♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

گریم مامی..

1391/10/30 11:36
670 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که از خواب بیدار شدی بهونه گرفتی که چرا پروانم رو پاک کردی ومن با چی پرواز کنمناراحتمنم هرچی باهات حرف زدم توجیح نشدی ومجبور شدم دوباره ریخت وپاش هنری کنم وگریمت کنمولی انصافا گریم من خوشگل ترهچشمک

این هم خرگوش کوچولوی من..totalgifs.com coelhos gif gif MG_PascoaGIFS49.gif

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

totalgifs.com coelhinhos gif gif 19bunny4.gifدوست دارم شیرینم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
30 دی 91 12:17
عزیزم ممنون بابت رمز ...
عزیزم دخـــــــــــمل ما نازه که همه چی بهش میاد ...
شوخی کردم مامان هنرمند


خواهش دارم
نیم وجبی
30 دی 91 13:02
وای چه خرگوش کوچولوی ناااازیییییییییی
آفرین به این مامان هنرمندت که از هر دستش یه هنری میباره


خجالتم میدی گلمبه شما که نمیرسیم
مامان امیر محمد
30 دی 91 15:08
سلام عزیزم چه دختر نازی داری مخصوصا وقتی گریمش کردن بااجازتون لینک شدید
به ما هم سر بزن خوشحال میشم


به روی چشم مرسی که به ما سر زدید
محیامامان دینا
30 دی 91 22:12
واقعا گریم مامان یه چیز دیگه ست


مرسی محیا جون
سمیرامامان پرنیان
30 دی 91 22:35
چه خرگوش نازی چه مامان هنرمندی دستش درد نکنه


ممنون خاله جون ببوس عسلم رو
سمانه مامان ستایش
1 بهمن 91 2:45
چه مامان هنرمندی داره پرنیاجون. گریم شما قشنگتر شدهفکر کنم دیگه هر روز کارت شده باشه گریم دخملی


اره سمانه جون حسابی کارم در اومده
هیراد و عمه لیلاش
2 بهمن 91 22:47
خرگوش کوچولو واقعا ناز شدی


چشمات قشنگ میبینه خاله جون
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ...☀
4 بهمن 91 16:42
فدای این خرگوش ناز خودم................


خدا نکنه خاله جون