♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

شب یلدای انار شیطون من....

1391/10/13 10:26
447 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم این شب یلداهم خدارو شکر به خوبی وخوشی گذشت ومن خدارو بابت اینکه بازهم در کنار عزیزانم بودم شکر میکنم ..

این هم عکسهای انار شیطون من....

شکار لحظه ناخنک زدن پرنیا...نیشخند

 

 

دختر قشنگم"

هندوانه رویاهایت شیرین"                                             

انار موفقیتت پردانه"                                                    

پسته خاطراتت خندان"

قصه زندگیت خوش وعمرت چون یلدا بلند باد...قلب 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سمیرامامان پرنیان
2 دی 91 10:40
سلام انار ملس خاله یلدای گذشته ات مبارک باشه


همچنین شما وپرنیان ناز ببوس عسلمو
آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 دی 91 11:08
همیشه شادوسلامت باشیددرکنارهم


مرسی خاله مهربونم وهمچنین شما
مامان بردیا
2 دی 91 12:49



خاله مهربون مرسی که به ما سر میزنید من چند وقته نمی تونم براتون نظر بذارم تو قسمت نظرها کدرمز برام باز نمیشه اگه خوندید بهم بگید اشکال از کجاس ومن باید چیکار کنم.


هیراد و عمه لیلاش
2 دی 91 20:35
شیرین نارکم خوش گذشت
دست مامانی درد نکنه با این همه زحمت و خوش سلیقگی


مرسی لیلا جون جای شما خالی همیشه شاد باشید
دُخـملـیـــــــــ ـ✿
2 دی 91 21:21
ای جونم...فدای این صدای ناناز شعر گفتنت که اینجور دل آدمو آب میکنه
ممنون از حضور مهربونت آبجی مجازی من


مرسی خاله جون ما هم از بودن شما وانیس جون خیلی خوشحالیم
باران قلنبه
3 دی 91 12:41
واااااای چه چیزای خوشمزه ایی ولی اون فرشته ایی که اون وسط نشسته از همه خوشمزه تره


مرسی خاله مهربونم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
4 دی 91 11:40
معلومه یلدای خوبی داشتید


بله خدارو شکر جای دوستان خالی.
مریم (مامان آرینا)
5 دی 91 14:25
ای جونم که اینقدر عسلی قربون اون خنده هات


مرسی خاله مهربونم
عمه اریسا کوشمولو
10 دی 91 18:38
اخی عزیزم خیلییییییییییی قشنگ بود عکساتون


مرسی خانمی.
گناوه اس ام اس
4 بهمن 91 23:15
سلام کاربران عزیز به سامانه پیام کوتاه گناوه اس ام اس هم سر بزنید علاوه بر تبلیغ میتونی با دوستات هم شوخی جالبی کنی مثلا یک پیام از طرف ایرانسل یا همراه اول بفرستی بگی شما برنده شده اید یا ..... در ضمن امکانات بی نظیر دیگه ای هم داره مثل نظر سنجی . مسابقه . و...... حتما به ما سر بزنید قیمتش هم 15 هزار تومان بیشتر نیست ولی هزاران امکانت در اختیارت هست درضمن اگه دوستات هم به مدیر سایت معرفی کنی پنج هزارتومان هم هدیه بهتون میده این هم آدرس سایت www.ganavesms.ir