♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

آرزوی من این است...

1392/1/26 16:07
364 بازدید
اشتراک گذاری

بازهم به لطف یکی از دوستای گلمون به یه بازی دعوت شدیم :

 نوشتن آرزوهاتون توی وبلاگتون و دعوت از سه تای دیگه از دوستان وبلاگیتون برای ادامه کار
خوشحال میشم قبول کنی عزیزم »

ممنون از مامان بردیای نازنینم که مارو به این بازی دعوت کرد (برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه که زیبایش میدانی آرزو میکنم دوست خوبم)قلب

باید با صداقت بگم که تا قبل از بدنیا اومدن پرنیای نازم برای نوشتن ارزوهام چندین دفتر هم کافی نبود وآرزوهام تا بی نهایت ادامه داشت ولی از روزی که فرشتم رو تو آغوش گرفتم وحس خوب مادر شدن رو تجربه کردم تنها آرزوم سلامتی وعاقبت بخیری دخترم وتمام بچه ها بوده وفکر میکنم تو این بازی تمام مادرها یه آرزوی مشترک داشته باشن..

پس من هم از همین جا برای فرشته کوچولوی خودم وتک تک بچه هایی که میشناسم وبچه هایی که هیچ وقت ندیدمشون ارزوی سلامتی میکنم وارزودارم هر بچه ای که مریضه هر چه زودتر خوب بشه تا بتونه زیر سایه پدر ومادرش با خوشی زندگی کنه..

آمین..

به رسم این بازی من هم سه تا از دوستای گلم رو دعوت میکنم:

نرگس جون مامان باران عزیزم

شیما جون مامان درینای گلم

محیا جون مامان دیناخانم

ودر اخر آرزوم برای همه دوستای گلم ودختر نازنینم این که:

وقتی لبخند به دنبال جایی برای نشستن میگرده، با تمام وجودم آرزو میکنم لبهاتون در اون نزدیکی باشه!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نرگس مامان باران
26 فروردین 92 16:53
الهی قربونت برم پرنیا خوشگلم که اینقدر ناناز میخندی لیلا جونم ممنونم بابت محبتت دوستتون دارم


خدانکنه نرگس جونماهم شما وباران نازم رو ازته دل دوست داریم
خواهر فرناز
26 فروردین 92 23:03
وای ناز خند هات را برم


مرسی خاله جونم
مامان بردیا
27 فروردین 92 8:16
امیدوارم غم و ناراحتی راه خونتو گم کنه لیلا جون و همیشه دلت گرم باشه به لبخند زیبا و برق نگاه دلنشین دلبندت عزیزم.دوستتون دارم


ممنون از این همه محبتی که نصبت به ماداری ما هم خیلی شمارو دوست داریم خاله مهدخت جون
سمیرامامان پرنیان
27 فروردین 92 10:43
قربون خنده هات برمممممم


خدا نکنه خاله جونم
خواهر فرناز
27 فروردین 92 11:24
میای نی نی گپ اد کنی؟


ببخش دوستم الن دیدم
بهاره مامان ونداد
27 فروردین 92 16:51
ارزویم خنده شیرین فقط برای لبان تو


ممنون خاله مهربونم
نیم وجبی
30 فروردین 92 21:39
سلام عروسک دوست داشتنی و مامان لیلای گل
ماشالله چقدر روز به روز ناز تر میشی گل من
پیش ما هم بیاین


ممنون نیکو جون چشم حتما
مریم (مامان آرینا)
3 اردیبهشت 92 10:39
عاشق خنده هاتم امیدوارم هیچ وقت از روی لبای نازت پاک نشه


ممنون خاله مهربونم
برای خاله مریم خوبم وارینای نازم