♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

سالگرد مادربزرگ خونمون..

1391/10/23 14:28
428 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم دیروز که جمعه بود ما همراه عمه ها وعمو رفتیم سر مزار مادر بزرگ پدرجون که خیلی برای هممون عزیز بودوچند سال قبل از به دنیا اومدن تو از بین ما رفت وما هنوز هم به رفتنش عادت نکردیم وبی نهایت دوسش داریم .برای اینکه اون با همه مادر بزرگها فرق داشت خیلی شاد وخوشرو بود وهیچ موقع لحظه ای از روز هایی که من با اون آشنا شدم رو ندیدم که با ناراحتی بگذرونه منم دوست دارم اگه یه روز به سن اون رسیدم مثل مادر بزرگ پدرجون شاد وسرزنده باشم واز تک تک لحظه هام که در کنار عزیزانم هستم لذت ببرم..

این هم چند تا عکس از دیروزه"هوا خیلی سرد بود واصلا شما بیرون نیومدی فقط گلهایی که خریده بودیم رو گذاشتی سر مزار وبا دختر عمه ها تو ماشین موندید.

امیدوارم روح مادر بزرگ مهربون خونه ما همیشه شاد باشه..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

محیامامان دینا
23 دی 91 15:53
خدا بیامرزه مادر بزرگ مهربون رو.بهشت زهرا جای دلگیری.خواهر منم اونجاست.روح همشون شاد.


مرسی از همدردیت محیا جان
نیم وجبی
23 دی 91 19:42
روحش شاد عزیزم


سمیرامامان پرنیان
23 دی 91 21:43
عزیزم خدا رحمتش کنه


شادی
24 دی 91 12:15
تسلیت عرض مینم لیلا جان امیدوارم از این به بعد لحظات شاد برای شما و خانواده رقم بخوره


ممنون از دعای خوبت من هم برای شما ودوقلوهای نازت همین آرزو رو دارم
دخملیــــــــــــــــــ
24 دی 91 16:38
خدا رحمتشون کنه


مرسی دوست خوبم
نرگس مامان باران
25 دی 91 22:34
عزیزم
روحش شاد
این گلها رو هم من تقدیم مادربزرگ میکنم


مرسی نرگس جونم
مامان هانا
26 دی 91 15:27
سلام خدا رحتشون كنه . قربون پرنيا ناز خوشتيپ


مرسی از محبتت دوست خوبم
مامان بردیا
26 دی 91 15:44
روحشون شاد