♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

زنگ های پرستاره+اولین آدینه پاییزی..

1392/12/12 17:03
1,203 بازدید
اشتراک گذاری

چه نسیم دل انگیزی از گوشه در که همیشه رو به بالکن خونه بازه میاد "من همیشه

عاشق این بوی پاییزم یه جورایی حالم رو خوب میکنه لبخنددخملی هم به این

 موضوع پی برده وحسابی مامان رو به کار گرفته.بعد از یه برنامه ریزی خوب

با پدر جون رفتیم وتمام وسایلی رو که برای انجام کارهای آموزشیمون نیازداشتیم رو

 خریدیم.من وگل دخترم با هم برنامه ریزی کردیم تا با شروع سال تحصیلی که همه بچه ها

به اندوخته هاشون اضافه میشه دخملی مامان هم بی نصیب نمونه وچه معلمی بهتر از مامان برای گلمniniweblog.com

پس روی یه مقوا کارهایی که دوست داشت رو بین روزها وساعتها تقسیم کردیم وقرار شد

 که هرکاری رو خوب انجام بده از من یه ستاره جایزه بگیره وبزنه قسمت مربوط به ستاره

 هاش ودر آخر با زیاد شدن ستاره ها از ما جایزه بگیرهniniweblog.com

خلاصه با هم شروع به کار کردیم وتو هم خیلی خوشحال وراضی هستی ومن همم

سعی میکنم اطلاعاتم رو بیشتر کنم وبهت چیزهای بهتری یاد بدم البته پدر جون

دوسال پیش از نمایشگاه نرم افزارهای کامپیوتری خوبی گرفته که کار با اونها خیلی

خوبه واطلاعاتت در مورد حیوانات خیلی زیاد میشه که اونها هم جزئی از برنامه های روزانته.

واما چند تا عکس که از روزهایی که با هم کار کردیم انداختم وچون تو اصلا با عکس

 موافق نیستی من هم راحتت گذاشتم تا از زنگ های پر ازستارت لذت ببری.

زنگ نقاشی:Painter

تو این زنگ با مداد شمعی"رنگ انگشتی"گواش ومداد رنگی کار میکنیم که این

 عکس ها مربوط میشه به روزی که با رنگ انگشتی کار کردیم.

 

زنگ خمیر بازی:

این زنگ رو هم خیلی دوست داری ولی در گوشی بگم که من بیشتر دوست دارم کلی با هم چیزهای قشنگ درست میکنیم باور نداری خودت نگاه کن

 

زنگ کاردستی:

عاشق این زنگی همیشه از تموم شدن کارت ناراحت میشی ومجبورم میکنی که این زنگ رو زمانش رو تمدید کنمچشمک

اینجا هم مراحل درست کردن گاو مقوایی که خیلی خوب انجام دادی کلی ذوق کردی از انجامش

اول بشقاب یک بار مصرف رو از پشت رنگ میکنیم اون هم رنگ قهوه ای که با ترکیب رنگه های زرد"قرمزومشکی درست کردیم که البته یکی دیگه از استعدادهای ناز دخترم اینه که همه ترکیب رنگ هارو بلده ومیتونه با سه تا رنگ اصلی تمام رنگ هارو درست کنه

 

قربونت برم که برای تمرکز لب هات رو غنچه کردی

این هم نتیجه کار..

این هم گل دخملم با هنرهای دستشماچ

واماآخر کار که ستاره هات رو میزنی....

روزهای دیگه هم با هم مشغولیم وتو حسابی تمام وقتم رو پر کردی حتی دیگه پای

 نت هم درست حسابی نمیتونم بیام وبه دوستام سر بزنم با الینکه انقدر باهات سرگرم

هستم باز هم حوصلت سر میره بعداز یه لحظه بیکارشدن بهونه گیری ها شروع میشهافسوس

واما روز جمعه که اولین ادینه پاییزی بود با پدر جون رفتیم تا یه گشتی تو خیابون ها

 بزنیم که یه پارک جدید تو گوهردشت دیدیم که البته برای ما جدید بود رفتیم با اون

هوای ملس پاییزی با ابشاری که تو پارک صداش پر شده بود حسابی حال آدم رو

 جا میاورد"تو هم تا تونستی بازی کردی وخوش گذروندی

واما یار همیشگی پارک های این روزهامون..

قبل از عکس...

