♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

آخرین پست وسفر تابستونی..

1392/7/1 11:42
378 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازو قشنگم:

الان که دارم برات این پست رو میزارم کم کم داره آخرین ساعتهای تابستون سال92 با

تمام خاطراتش کنار توو همه اونهایی که دوسشون دارم میگذره ومن کنار تو یه تابستون

 بزرگتر وعاقل ترشدم" با یه عالمه تجربه های جدید بیصبرانه منتظر پاییز وزمستونی

هستم همیشه عاشقانه این شش ماه سال رو دوست داشتمقلب

هفته آخر شهریور به یه عروسی دعوت بودیم تو هم مثل همیشه از ساعتها قبل

مجبورم کردی حاضرت کنم ومنم با تمام عشق وعلاقه ای که داشتم موهات رو بین

 انگشتام میپیچوندم وقندهایی که تو دلم بابت گیسوهای کمندت آب میکردم 

 وبا اون شینیون بینظیری که رو موهات پیاده کردم گریه وگریه که شلوارلی

 بپوشم منم که دیگه حالم دیدنی بودعصبانی که این وسط پدرجون رسید وبین مادرو

دختر میانجی گری کرد ودخملی حاضر شد لباس مناسب تنش کنه وصد

البته چون ناراحت بود باهام همکاری نکرد وعکس قشنگی ننداخت منم سر

 کامپیوتر یه چند تایی عکس انداختم آخه اون روز خیلی ناز شده بودمژه

بعد از عروسی رفتیم خونه مامان جونم که البته با هماهنگی قبلی قرار بود من وشما

باهاشون بریم نمک آبرود که معمولا سالی یه بار میریم وخیلی اونجارو دوست داریم..

طبق معمول تو ده یوشیج صبحانه خوردیم وتو هرجایی که بودیم جای خالی پدر

 جون کاملا کنارم حس میشد ولی باوجود خانواده گرمم این حس کمتر اذیتم کردلبخند

عروسکم سال پیشبغل

 

وامسال که ماشا..خانم تر شدهماچ

عاشق این عکستونمنیشخند

تا ولت میکردم مثل اردک میپریدی توآبزبان

بعد از شن بازی با دایی کنار ساحل حسابی اسب سواری وتاب بازی کردیدعینک

وطبق معمول همیشه از مرکز خریدهای خوب اونجا نمیشه گذشت وتو هم همه جا

بازی برای خودت پیدا میکنی این دفعه هم بیکار نموندی تا ما خرید کنیمچشمک

 

موقع برگشت هم بعد کندوان آش والبته شما سیب زمینی خوردیم که تو هوای سرد اونجا

 حسابی میچسبید وجای همه خالی بود..

 

اینجا هم بعداز برگشت ویه دوش آب گرم دمپایی روفرشی هایی که از اونجا خریدی

رو پوشیدی ومثل فرشته ها خوابت بردفرشته

روز شمار سن عسل مامان تو آخرین روز تابستون سال 92

✿ پرنیاتا این لحظه ، 4 سال و 6 ماه و 16 روز و 1 ساعت و 12 دقیقه و 13 ثانیه سن دارد ✿

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان آناهیتا
31 شهریور 92 23:22
وای چه موهای خوشگلی چقدر ناز شدی عزیزم

همیشه به گردش ناز خانم


ممنونم خاله جونم شما همیشه به من لطف دارید
☂ marjan ☂
1 مهر 92 11:29
جون ِدلممممممم!
چه مامان هنرمندی!
چه شینیون خوشگلی!
چه عروسک نازی!
قربونت برم!
هزار ماشالله بهت دختر خوشگل!
انشالله عروسی خودت منو مامان دوتایی بریم آریشگاه!
همیشه به گردش و خرید خانم گلی!
باید برم بیرون دیرم شده!اما مگه میتونم دست بکشم از عکسای خوشملت!
هزارتا میبوسمت!
بازم میام عکسای خوشملتو میبینم!خیلی دیر شده!


