♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

یک ماه دوست داشتنی♥

1393/11/10 17:11
615 بازدید
اشتراک گذاری

جز دعا کار دگر نیست مرا..
شب روزت همه شاد
دلت از غم آزاد
همه ایام به کام
و تو پیوسته سرافراز و ز هر غصه برون
همچو گنجشک به هر بام ودرخت
بنشینی خندان
وسبکبال تر از برگ درخت
در هوا رقص کنان
مشق پرواز کنی سوی سپیدار بلند
و ز تو نغمه مستی آید ...
لحظه هایت چون قند
روزگارت لبخند
هفته هایت پر مهر
هر کجایی که قدم بگذاری
همه از کینه تهی
همه از قهر و عداوت خالی
همه جا ، نام تو از مهر ، به لب ها جاری ...
و تو با یاد خداوند بزرگ
به سلامت ببری راه به پیش...

 

 

میخواهم اسفند را خط بزنم ونام تو را بنویسم

آخر تو بهترین فصل از زندگیم هستی...

.

.

دختر اسفند ماهی من..

یک ماه تا تولد شش سالگیت باقی مونده گل قشنگم ومن از بودنت تو این شش سال کنارم به خودم میبالم" شش ساله به یمن اومدنت گرم ترین زمستون هارو تحربه میکنم محبت

 

10/11/93

 

✿پرنیا✿ تا این لحظه ، 5 سال و 11 ماه سن دارد ..

پسندها (2)

نظرات (17)

مامان آروین(مهناز )
11 بهمن 93 12:35
سلام لیلا جون خیلی عکس دخترت زیبا شده عزیزم پیشاپیش تولد 6 سالگیش رو بهت تبریک میگم و امیدوارم همیشه در سایه پدر و مادرش سالم و شاد باشه
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
ممنونم از لطف همیشگیت دوست خوبم
مهتاب
11 بهمن 93 13:55
ای جانم چقدر نازی شما خاله جون خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس شرکت کرده میشه بری بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون اینم لینکش http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397
مامانی و بابایی الیسا جون
18 بهمن 93 0:36
سلام لیلا جونم دوست گلم خوبی؟ دخملی نازت خوبه گلم ؟ لیلا جون من رمزتونو فراموش کردم میشه لطف کنی دوباره بهم بدی ممنونم عزیزم .
محمد
28 بهمن 93 9:42
فروشگاه اینترنتی تلیپ سبدهای پذیرایی زیبای unique در سایز های مختلف با قیمت های مناسب هدیه ای بسیار زیبا و کاربردی جهت منازل شما و عزیزانتان.
♥ایدا♥
3 اسفند 93 19:13
ای جونم چه دختر خوشگلی به منم سربزنید اپم
خواهری
10 اسفند 93 10:04
پرنیا خاله جونم تولد 6سالگیت مبارک عشقم بدو بیا بغلم الهی 1200 ساله بشی به مامان لیلا بی معرفت نگاه نکن بهمون سر نمیزنه جواب اسمس نمیده خودت بیا بهمون سر بزن الهی عروسیتو ببینم عزیز دلم این گلا را برات هدیه آوردم
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
قربونت برم فاطمه مهربونم خیلی خوشحالم که تو شهری که عاشقشم یه آبجی دارم که همیشه به فکرمه ونگرانمه دوستت دارم عزیزم ممنونم از تبریکت انشا.. عروسی خودت عزیزم
سمیرا مامان پرنیان
11 اسفند 93 16:57
به به چه ناززززز
مامانی ماهان جون
12 اسفند 93 11:59
سلاااااااااااااااااااااااام لیلای عزیز و پرنیای خوشگلممممممممممممممممممم
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم
مامانی ماهان جون
12 اسفند 93 12:00
وای شمام مث من تو اعتصابین که ه ه ه ه ه ؟؟؟؟
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
هههههههههههههههههههه تازه فهمیدی
مامانی ماهان جون
12 اسفند 93 12:01
ای قربونش بشممممممممممممم تولدت مبارک پرنیا جونم
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
ممنونم خاله ایسان مهربونم
مامانی ماهان جون
12 اسفند 93 12:01
الهی صدو بیست ساله بشی خوشگلم..... مامان تنبل بیا پست تولد بزار
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
ای قربون دوست بامرامم چشم رو چشمم
♥ نیکتا ♥
20 اسفند 93 19:20
تولدت مبارک پرنیای خوشگل امیدوارم همیشه در مراحل زندگیت موفق باشی به منم سر بزنید خوشحال میشم خاله جون
مامان زهره
24 اسفند 93 16:24
خیلی ملوسی پرنیا جونم دوستت دارم سال جدیدرو به شما وخانواده محترم تبریک میگم امیدوارم سال خوب وخوش وبهمراه سلامتی داشته باشید شادی وسلامتی شما را آرزومندم
مامان ela
28 فروردین 94 16:34
سلام لیلا جونم عیدتون مبارک سال خوبی داشته باشین عزیزم من همون کد قبلیت رو میزنم باز نمیشه کدت رو عوض کردی لیلا جوون؟ عکسای اتلیه هم خیلی قشنگ یود چه خوشگلم شده از طرف من ببوسش و اگه بشه کدت رو بهم بده نتونستم دوتا پست آخرت رو بینم در ضمن اگه وایبر دادی شمارتو تو خصوصی برام بزار
میترا
31 تیر 94 5:41
سلام خیلی مفید بود ! به منم سر بزن
میترا
1 مرداد 94 12:28
سلام خیلی مفید بود ! به منم سر بزن