♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

رخصت داش پرنیا:)

1392/2/8 14:11
537 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم چند روز پیش رفتیم خونه مامان جون بعد از نهار شما با دایی مهدی رفتید رو تخت تا باهم کمی استراحت کنید دایی گفت بیا از من و پرنیا یه عکس بگیر منم اطاعت کردم واز دایی وخواهر زاده عکس گرفتم وبعد رفتم تا به مامان تو جمع کردن ظرف های نهار کمک کنم...

بعد از تموم شدن کارهامون رفتیم تو پذیرایی نشستیم که دیدیم تو وداییها با یه گریم باحال اومدید بیرون ومن ومامانی این شکلی تعجبقهقهه

دیگه نمی تونستم خندم رو نگه دارم وشدم این شکلی

بعضی عکسها کیفیت نداره به همون علتی که بالا گفتم در حال خنده ازتون عکس گرفتمنیشخند

تمام گریم ها وژست های عسل خانمم کار دایی مهدی هستش واقعا کارت عالی بود داداش گلمچشمک

پرنیا ودایی کوچیکهقهقهه

وحالا ...................

وای خیلی خندیدیم تو هم خوشت اومده بود کت شلوار بچگی دایی رو در نمیاوردی وبه این شرط در آوردی که وقتی کامل اندازت شد مامانی بده به خودتبغل

خلاصه اون روز خیلی بهمون خوش گذشت ویه خاطره خوب همراه با یه عالمه عکس باحال برات یادگار موند

تایه پست دیگه رخصت رفقا

چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

زهرا
7 اردیبهشت 92 18:00
وااااااااااااااااااااااای قربون اون سیبیلات بشم من خوشگل ما تو هم اره؟ چاکرتیم به مولا خانمی


مرسی عزیزم شما خانمی
خواهر فرناز
7 اردیبهشت 92 20:06
وای عزیزمییییییییییییییییییییییییییییی خاله ای شیطون
چه ژستایی هم گرفتهههههههههههههههه

خیلی وقته نبودین
اخی شما 3 تایی من فکر کردم شمایی ودایی کوچیکه


اره فاطمه جون بادایی کوچیکه وخان دایی جونه
چند روزی رفتم خونه مامان تا یه نفسی تازه کنم ممنون که بهمون سر میزنی
مامان آروین (مریم)
8 اردیبهشت 92 11:34
زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی.
موقع گل کردن عشق ورزیدنی. و در وقت پژمردن پرستیدنی ست!!
دوست خوبم پیشاپیش روزت مبارک ای گل زیبای خلقت.



ممنون دوست خوبم همچنین شما
مامان ماهان
8 اردیبهشت 92 11:53
سلام مامان پرنيامهربون و پرنيا عزيز و دوست داشتني ،،چقد جيگر و خوردني شدي خالهناز شصتت با اون آغا دايي با مرامتخودمونيم خاله پسرم بودي ناز و دلربا بوديا........راستي ماهان عاشق عكسات شده ،،به ما هم سر بزنين به روزيم..رخصت


ممنون خاله مهربونم شما لطف داری روچشمام
آناهیتا مامانیه آرمیتا
8 اردیبهشت 92 13:55
وااااای خیلی باحال بودعکسها
ازدست این دایی های بلا
ایشالا هیچوقت خنده ازلباتون دورنشه


ممنونم دوست خوبم همچنین شما
مریم (مامان آرینا)
8 اردیبهشت 92 14:03
خییییلی جالب بود عزیزم
همیشه بخندید


ممنون دوست خوبم
♥ نیم وجبی ♥
8 اردیبهشت 92 14:16
وای خیلییییییییی باحال بود کلی خندوندیمون پرنیا خوشگله چقدر این لباسا بهت میاااد


مرسی نیکو جونخوشحالم خنده به لبتون آوردم

مامان سويل و اراز
8 اردیبهشت 92 14:40
سلام سلام بالاخره وقت كردم نظر بنويسم چه خبر ؟ چه ايده جالبي چه سبيل و كلاه بهش مياد ؟ چه داييهاي خوش ذوق و با حوصله اي خدا همشونو حفظ كنه انشالله و در اخر پرنيا جونو گنده (بزرگ) بفرما خصوصي


ممنون دوست جون میبوسمتون
شیما مامان درینا
8 اردیبهشت 92 14:43
چه قدر عکسا باحالن منم کلی خندیدم و شاد شدم


خوشحالم که خوشحال شدی دوستم
سمیرامامان پرنیان
8 اردیبهشت 92 14:54



هیراد و عمه لیلاش
8 اردیبهشت 92 23:36
عزیز دلم خیلی جالب بود
منم کلی خندیدم
هنرمند بودن در شما خانوادگیه عزیزم دیگهاین بوسها برای داش پرنیا جونم


ممنون لیلا جون شما لطف داری
محیامامان دینا
9 اردیبهشت 92 17:39
چه عکسای جالبی.داش چاکرتیم به مولا


مابیشتر
مامان بنيتا
10 اردیبهشت 92 16:35
عكسات خيلي ناز بود عزيزم
خدا رو شكر كه دايي هاي خوب ومهربون داري
آخه نه من نه بنيتا دايي نداريم


آخی مرسی خاله جون در عوض منم خاله ندارم
میبوسمتون
مامان آناهیتا
10 اردیبهشت 92 23:55

وای خیلی با حال بود . چه دایی های باحالی خیلی ناز شدی


مرسی خاله جون
nafi3
17 اردیبهشت 92 11:50
پست جالبی بود خوشگل خانم


مرسی عزیزم