♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

یه دعوت دوستانه به یه مسابقه ..

1391/11/19 12:34
402 بازدید
اشتراک گذاری

من هم مثل بقیه وبلاگها از طرف دوست خوبم لیلا جون (عمه هیراد)به این مسابقه دعوت شدم..

 

.

این وبلاگ باعث میشه که بیشتر به روزهایی که باعسلم میگذرونم دقت کنم ولحظه هایی رو که ممکن همون موقع لذت ببرم واگه این وبلاگ نبود به باد خاطره ها سپرده میشد این دفترچه خاطرات بهم این فرصت رو میده که لحظه های شیرین کودکی دخترم وجوانی خودم رو ثبت وبرای روزهای آینده نگه دارم تا بعدها از دیدن وخوندنش هر دومون لذت ببریم.

.

.

در کنارش لذت میبرم از وجود دوستانی که با وجود اینکه هیچ وقت ندیدمشون ولی خیلی دوسشون دارم وامیدوارم یه روز  دور هم جمع بشیم.. 

دوستاییی که به مسابقه دعوت میکنم!!

(آرمیتا عسلی ومامان آناهیتا)

(کسری جون ودختر خاله نیکو)

(پرنیان جون ومامان سمیرا)

قانون مسابقه اینه که سه نفر دیگه رو هم به مسابقه دعوت کنی..

دخترم: 

لحظه ها خاطره اند زندگی شوق تمنای همین خاطره هاست "لحظه هایت خوش بـــــــــــاد"07400000

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیم وجبی
18 بهمن 91 21:36
لیلا جان ممنون که منم انتخاب کردی حسابی سورپرایز شدم


خواهش دارم دوست جون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
18 بهمن 91 22:31
مرسی لیلا جونم که ما دراولویتیم درانتخابت
عزیزم چه مسابقه ایه ؟ کی گذاشته ؟ آخه اصلا عنوان مسابقه به موضوعش نمیاد


خواهش میکنم دوست جونمن هم تا همین حد میدونم تا ببینیم چی میشه
سمیرامامان پرنیان
21 بهمن 91 0:41
سلام لیلا جون ممنونم که به یاد ما بودیچه مسابقه ایبوسسسسسسس


خواهش میکنم تو پست معلومه