ممنونم مرجان جون چشمات قشنگ میبینه
حتما عزیزم چرا که نه....
برو گلم تا دیرت نشده به سلامت
عمه ی آتنا
1 مهر 92 11:53



نرگس مامان باران
1 مهر 92 15:27
الهی دورت بگردم مثل ماه شدی
فک کنم از عروس هم قشنگتر بودی
دمپایی هاتم خیلی خوشگن مبارکت باشه عزیزم


ممنون خاله نرگس جونم
هیراد و عمه لیلاش
1 مهر 92 16:07
هزار ماشالله کلی نسبت به پارسال بزرگتر و خانم تر شدی عسلم
چه دمپایی نازی انتخاب کردی خوش سلیقه
حیف اون تیپ پرنسسی نبود که نذاشتی مامانی ازت چند تا عکس یادگاری بندازه نازگل خانم
راستی از تبریک تولد هم یه دنیا تشکر
دوستتون داریم هزارتا


اره دوست جون میبینی این استقلال طلبیش منو کشته...
خواهش میکنم یه تبریک دوستانه که از راه دور برای هیراد گلم قابلی نداره
محیا مامان دینا
1 مهر 92 16:17
حسابی بهت خوش گذشته عزیز خاله.برات دعا میکنم همیشه در کنار مامان و بابا شاد و سالم زندگی کنی عزیزم.


مرسی از دعای خوبت محیا جون همچنین شما دوست خوبم
مامان آيسو وآيسا
1 مهر 92 18:32
عزيز دلم انشالله هميشه به گردش و مسافرت...


ممنونم عزیزم
مامان سويل و اراز
2 مهر 92 0:38
خوش به حالت پذنيا جون اسب سواري خيلي كيف داره البته من خيلي ميترسم ولي ميتونم هيجانشو تجسم كنم كفشهات خيلي خوشگلن مباركت باشه


ممنونم شهره جون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 مهر 92 2:26
سلااااام دوست جون و گل دخترنازکه مثل پری هاشدی بااون موهای قشنگت و لباس نازت
همیشه به سفرعزیییزم خوش به حالتون ماکه نتونستیم جایی بریم ،خوشحالم که خوش گذشنه
عکسهاخیلی نازبودن


ممنون آنا جون شما لطف داری عزیزم
عاطفه مامان الای
3 مهر 92 3:09
لیلا جون نیستی؟
من نیستم یا تو؟
لباس پرنیا که خیلی خوشگل بود هم رنگش هم طرحش وای چه بد میشه وقتی میگن نمیپوشم الی هم از ان کارا میکنه ادمو جون به لب میکنن
میبوسمتون مگه تبریز اومده بودین که تو کندوان آش خوردین؟


نه گلم ما هستیم شما نیستید
اره خبر نداری اومده بودیم تبریز البته آش رو کندوان جاده چالوس خوردیم ولی قبل از اون اومده بودیم تبریز...
ببوس ناز دخترو
آیسان مامان ماهان
3 مهر 92 11:28
سلام لیلا جونم،،فدای مهربونی و اشکات عزیز دلم،،من واقعا خوشبختم که دوستای مهربونی مث شما دارم،،با اینکه سعی میکنم غمهام مال خودم باشه و شادیام تقسیم با دیگرون ولی انگار نمیتونم و همیشه کم مییارم،،واقعیت زندگی و اولین روز مهر خیلی غم انگیز تر از اینی که نوشتم ،ولی دارم میسازم......چون الان دیگه ماهانو دارم....
خدا پرنیا خوشگلمونو حفظش کنه


قربونت گلم امیدوارم همیشه بهترینها برات اتفاق بیوفته
آیسان مامان ماهان
3 مهر 92 11:33
خدا چه دخملی ،چه لباسای شیکی،مامان خانوم حسابی هنرمندیا ،چه شینیونی برا دخملی درست کردی،انشالله عروسی پرنیا جونم


ممنون از لطفت دوست جون انشاا.. به خرج خودم عروسی پری میریم آرایشگاه
آیسان مامان ماهان
3 مهر 92 11:36
ای جونم پرنیا جون چقدر از پارسال عوض شدی عزیزم