بعد از عکس..

قبل از عکس...

بعد از عکس...

وقتی عسلم من رو مجبور میکنه با هم تو خیابون مسابقه بدیم ومن هم خیلی نرم باهاش میدومخجالت

وبعد از پارک وشام وبستنی بعد از شام حتما باید پرنیا خانم خرید کنه تا پایان

 گردش به خوبی ختم به خیر بشه...

با هم رفتیم بازی واندیشه وتو یه دفتر وایت بردی آموزشی ویه ساعت چوبی که اون

 هم برای آموزش ساعته خریدی (کلا رفتیم تو کار آموزشنیشخند)..

این هم یه دفتر با عکس اسکندر شخصیت کارتون شکرستان که خیلی دوسش داری...

بعد هم که از راه نرسیده مجبورم کردی تا آموزش رو شروع کنیم ..

سریع خسته شدی ورفتی تو صفحه نقاشی..

وبعد هم رفتیم صفحه آموزش ساعت که خیلی دوست داری زودتر یاد بگیری چون هم زمان

 پخش کارتون های مورد علاقت رو میفهمی وهم ساعت اومدن پدرجونبغل

این هم از حال وهوای روزهای پاییزی ما......

ببخشید طولانی شد من هم نمیام اومدنی هم دلم نمیاد برمخجالتچشمک

***************************************************

دختر قشنگم:

 مــن عـاشـق تــو هـسـتـم ...

عاشق چشمایی که اقیانوسى از آرامش روتو خودش داره !

و عاشق لبخندى که زیبایى رو تمام و کمال به تصویر مى کشه!

ღ آره گلم...مامان عاشقتهღ


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

نرگس مامان باران
7 مهر 92 10:50
لیلا جون چقدر خوب برنامه ریزی کردی واقعا خوش به حال پرنیا
منم خیلی خوشم اومد از زنگ کاردستی خیلی برام جالبه
منم روز شماری میکنم تا باران بزرگ شه ولی بعید میدونم حوصله شما رو داشته باشم
عکسهای پارکشم خیلی قشنگه
ساعت جدید هم مبارک و همینطور دفتر ملی
دوستتون دارم مادر و دختر هنرمند


نه نرگس جونم شکسته نفسی میکنی دوستم حتما باران نازم که به این سن برسه حوصله مامان نرگس مهربونش زهم بیشتر از این حرف ها میشه
اره ما هم رفتیم تو خط تولید ملی چه میشه کرد
ا هم دوستون داریم نرگس جونم
مامان آيسو وآيسا
7 مهر 92 12:21
افرين به پرنيا جووون خوشگل وخانوم وباهوش...
چه نقاشي هاي خشگلي ميكشي خاله....
كاردستي تم عاليه
آفرين عزيز دلم


ممنونم خاله جونم چشماتون قشنگ میبینه
خواهر فرناز
7 مهر 92 13:31
لیلا جونم ممنون با این همه مشغله بهمون سر میزنی
وقتی این پست را دیدم پیش خودم گفتم ماشالا به لیلا جونم
آفرین به شما که این قدر حوصله داری واین کار ها را انجام میدی
واقعا کیف کردم
آفرین به پرنیا که با دقت گوش میده وانجام میده


ممنون که درکم میکنی دوست خوبم کلی دلگرم شدم
میبوسمتون
مامان یاسین
7 مهر 92 14:03
خسته نباشید درود بر این مادر و دختر


ممنون خاله مهربونم
خاله زهرا
7 مهر 92 21:50
خدایا عزیز دلم چقدر هنرمنده.دوستت دارم پرنیاجونراستی ما امروز خونه ی مامانیت بودیم،سلام رسوند


قربونت برم خاله زهرا جونم سلام میرسوندی
مامان آناهیتا
8 مهر 92 11:41
پستت پر انرژی پر انرژی بود خیلی خوشم اومد هم کاردستی و هم خمیر بازی . افرین به مامان اول ، بعد دختر دوست داشتنی پرنیا جون .


ممنون دوست خوبم
برای اناهیتا ومامان گلش
(مامان سروش)
8 مهر 92 14:29
به به چه دخملی!!آفرین چه مادری!!
خداکنه تا سرش هم بزرگ میشه من همینقدر حوصله داشته باشم!!


