♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

روز های مردادی:)

1393/5/15 13:24
857 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه گل دخترم ودوستای گلم که حسابی شرمنده همشون هستمخجالت

این ماهی که گذشت علاوه بر بی رمقی تو ماه رمضون کلی سرم شلوغ بود وسرعت اینترنت هم پایین که همه این ها دست به دست هم داد که اصلا حس وحال وب گردی نداشته باشم ونتونم بیام وبرای گل دخترم چیزی بنویسم امروز که بعد از بیست روز اومدم الان سومین باره که دارم این پست رو میزارم الان این شکلی شدمعصبانی

تمام شورو اشتیاقم برای نوشتن کورشدغمگینتازه به دوستان هم سر زدم بعضی ها هم که کلا  وبلاگ هاشون رمز دار شده وبعضی هم تغییر رمز دادن وما از دیدنشون بی نصیب شدیم ولی از دیدن بقیه دوستان واینکه این چند وقت ایام به کام بوده کلی خوشحال شدممحبت

.

.

بعد از یه نفس گیری از حال واحوال  این روزهامون بگم که به لطف حضور پراز مهرت روزهامون رنگین کمونیه واز عشق  بی حدو مرزت که زبون زد همه شده سیرابیم ومن مادر که همیشه آرزوی پچ پچ کردن های مادرو دختری رو داشتم  از روز هایی که پره از حرف ها وگردش های مادر ودختری به آسمون ها میرم و کلی لذت میبرممحبت

 

دوروز بعد از ماه رمضون عروسی پسر خاله عزیزم بود که بعد از یک ماه بی تحرکی حسابی کیف کردیم وبهمون خوش گذشتچشمکعسلم که تیپ پرنسس فرانسوی زده بود انقدر خوردنی شده بود که نگو  ولی مگه اجازه داد یه عکس درست وحسابی بندازم به خاطر همین عکسی ندارم که بزارم انشاا.. عروسی پسر خاله پدر جون که هفته بعده تمام تلاشم رو برای انداختن عکس میکنمخندونک

 

خلاصه که عسلی مامان همون قدر که شیرین تر میشی در عوض خرابکار تر هم میشی این روز ها برای بازی تمام اتاقت رو به اضافه اتاق ما بهم میریزی ومنم به خاطر اینکه ذوقت کور نشه میشینم تا بازیت تموم بشه بعد دوتایی جمع میکنیم ولی اینکه همیشه اتاق ها بهم ریخته باشه کلی کلافم میکنه که البته فقط این 15 روزه چون از اول شهریور باید بری پیش دبستانی تا از لحاظ  آموزشی همه بچه ها هم سطح بشن وبرای سال تحصیلی مشکل نداشته باشن.

 

این روز ها یی که گذشت به همون دلایلی که گفتم زیاد ازت عکس ندارم  واتفاق خاصی هم نیوفتاد ولی مطمئنم با شروع  کلاس هات ورفتن به پیش دبستانی کلی حرف برای گفتن وثبت اون ها تو وبلاگت دارم نفس مادربوس

مربیتون گفته برای اندازه گیری بریم مرکز تا روپوشتون رو بدن برای دوخت کلی ذوق زده ام من که از الان تو رو تو روپوش میبینم  دوست دارم حسابی بچلونتمت شیرین شکرمبغل

 

این چند روز برات رنگ آمیزی از اینترنت پرینت میکنم ورنگ میکنی بعد هم میزنی بالای تختت "فکر کنم تا چند روز آینده اتاقت از رنگ آمیزیهات کاغذ دیواری بشهزبان

 

این عکس رو که انداختم تا وقتی که برای بار سوم این مطلب رو بزارم سه تا رنگ آمیزی به دیوار اضافه شدچشمک

 

کنار رنگ آمیزی عاشق برنامه خاله سارا هستی وبا اون کلی کاردستی درست میکنی اینجا هم یه روز از همون روزهاسآرام

 

یه ظهر تابستون که مشغول کارم وبا این صحنه مواجه میشممحبت

این عکس ها برای یه هفته قبل از عروسیه که خانمی آماده شده بریم براش لباس بخریممحبت

 

 

تو اون همه کار برای عروسی مجبورم کردی با دایی ببرمتون اسکیت سواریدلخور

کلی حرفه ای شدی نفسمبوس

 

پارک هم که بدون پشمک امکان ندارهعینک

 

قربون ای دایی خواهر زاده برم مــــــــــــــــــــنبغل

 

 

درضمن:امروز تولد عسل خاله"شیرین خودم ســـــــــــــــروش عزیزمهجشن

 

 

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

ماه قشنگم تولدت مبارک

 

تولدت مبارک عزیز دلم برات بهترین ها رو از خدای مهربون میخوام یه عالمه بوسه از طرف من وپرنیا روی اون صورت مثل ماهتبوس

این هم آدرس وبلاگ سروش شازده کوچولوی ماآرام

http://sorosh91.niniweblog.com

 

پـــــ ن1:از این به بعد فقط بعضی پست ها رمز دار هستن ورمز هم همون رمز سابقه.

