♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

علایق گل پری 4

1391/9/17 10:32
438 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم شما به جز کامپیوتر که بعداز من وپدر جون خیلی دوسش داری لب تاپ پدر جون رو هم باید به لیست علایق شما اضافه کنم .

البته زیاد در دسترس نیست چون پدر جون برای اینکه از دست من وشما در امان باشه زیاد خونه نمیارهنیشخند

ولی دیشب که لب تاپ رو اورد تا من عکس هایی که درست کرده بودم رو اصلاح کنم تو هم از فرصت استفاده کردی و دور از چشم پدرجون رفتی سرش.....

ولی زیر موس لب تاب شیشه بود وکارنمیکرد وتو هم دیگههههه....

 

پس این موس کجاست؟؟؟؟؟؟خیال باطل

دیگه خسته شدمممممممممممممممممم..قهقهه

تو این پست از پدر جون خوبمون هم تشکر میکنیم و میگیم...

دوستمون داری  "ما بیشتر...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم (مامان آرینا)
2 آذر 91 19:32
جیگر عکس آخرو


بووووووووووووووووووس.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 آذر 91 15:12
وای چه عکس های بانمکی

دختر من هم همیشه وقتی هست ما نباید نزدیک هیچ چیزی بشیم چون باید ایشون ابتدا تمام کارهاشون را انجام بدهند و بعد به ما اجازه انجام کارهامون را می دهند


مرسی خاله کاملا موافقم.