♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

پست نوروزی92...

1391/12/29 22:43
410 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم :

با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت  سالی که باهم خندیدیم چه روزهایی که باهم گریستیم ولی من خوشحالم که باز هم با تازه شدن بهار میتونم قشنگترین گل دنیا رو کنارم داشته باشم دختر همیشه بهارم رو...

 

برای عید نوروز 92 که اولین سالی هست که وبلاگ برات درست کردیم پدر جون سنگ تموم گذاشت وکلی اذیتش کردی تا یه جمله کوچولو برای تبریک سال نو به دوستامون بگی تا شاید با باز شدن وبت وشنیدن تبریک سال نو از زبون فرشته کوچولوی ما یه خنده رو لباشون از ما عیدی بگیرنلبخند

عزیز دل مادر:

امیدواریم عید با بوسه هاش ، بهار با گلهاش و سال

نوبا امیدهاش برتو ای عزیز ترینم مبارک باشه♥

این هم از قالب نوروزیت عسلم..

 

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

در کنارش تو این پست میخوام از همه دوستایی که همیشه کنار خاطرات من ودخترم بودن تشکر کنم واز همین جا برای تک تک دوستامون آرزوی بهترینهارو توسال جدید دارم وامیدوارم سال جدید سرشار از سعادت وسلامتی  برای خودشون وفرشته هاشون باشه واز راه دور روی ماهشون رو میبوسمماچ

چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو،

روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به

همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سمیرامامان پرنیان
28 اسفند 91 11:41
سال خوبی داشته باشی عروسک ناز عکست هم خیلییییییییییی نازه


ممنونم سمیراجون شما هم همین طور
مامان آناهیتا
28 اسفند 91 23:13
سالی خوش و خرم داشته باشید و تعطیلات خوش بگذره .
منتظر عکس ها و خاطرات نوروز هستم . دختر نازتو از طرف من هم الان و سال 92 البته در دقایق اولش ببوس


ممنونم دوست خوبم من هم امیدوارم سال نو قشنگترینها براتون اتفاق بیوفته شما هم آناهیتای گلم رو از طرف ما ببوس
مامان امیر محمد (وروجکــــ مامانیــ)
28 اسفند 91 23:17
دلت ابی تر از دریا عزیزم
به کامت گردش دنیا عزیزم
الهی دائما چون گل بخندی
بهارانت خوش و زیبا عزیزم
عید نوروز پیشاپیش مبــــــــــارک
مامان جونی مواظبــــــــــ دوست گل پسرم باشیا



ممنون عزیزم شماهم سال خوبی داشته باشید
به روی چشمم
مامانی پارسا جونی
28 اسفند 91 23:45
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود

روزگارتان بهار

لحظه هایتان پر از شکوفـه باد.

سال نو مبارک



ممنون دوست خوبم سال نو شما هم مبارک
مامان سویل واراز
29 اسفند 91 13:03
مامانی زود بیا وبلاگم کارت دارم


اومدم عزیزم
نیم وجبی
29 اسفند 91 13:37
سالی پر از شادی و سلامتی رو براتون آرزو می کنم❤
عیدتون مبارک


ممنونم نیکو جون من هم برای شما بهترینهارو آرزومندم
سمانه مامان ستایش
29 اسفند 91 16:04
عطر نرگس،رقص باد،نغمۀ شوق پرستوهای شاد،خلوت گرم کبوترهای مست،نرم نرمک میرسد اینک بهار...خوش بحال روزگار
آمدن بهار مبارک
لیلاجون عیدت مبارک


ممنونم سمانه جون عید شما هم مبارکمیبوسمتون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 اسفند 91 3:45
آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت ، که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف ، و من از دور ببینم که پر از لبخند است چشم و دنیا و دلت ، سال نو مبارک



سال نو شما هم مبارک دوست خوبم
مریم(مامان آرینا)
30 اسفند 91 18:32
دوست خوبم عیدتون مبارررررررررررررررررررررک سالی سرشار از شادی و برکت وسلامتی براتون دارم.برای دوست خوبم و پرنیا جونم


ممنونم مریم جون من هم تو سال جدید براتون بهترین آرزوهارو دارم واز دور می بوسمتون
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
16 فروردین 92 23:55
چه دختر بانمکی دارین خدا حفظش کنه
یه سوالی داشتم اگه میشه کمکم کنین..
از وب دخترم عکس گرفتم می خوام بزارم تو یه پست براش اما هرچقدر آپلود میکنم نمیشه و میگه حجم و کم کنین درحالی که کلی حجم عکس روهم پایین میارم!!!!!!!
می خوام بدونم شما چطوری این عکسو گذاشتین


ممنونم مهسا جون شما لطف داری