♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

پرنیا عاشقه اینه که!!!!

1391/10/15 8:37
471 بازدید
اشتراک گذاری

پرنیا عاشقه اینه که همیشه ناهار ماکارونی باشه!!!شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن

.

.

.

شام ماکارونی باشه!!!شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن

.

.

بهتره بگم پرنیا عاشق اینه که همیشه ماکارونی با ته دیگ باشه واون در حال نگاه کردن به کارتون باب اسفنجی میل کنه واز غذای مورد علاقش لذت ببره.

البته ساده نه "همراه با دیزاین های مامی...

 باور ندارید؟ نگاه کنید..

 

بفرماییییییییییییییید!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بهاره مامان ونداد
14 دی 91 21:42
وای گشنم شد با اون ماکارانی که دیدم البته تو رو که دیدم گشنه تر شدم اخه تو خوشمزه تر از ماکارانی بودی چقدر هم با مزه موهات رو بستی


مامان زهرا دختر دوست داشتنی
15 دی 91 13:32
نوش جونش

برعکس دختر من اصلا غذاهایی که رنگ قرمز باشه را نمی خواهد ماکارونی سفید ..سوپ سفید ..برنج سفید همه را ترجیح می ده


چه جالب "خوب غذا بخورن حالا هر رنگی هم شد اشکال نداره
نیم وجبی
15 دی 91 16:00
به به نوش جونت عزیز دلم
منم عاشق ماکارونیم


پس خاله جون بفرما
سمیرامامان پرنیان
16 دی 91 10:38
وای چه خوشگل تزیین میکنید لیلا جون ،منم اگه بودم دوست داشتم همیشه ماکارونی بخورم پرنیا رو ببوسید


مرسی سمیرا جون
نازنین (مامان پارمین)
16 دی 91 13:24
نوش جونت خوشگل خانم


سمانه مامان ستایش
16 دی 91 16:40
نوش جوووونت خاله جون
لیلا جون خب انقد قشنگ و بامزه تزئین کردی منم بودم دلم میخواست سه وعده ماکارونی بخورم
ببوس این دخمل عشق ماکارونی رو


مرسی سمانه جان ممنون از لطفت
آناهیتا مامانیه آرمیتا
17 دی 91 17:54
نوش جوووون عزیزم


مامان بردیا
17 دی 91 22:58
نوش جونت دست پخت خوشمزه مامان جون... هر چند خودت خوشمزه تری خوشکلم


مرسی از حضورت خاله مهربونم
مامان بابای الیسا
19 دی 91 15:03
وای چه مامان خلاقی عزیزم من لینکتون میکنم تا بیشتر این دخملی ناز نازیو ببینم


مرسی شما هم با افتخار لینک شدید