♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

وفای دختر...

1391/12/14 13:14
443 بازدید
اشتراک گذاری

ﺩﺭ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺻﺒﺢ ﻋﺮﻭﺳﯽ ، ﺯﻥ ﻭ ﺷﻮﻫﺮ ﺗﻮﺍﻓﻖ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺑﺎﺯ ﻧﮑﻨﻨﺪ.
ﺍﺑﺘﺪﺍ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭ ﭘﺴﺮ ﺁﻣﺪﻧﺪ.ﺯﻥ ﻭ ﺷﻮﻫﺮ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻨﺪ.ﺍﻣﺎ ﭼﻮﻥ ﺍﺯ ﻗﺒﻞ ﺗﻮﺍﻓﻖ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ ، ﻫﯿﭽﮑﺪﺍﻡ ﺩﺭ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻧﮑﺮﺩ.

ﺳﺎﻋﺘﯽ ﺑﻌﺪ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭ ﺩﺧﺘﺮ ﺁﻣﺪﻧﺪ. ﺯﻥ ﻭ ﺷﻮﻫﺮ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻨﺪ.
ﺍﺷﮏ ﺩﺭ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺟﻤﻊ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺣﺎﻝ ﮔﻔﺖ: ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﻢ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﮐﻪ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﭘﺸﺖ ﺩﺭ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺭﺍ ﺭﻭﺷﻮﻥ ﺑﺎﺯ ﻧﮑﻨﻢ.

ﺷﻮﻫﺮ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﮕﻔﺖ ، ﻭ ﺩﺭ ﺭﺍ ﺑﺮﻭﯾﺸﺎﻥ ﮔﺸﻮﺩ.ﺍﻣﺎ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺭﺍ ﭘﯿﺶ ﺧﻮﺩﺵ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺖ.
ﺳﺎﻟﻬﺎ ﮔﺬﺷﺖ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﭼﻬﺎﺭ ﭘﺴﺮ ﺩﺍﺩ. ﭘﻨﺠﻤﯿﻦ ﻓﺮﺯﻧﺪﺷﺎﻥ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﻮﺩ.
ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮﻟﺪ ﺍﯾﻦ ﻓﺮﺯﻧﺪ ، ﭘﺪﺭ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﺮﺩ ﻭ ﭼﻨﺪ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ ﺭﺍ ﺳﺮ ﺑﺮﯾﺪ ﻭ ﻣﯿﻬﻤﺎﻧﯽ ﻣﻔﺼﻠﯽ ﺩﺍﺩ.

ﻣﺮﺩﻡ ﻣﺘﻌﺠﺒﺎﻧﻪ ﺍﺯ ﺍﻭ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ:ﻋﻠﺖ ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﺷﺎﺩﯼ ﻭ ﻣﯿﻬﻤﺎﻧﯽ ﺩﺍﺩﻥ ﭼﯿﺴﺖ ؟
ﻣﺮﺩ ﺑﺴﺎﺩﮔﯽ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ:
ﭼﻮﻥ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻮﻥ ﮐﺴﯿﻪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺭﺍ ﺑﺮﻭﯾﻢ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﮑﻨد!

پس خدارا شکر پشت در نخواهم ماندсердце

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

جشنواره بزرگ تولید کتابهای صوتی کودکان
14 اسفند 91 13:40
دوست بزرگوار برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت می شود درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و در اجرای این برنامه فرهنگی ما را یاری فرمائید.
عسل جون
14 اسفند 91 20:39
سلامـــــــــــــــ
وای چه قدر خوشگله ماشائ الله
خدا نگهش داره خیلی شیرینه♥
راسی حتما به وب منم بیاین واقعا خوشحالم میکنید♥:
من هم قالب درست میکنم هم تقویمو این جو چیزا
X
این وب قالبامه:asal6.blogfa.com
اینم وب تقویمو اینجور چیزا...:
http://babyframe.blogfa.com

یه دنیا ممنونم
منتظرتونما
پرنیا جان به مامانت بگو دیر نکنه
قربونت برم♥
بااای


باشه خاله حتما
سمیرامامان پرنیان
15 اسفند 91 0:15
عالییییییییییییییییییییییییی بود جدی که همینطوره.....


