♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

روزهای عید دیدنی..

1392/1/9 20:33
1,125 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم: اولین روز عید طبق معمول همیشه رفتیم خونه مامانی جون ومثل همیشه بهمون خیلی خوش گذشت امیدوارم همه پدر مادرها همیشه سلامت باشن..

این هم هفت سین مامان گلم که سال پیش براش درست کردم آخه مامانی خیلی به هفت سین علاقه داره ومن هم براش هر سال یه هفت سین درجه یک درست میکنمخجالت

عسلم تو راه خوابش برده...

تا روز چهارم جایی نرفتیم ومیزبان مهمونهای گلمون بودیم وروز بعد نوبت عید دینی ما رسید دید وبازدید زیاد بود که فقط عکست با دختر عمه های گلت وهفت سین عمه جون هارو برات میزارم تا یادگاری برات از عید امسال بمونه درضمن تمام هفت سینهای توعکسها رو خودم درست کردممژه

خونه عمه جون که رسیدیم دیدیم عمو بهرام زحمت کشیده وبرای همه بلیط سینما گرفته سانس١١ شب که خیلی بهمون خوش گذشت دست عمو بهرام مهربون درد نکنهقلب

پدر جون درحال جوابگویی به سوالهای ناتمام عسل خانم...

تو راه عید دینی از تهرانسر جایی که تمام خاطرات کودکی تا نو جوانی مامان بود ردشدیم ودیدم کنار پارک نرگس ایستگاه همدلی هست پدرجون نگه داشت تا هم من یادی از گذشته کنم وهم شما تو ایستگاه که برای بچه ها بود بازی کنی که فقط یه بادکنک گرفتی ومارو بردی تو زمین بازی تا بازی های برقی سوار بشیبغل

برام خیلی لذت بخش بود جایی که خودم تو بچگی از اونجا انقدر لذت میبردم حالا دختر کوچولوم از بازی تو اونجا انقدر ذوق زده بود..

روز بعد هم رفتیم کاخ گلستان که خیلی عالی بود من وپدر جون عاشق تاریخیم واز دیدن اونجا البته طبق معمول باسانسور لذت بردیم کمی دلگیر بود ولی خوب چه میشه کرد...

پرنیا وپدر جون کنار تخت مرمر..

تمام حوضها خشک بود که بالاخره یه حوض پر ـآب پیدا کردیم ومادر ودختر باهم رفتیم تا دستامون رو خنک کنیم..

بعد خواستیم یه عکس بندازیم تا خاطره امروز برامون بمونه که بعد از کلی معطلی اصلا خوب نشد عکسهای قبلیمون تو نمک آبرود عالی بود ولی این عکسمون کلی حرصم داد ولی باز هم خاطره شد...

موزه مردم شناسی هم که من عاشقش شدم با همه قبایل ایرانی ازت عکس گرفتم ولی یه چندتایی میزارم چون دیگه پستت خیلی طولانی شد..

این اتوبوس هارو هم گذاشته بودن برای گشت کنار بازار که شکلشون برام خیلی جالب بود..

موزه نوروز هم خیلی زیبا بود هفت سین شهرهای مختلف ایران بود که فقط عکس هفت سین قاجاری رو برات میزارم..

واما زیبا ترین امارت اونجا شمس العماره که واقعا از دیدنش سیر نمیشدم...

دختر قشنگم این هم از خاطره روزهای عید دیدنی ما...

به کوروش به آرش به جمشید قسم
به نـقـش و نـگار تخت جمشید قسـم
ایــــران همی قلب و خون مـن اســــت
گـــرفــتـــه زجــان در وجـــود مــن اســت
بـــخــوانـیــم ایــن جـــمـلـه در گــوش بــــاد
چـــو ایــــــران مـــبــــاشــد تــن مـــن مــبــاد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

خواهر فرناز
9 فروردین 92 22:57
سلام
بالاخره اومدین بادست پر
اول بگم آفرین به شما خانم هنرمند
چه سفره هفت سین های خوشگلی درست کردین
دوم ایشالا همیشه به گردش باشین وخوش بگذره
عکسای بیرونم که گذاشتین خیلی قشنگ بودند
سوم یه سوال عکس آخر سیاه وسفیده خودتون هستین حس میکنم خودتونید ولی چون سیاه سفیده شک دارم
بوووووووووووووووووووووس



ممنونم فرناز جون شما همیشه لطف داری
اره دوستم خودم هستم
«فائزه»دختردايي دينا
9 فروردین 92 23:20
سلام عيدتون مبارك.من مديريت وبلاگ رو به مادرش سپردم.گفتم بهتون خبر بدم.درضمن عكس هاي قشنگي دارين


ممنونم عزیزم
«فائزه»دختردايي دينا
9 فروردین 92 23:23
عزيزم آدرسم يادم رفت!


بهاره مامان ونداد
10 فروردین 92 1:58
به به مامانی مثل همیشه هنرمنده خیلی ذوق خوبی داری مامان لیلا راستی عزیزم خیلی از عکس ها باز نشد نمیدونم چرا؟
ولی در هر صورت عیدتون مبارک باشه


ممنونم بهاره جون چشمات قشنگ میبینه ببوس گلکم رو
مامان بنیتا
10 فروردین 92 9:51
سلام سال نو مبارک امیدوارم در کنار پرنیا عزیزم سالی سرشار از شادی داشته باشین


سلام گلم سال نو شما هم مبارک ممنون از دعای خوبت
مامان بنیتا
10 فروردین 92 9:52
راستی عکساتون هم خیلی ناز شده مخصوصا عکس سه نفرتون


مرسی دوستم چشماتون قشنگ میبینه
مامانی طهورا
10 فروردین 92 10:55
سلام

سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک

انشالله سالی پر از خیر و برکت را سپری کنید
در پناه مولا باشید

التماس دعا


ممنونم دوست خوبم
هانی
10 فروردین 92 12:15
سلام عزیزم عیدتون مبارک.ایشاا... سال خوبی داشته باشید.دوستون دارم.دخملتم مثل همیشه خواستنی.ایشاا... همیشه در کنار هم خوش باشید.


