه مو پیش بیاد جلوگیری میکنه.پس اگر مامانی این مطلب رو خوند بدونه که این مواد اصلا نباید به سطح پوست سر کودک برخورد کنه وبرای داشتن موهای سالم وزیبا باید روی تغذیه فرشته هامون دقت بیشتری داشته باشیمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

محیامامان دینا
20 دی 91 15:08
همیشه خندون باشی خانم خوشگل.


مرسی محیا جون
مامان هانا
20 دی 91 15:17
سلام ماشالله به اين ني ني ناز هاناي من توي مسابقه بافتني شركت كرده اكه امكان داره به اين آدرس بريد و به كد 002 راي بدين تا فردا وقت هست ممنون ميشم
http://ninimod.niniweblog.com


مامان هانا
20 دی 91 15:27
گلم شما با افتخار لينك شديد
بهاره مامان ونداد
20 دی 91 17:18
خاله جونی چه موهایی داری ماشاالله
افرین مامانی که از الان به فکر م.های پرنیا جونی


مرسی خاله جونبرای ونداد ومامان گلش.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 دی 91 17:33
پرنیاجونم نذاری مامانی موهای نازتو کوتاه کنه ها
لیلا جون من تاحالا نشنیدم بچه به این سن نیازی به ویتامینه داشته باشه خیلی تعجب کردم! چون نه رنگی میکنه نه صدمه ای به موهاش واردمیشه..البته فضولی نباشه امااگه این موادشیمیایی روبه موهاش نزنی بهتره بازم خودت میدونی دوستم اما موهای بچه ها حتی تادوران نوجوانی نیازی نداره که تقویت بشه مخصوصاالان مثل برگ گل میمونه موهاشون لطیفه حیفه که عادت کرده بشه به این چیزا


مرسی دوست جون از گفته هات ولی مقدار کم اونم فقط نوک موهاش چون قراره مدت طولانی کوتاه نشه برای اینکه موخره نیوفته وبعد حمام راحت تر شونه بشهبازم ممنون
سمیرامامان پرنیان
20 دی 91 21:23
قلبون عروسک خاله با اون موهای ابریشمی عزیزم هنوز کوچیکه و موهاشم سالمه سعی کن سشوار هم کمتر بکشی،آخه باعث خشکی موهاش میشه


دخملیــــــــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
21 دی 91 0:35
ای ول بابا حساب همه جارو کردی انگار.............
حیف که پسر نداریم دومادت بشه


بله از الان باید به فکرش باشم
مامان بردیا
21 دی 91 11:03
چه مامان با فکری هستی لیلا جون.خوش به حال پرنسس خانم


مرسی خانمی شما همیشه به من وپرنسسم محبت داری
نیم وجبی
21 دی 91 13:23
عافیت باشه پرنسس کوچولوی ناز
چه موهای نازی
آفرین مامانی که الان به فکر خانوم کوچولویی


مامان زهرا دختر دوست داشتنی
21 دی 91 16:02
عافیت باشه
این موهای زیبا اصلا احتیاجی به ویتامینه کردن نداره
هر چند وقت یکبار خودت با قیچی دم مو ها را کمی کوتاه کن ...رشد مو هم بهتر میشه


سارا
21 دی 91 23:19
چه موهای قشنگی داری ماشالا پرنسس کوچولوی خوشگل


مرسی سارا جان