ممنونم سمانه جون مگر شما تعریف کنید
حتما همین طوره ببوس شیرینم رو
بهاره مامان ونداد
9 مهر 92 10:07
وای لیلا جون منم با ونداد معلم بازی میکنم ولی ا.ون حوصله اش رو نداره میاد زنگ رو میزنه میگه زنگ ورزش شد بریم بدوییم دخملی خوشکلم عاشق موهای نازتم


ای شیطون بلای خاله چه فکر بامزه ای
ممنونم خاله چشمات قشنگ ومیبینه
مامان امیر محمد(وروجک مامانی)
9 مهر 92 11:17
سلام مامان مهربون میشه بیای وبم نظرتو بهم بگی ....
خیلی برام مهمه


بلهههههههههههههه حتما
سمانه مامان ستایش
10 مهر 92 4:06
چه خوب که روزهای پرنیا جونو هدف دار کردی و براش برنامه ریزی کردی لیلاجون.منم از زنگ کاردستی بیشتر خوشم میادچه کاردستی قشنگی هم با خمیر درست کردید
پس با اومدن پاییز حسااابی رفتید تو فاز آموزش
عکس آخری خییییلی نازه
ببوس پرنیای خوشگلمو


ممنون سمانه جونم چشمات قشنگ میبینه
اره با اومدن پاییز رفتیم تو کار آموزش
ما هم می بوسیمتون
آیسان مامان ماهان
10 مهر 92 10:01
خدایی دخمل به این دلبری،عشقم میطلبه


آیسان مامان ماهان
10 مهر 92 10:02
چه مامان دخمل ناز و مهربونی،چه جالب که به این خوبی برنامه ریزی کردین


ممنون بابت حمایت همیشگیت
آیسان مامان ماهان
10 مهر 92 10:04
فکر جایزه ستاره خیلی خوبه منم با ماهان این برنامه رو داشتم خوب جواب میداد


آه..........ولی انگاری رو دخی من زیاد کار ساز نیست
اونم دندون های من رو شمرده
آیسان مامان ماهان
10 مهر 92 10:05
لیلا جونم ،چه معلم نازی هستی آدرس بده مام بیام کلاست


قربونت گلم رو جفت چشمام
آیسان مامان ماهان
10 مهر 92 10:06
آفرین پرنیا جونم چه نقاشی،چه کاردستی ،چه خمیر بازی ..همشون ای ول داره خاله باریکلله به این هنرمندمون


خجالتم میدی خاله بگو پسندیدی کارامو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آیسان مامان ماهان
10 مهر 92 10:07
پارک رفتنها و خریداتم حقته عسلم مارکت باشن


مررررررررررررررررررررررررررررسی خاله جونم
مامان سویل و اراز
11 مهر 92 1:47
سلام
افرین به این دختر پر ستاره
مامانی بهترین کارو میکنی خودت یادش میدی روانشناسل میگن بهترین دوست و همبازی و معلم کودک پدر و مادرشه خیلی خوشم اومد خسته نباشی


سلام به دوست پرستاره
ممنونم بابت محبت همیشگیت عزیزم
مامان آروین (مریم)
11 مهر 92 8:38
سلام دوست عزیزم
چه خوب اینهمه وقت و حوصله میزاری برا دختر نازت . منم همیشه دوست دارم آروین بزرگ بشه و این وسایل رو براش بخرم و کار کنم .
واقعا دختر فوق العاده ای داری


خیلی ممنون مریم جون شما همیشه لطف داری
مریم(مامان آرینا)
11 مهر 92 16:29
ای جونم چه پست جالبی خیـــــــــــلی لذت بردم آفرین به دوستم که اینقدر با حوصله ایفدای خنده هات بشم من امیدوارم همیشه بخندب پرنیای قشنگم
خصوصی دوستم


ممنون ئمریم جون بابت محبت همیشگیت
ممنونم بابت خصوصی
محیا مامان دینا
12 مهر 92 14:47
وای چه چیزای خوشگلی درست کردین آفرین به این مادر و دختر هنرمند.


ممنون محیا جون
سارا (مامان سانیار)
14 مهر 92 17:13
وای چه مامان مهربون و باحوصله ای خوش به حال پرنیای خوشگل و باهوش.
خریدای جدید هم مبارک باشه عزیزم هزار ماشالا به پرنیای عزیزم


ممنونم از حضور گرمت دوست خوبم