ممنون عزیزم واقعاهم همینطوره
انسیه
15 اسفند 91 0:44
سلام منم موافقم توخونه تکونی چه کیفی میکنن بچه هایه سری به مابزن


حتماانسیه جون
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
15 اسفند 91 13:08
بسیار زیبا و تکان دهنده بود


ممنون دوست خوبم
مامان آروین-مریم
15 اسفند 91 13:48
با اینکه خودم پسر دارم اما همیشه میگم خوش به سعادت اونائی که دختر دارن ..... امیدوارم خدا دخترتون رو براتون حفظ کنه و همیشه در پناه آقا امام زمان (عج) سلامت باشه ......... برای اولین با که وبتون رو دیدن از چشم های پرنیا جون خیلی خوشم اومد و از چشاش معلومه که یه دختر خییییلیییی خیییییلی باهوشیه ......... دوسش دارم .....


مرسی مریم جون خدا اروین جان رو هم برای شما حفظ کنه ماهم شما واروین دوست داشتنی رو خیلی دوست داریم
خواهر فرناز
15 اسفند 91 14:24
خیلی جالب وزیبا بود
واقعا که همینه
فقط ما هستیم که به فکرشونیم نه پسرها
البته بین خودمون بمونه باز ماییم که نمیذاریم پسر ها هم در را به روی مامان وباباشون بازکنند
فقط خودمون میدونیم چه جواهراتی هستیم
پرنیا جونم ببوس


اره دوست جون ممنون از محبتت منم میبوسمت
خواهر فرناز
15 اسفند 91 18:26
مامانی چرا قالبت را عوض کردی اون که خوشگل بود؟!!!


سلام گلم کار من نبود من چند روزی نبودم آقای همسری دست کاری کرده
مامان آناهیتا
15 اسفند 91 19:22
خیلی زیبا بود
خدای مهربون گل دخترت رو براتون نگهداره و لبانش همیشه خندون باشه


ممنون دوست خوبم من هم برای شما همین آرزو رو دارم
مامان بردیا
16 اسفند 91 9:33
خییییلی قشنگ بود.مرسی لیلا جون.
خدا حفظش کنه خانم خوشکله رو


ممنون عزیزم خدا بردیا جون رو هم برای شما حفظ کنه
خواهر فرناز
16 اسفند 91 10:27
سورپرایز اومده منتظر شما نشسته بدو بیا ببینش


حتما گلم
سمانه مامان ستایش
16 اسفند 91 13:49



محیامامان دینا
17 اسفند 91 15:03
خیلی قشنگ بود.خدادخیلی به ما لطف کرده که دختر داده.خیلی پست قشنگی بود خوشم اومد.


اره محیا جون من که خدارو بابت داشتنش هزاران بار شکر میکنم
مامان بابای الیسا
18 اسفند 91 16:09
لیلا جون متنی که گذاشتی خیلی قشنگ بود بیخود نیست که من عاشق دختر هستم


ممنون الهام جون خدا همه بچه هارو برای پدر مادراشون حفظ کنه
بهاره مامان ونداد
18 اسفند 91 17:24
مامان لیلا کجایی نیستی؟


مرسی بهاره جون رفته بودیم نامزدی
مامان محمدپارسا
19 اسفند 91 1:29
سلام گلم با اجازت لینکت میکنم


ممنون منم حتما بهتون سر میزنم
مامان امیر محمد
19 اسفند 91 11:20
خانمی خصوصی داری


مامان امیر محمد
19 اسفند 91 11:21
نازی خصوصی داری


داود پسر عمه
2 خرداد 92 19:22
واگنم عزیز دله ماست تازشم دلتون بسوزه دخمله دایمه


مرسی داوود جونم ماهم واگن دوست داریم