 

پــــ ن2:شیما جون(مامان درینا وسامیار)میدونم وقت نمیکنی  ولی اگر به وبم اومدی رمز مطالبت رو برام بزار هر چی میگردم پیدا نمیکنمخجالت

 

پــــ ن 3:این روز شمار سن عسلم تو تاریخ ثبت خاطره امروزه:

 

 ♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿ تا این لحظه ، 5 سال و 5 ماه و 5 روز سن دارد

عاشقتم همه دار و ندارم

 

&&&&&&&&&&&&&&&&&

پسندها (6)

نظرات (21)

خواهرفرناز
16 مرداد 93 10:00
قربون محبتت لیلا جونم ابجی کجایی؟میبوسمت
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
قربونت برم عزیزم همین جاها زیر سایه شما
سمانه(مامان سروش)
16 مرداد 93 15:36
خدارو شکر که روزگار مادر و دختری خوش و خرمه!زنده و پایدار باشین
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
مرسی عزیز دل
سمانه(مامان سروش)
16 مرداد 93 15:37
عکس گرفتن از بچه ها کم از معجزه گری نیست
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
دقیــــــــــــــقا
سمانه(مامان سروش)
16 مرداد 93 15:38
مرسی عزیزم بابت مهربونیات!!!!!
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
فدایــــــــــــی داری
سمیرا مامان پرنیان
20 مرداد 93 0:33
عزیزممممممممممم چه جیجری شدی دوستت دالمممم
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
مرسی خاله ما هم شما رو دوست داریم
نیکــو
20 مرداد 93 14:58
سلام به روی ماهتون عزیزم چقدر خوشحالم که بازم برگشتین چقدر دلم برای پرنیا جونم تنگ شده بود بازم از دیدن عکسهای خوشگلش سیر نمیشم عزیز دلم حسابی تو اسکیت کردن حرفه ای شده ها دوستتون دارم همیشه سلامت باشید و شاد
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
ممنونم از محبت همیشگیت نیکو جان ما هم دلمون برات تنگ شده بود
نیر
20 مرداد 93 18:48
سلام عزیزم...خوبی؟پرنیا گلت خوبه؟ عزیزدلم خرید اینترنتی و آنلاین لباس و اجناس ترکیه زدم...تو وایبر هستم...وبلاگ هم دارم،اما تو وایبر راحتترمیشه خریدکرد... حتما بیا به گروه وایبرم...به این شماره اس ام اس بدی واردگروه میشی..پشیمون نمیشی،لباسهای خوشگل داریم برای خودت و نینی گلت http://turkeydresses.blogfa.com
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
ممنونم نیر جون
آیسان مامانی ماهان جون
27 مرداد 93 12:30
ای جاااااااااااااااااااااااااااانمممممممممممممم پست بدون قفللللللللللللللللللللللل...سلام لیلا خانوم و پرنیا عزیززززم
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیــــــــــــــــــزم
آیسان مامانی ماهان جون
27 مرداد 93 12:37
ای جانم این بچه ها به یه میزان از عکس گرفتن ماماناشون بدشون میادتلاشتو بکن لیلا جونم موفق میشی
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
سخت در تلاشم دوستم
آیسان مامانی ماهان جون
27 مرداد 93 12:39
هزار ماشالله ،دایی ،خواهرزاده حسابی جفت و جور و صد البته ناااااااز
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
میسی خاله
آیسان مامانی ماهان جون
27 مرداد 93 12:39
تولد سروش عزیزمم مبااارک..کیکش چقد خوشگله
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
مرسی ایسان جون ولی اینا تولد پویاس کیک تولدش رو انشاا.. این جمعه میخوریم
مامانی و بابایی الیسا جون
27 مرداد 93 15:32
عزیزم ماشاالله چه خانم شدی واسه خودت قربوووووووووووووووووووووووونت برم نازگلم خیلی دوست دارم و خوشحالم که بزرگ شدنتو میبینم عزیزم
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
منونم خاله الهام جون
asma
3 شهریور 93 15:43
وااااای خدا چه دختر ملوسیییییییییی .. خداحفظش کنه .. من عاشق اسم پرنیام من یه موضوعی رو میخواستم بهتون بگم اگه ایمیل دارین خوشحال میشم ب طور انلاین باهاتون صحبت کنم منتظرم
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
سلام گلم....ممنون از لطفت شما هرسوالی داری بپرس تا من تووب خودت بهت جواب بدم....
نیلوفر
3 شهریور 93 18:57
فروش عروسک های دستبافت و قابل شستشو مناسب برای کادو و سیسمونی(این عروسک ها با دوام هستند و به دلیل نداشتن قطعات جدا شونده برای کودکان مناسب هستند) به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
✿ آناهیتا مامانیه آرمیتا ✿
5 شهریور 93 3:08
خصوصی عزیزم
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
مرسی گلم
مامان
5 شهریور 93 14:12
سلام عزیزم دلم خیلی براتون تنگ شده بود همه به عروسی شادی عزیزم . از طرف من محکوم پرنیا جان رو ببوس
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
ممنون دوست خوبم شما هم اناهیتای نمازم رو ببوس
مامان بردیا اریایی
6 شهریور 93 12:51
سلام عزیزم این گل دختر خیلی نازه و من خیلی دوست دارم با شما دوست بشم اگه دوست داشتین به ما سر بزنین
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
بله حتما بهتون سر میزنیم
نیکــو
22 شهریور 93 12:03
عزیزم تلگرافت و چک کن لطفا
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
مرسی خانمی
كتايون كلوپ دوستان قديمي
23 شهریور 93 13:09
سلام مامان پرنيا چقدر دختر خوشگلي داري الهي نازشو برم فداش بمشم چقدر دوست داشتنيه عكس با عينك چقدر دوست داشتنيه بخدا ماهه من ميخوام يكي از دوستاتون باشم اجازه ميدين من از وبلاك اوا اوا دلنشين با وب شما اشنا شدم
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
حتما خانمی
مامان سمانه
21 دی 93 19:28
سلااااااااااااااااااااام عزیزم واااااااااااااااای چقدر پرنیا جووووووووووووووونی خوشگله کلی حال کردم با عکساش دلم اونقدر دختر میخوااااااااااااد اونا که پسر دارن دختر میخوان اونا که دختر پسر میخواند