ممنونم عزیزم عید شما هم مبارک من هم براتون بهترینها رو آرزو دارم
مامان یگانه
10 فروردین 92 16:42
سلام.چه سفره هفت سین خوشگلی.عکسها خیلی خوب بود مخصوصا عکسی که پرنیاجون لباس محلی پوشیده بود خیلی بامزه شده بود


ممنونم عزیزم
«فائزه»دختردايي دينا
10 فروردین 92 17:24
مامان پرنيا چه جوري قالب رو درست كردي؟ به منم ياد بده.درضمن وبلاگ اصلي من اينه كاري داشتي بهم بگو.حداقل يه سر بزن.به علاوه به عمّه ام«مامان دينا» سفارش كردم به وبلاگ شما سر بزنه.


سلام عزیزم آدرس وبت رو میزنم مسدوده اگه اشتباه آدرس درست رو برام بزار باز هم ممنونم که بهمون سر میزنی
محیامامان دینا
11 فروردین 92 9:35
سلام پرنیا جونم عیدت مبارک.لیلا جان اون عکس سه نفره چقدر قشنگ شده.هفت سینهای خیلی خوشگلی درست کردی.


ممنونم محیا جون شما لطف داری
نرگس مامان باران
11 فروردین 92 19:06
چقدر عکسهای قشنگی عکس سیاه سفیده خیلی باحاله


ممنونم دوست جونم چشمات باحال میبینه
مامان فائزه
12 فروردین 92 2:09
سلام
عیدتوووووووووووون مبارک پرنیا خانم و لیلا جون ....
ایشاالله تو سال جدید همیشه لباتون بخنده ...
خیلی عکساتون قشنگه ....
راستی منم بچه گیام تو تهرانسر گذشته مخصوصا اون حوض وسط پارک نرگس ...
دوچرخه سواری و ....
همیشه خوش باشید با فرشته ی خوشگلتون ...


سلام دوست خوبم عید شما هم مبارک"چه خوب که با هم خاطره مشترک داریم ببوس فاطمه یسنا جونم رو
مامان آروین (مریم)
12 فروردین 92 8:17
چه عکس های باحال و قشنگی گذاشتین . معلومه که حسابی بهتون خوش گذشته ..... امیدوارم همیشه به خوشی و شادی با خانواده محترم .
خصوصی



ممنونم مریم جون لطف دای ببوس آروین گلم رو
سمیرا
13 فروردین 92 13:24
ای جونم چه مامان بابای خوش تیپی حالا فهمیدم تو به کی رفتی عشق خاله به مامان خوشگلت رفتی انقدر ماهیییییییییییییی
عیدتون مبارک باشه ایشالله سال خوبی داشته باشین
راستی من لینکتون کردم با افتخار


سلام عید شما هم مبارک سمیرا جون ممنون بابت اینهمه لطفی که داری ما هم خیلی وقته انیسا جون رو بین دوستامون قرار دادیم
نرگس مامان باران
14 فروردین 92 0:31
سلام لیلا جونم
ازشون خبری ندارم و چند باری با موبایلش تماس گرفتم خاموش بود اگه خبری شد حتما خبرت میکنم


ممنون نرگس جون
مامان بردیا
15 فروردین 92 8:08
شادی سلامتی و آرامش براتون در سال پیش رو آرزو دارم.بهارتون مبارک.
لیلا جون مثل همیشه عالی بود مخصوصا عکس آخر این پست.
ببوس لطفا پرنیای نازمو


ممنونم دوست خوبم سال نو هم برای شما سراسر خوبی وسلامتی باشهحتما ماهم شما وبردیای گلم رو میبوسیم
مامان آناهیتا
18 فروردین 92 16:00
سلام عزیزم سال نو بر شما مبارک دلم براتون تنگ شده بود .


وای که چه عکس هایی قشنگی از خنده های پرنیا جون مشخصه حسابی بهش خوش گذشته همیشه شاد باشی و خندان عزیز دلم


ممنونم دوستم منم برای شما دنیا دنیا شادی آرزو دارم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
21 فروردین 92 17:55
آخی چه بامزه یادکارت عروسیم افتادم که عکسش ازاین سنتیابودکه باهمسری گرفتیم .
خیلی اتوبوسابامزه ان . پس حسابی گشتید.
پرنیاخاله خیلی تیپ زدی هاعزیزم
راستی عزیزم خصوصی که گذاشته بودی بایدبگم نه من نداشتم واقعابیشعورن خودتوناراحت نکن


مرسی انا جون جای دوستای گلمون خالیاره گلم جواب ادمهای مریض رو باید با سکوت داد.برای ارمیتا جونی ومامان گلش
نازنین(مامان پارمین)
25 فروردین 92 2:25
وای که پرنیا چه مامان باسلیقه ای داری خوش به حالت
چه عکسای قشنگی خدا همیشه سایتونو صحیح و سالم بالا سر پرنیا جون نگه داره

ممنون نازنین جون شما لطف داری
مامان آنی
25 فروردین 92 3:46
وای چه پست زیبایی ........
همه چی زیبا بود هم سفره هفت سین ها م هم همه عکس ها بخصوص عکس آخری که محشره



ممنون دوست خوبم