ره خاله جون این که ظاهر ماجراس بقیه ماجرا رو نمیدونییییییییییییی
آیسان مامان ماهان
4 مهر 92 8:56
نه بابا اینا شایعن مگه خانوما 18 به بالام میرن عاخه تازه اول آبان امسال میخوام برم 17 تازه یه سال دیگم تا 18 دارمبا اجازه 28



اههههههههههههههههههه فکر کنم هم سنیمآخه منم تو 18 گیر کردم
آیسان مامان ماهان
4 مهر 92 8:57
خدایی هر وقت مییام وبتون و این عکسهای زیبا و پر انرژی رو میبینم کلی دلم باز میشه با اون عروسک زنده و خوشگل و دلبر،پرنیا جونم


قربونت ایسان جونم تو با انرزی میای گلم
نیر
4 مهر 92 13:42
خیلی خیلی خوشگلی پرنیاجون...انشالله همیشه خوش باشید...شنیونش هم عالی شده بود لیلا جون....


ممنون نیر جونم چشمات قشنگ میبینه
عمه ی سروش
5 مهر 92 15:57
الهی خاله زهرا قربون خودت و داییت بره عزیزم.راستی این پیراهن خوشگلت رو به من نشون ندادی.درضمن ما لینکتون کردیم


خدا نکنه خاله زهرا جونم
اره خاله اون سری که اومدی خونمون زودی رفتی وقت نشد نشونت بدم ولی ایندفعه از خجالتت دراومدم دیگه
مرسی خاله جون ما که خیلی وقته شما رو لینکگیدیم
میبوسمت
☂ marjan ☂
5 مهر 92 18:57
لیلا جونم!رمزو خصوصی گذاشتم عزیزم


مرسی مرجان جونم
سمانه مامان ستایش
5 مهر 92 23:40
واااای لیلا جون خودت موهای پرنیا جونو شینیون کردیخیییلی هنرمندی دوست جون
قربون پری ناز و خوشگل برم با اون موهای قشنگش
همیشه به گردش لیلاجون
دمپایی های خوشگل پرنیا جون هم مبارکش باشه


ممنونم سمانه جون شما لطف داری دوستم
برای ستایش ومامان گلش
♥ نیم وجبی ♥
6 مهر 92 14:58
سلام به لیلا جون وپرنیا کوچولو ی نااز ،،ببخشید یه مدت بهتون سر نزدم واقعا گرفتار بودم
اما همیشه به یادتونم دوست جون
عزیز دلم چقدر موهاش خوشگل شده آفرین به لیلا ی هنرمند
همیشه به گردش و مسافرت ببوس گل دختر رو


ممنونم نیکو جون ما هم همیشه به یاد دوستای مهربونمون هستیم..ممنون که بهمون سر میزنی
سمیرا مامان پرنیان
6 مهر 92 22:40
عزیز دلممممممم چه هنرمنی هزار ماشاالله


مرسییییییییییییییییییی خاله جونم
شیما مامان درینا
7 مهر 92 13:01
لیلا جونم دیروز یه بار رو همین پست برات رمز گذاشته بودم فکر کنم نیومده


ممنونم شیما جون لطف کردی دوستم
خواهر فرناز
7 مهر 92 13:42
چه خوشگل شده این دخملی...............
به به مسافرت ...........اونم نمک آبرود......وای چه کیفی میده
عکساتون عشقه .......


ممنونم فاطمه جونم
مامان بردیا
9 مهر 92 15:12
سلام لیلا جان.
این اواخر حسابی سرم شلوغ بود و مجال سر زدن به خونه پر از صفاتونو نداشتم اما امروز حسابی مزاحم شدم. سطر سطر مطالب و خاطرات پرنسس خوشکلمون خوندم و لذت بردم.همیشه به گردش و شادی.یه دنیا دعای خیر پیشکش لحظه های طلایی پاییزتون


ممنونم مهدخت جون شما همیشه کنار ما حضورت
حس میشه
برای دوست خوبم وپسر چشم ئاسمونی خودم