♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

باتو تکرار کودکیها...

1392/2/10 17:16
428 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم..

با تو تمام تجربه های شیرین کودکیم دوباره زنده میشهشکلکـــ های آینـــ ـ ـاز وبا تمام وجود احساس خوشبختی میکنم واگه تو دلم هم غصه ای بشینه به خاطر وجود نازنینت خیلی زود ازیادم میره وبافکر روزهای خوبمون وروزهای بهتری که در پیش داریم شور زندگی تو تمام تنم پرمیشه..

دختر شیرین وباهوشم خیلی بلایی با تک تک کلمه هایی که میگی منو واطرافیان رو شگفت زده میکنی وخیلی بزرگتر والبته فهمیده تر از سنت عمل میکنی ومن خیلی خوشحالم که دخترم انقدر باهوش وعاقله وتمام عشقی که من وپدر جون بهش میدیم بهمون بر میگردونه میادوبا تمام وجود میبوستمون ومیگه خیلی دوستون دارم که اون لحظه رو با تمام دنیا عوض نمیکنم.

این عکسها رو تو چند روز مختلف ازت انداختم وبعد که کنار هم گذاشتم دیدم تمام کودکیهام با تو زنده میشه ومن با تو دوباره حس قشنگ کودکی رو تجربه میکنمقلب..

چندوقتی بود یه بازی می خواستی که بعداز توضیح دادن فهمیدم چه بازی هستش وکلی ذوق کردم چون تو دوران دبستان بازی مورد علاقم بود فقط خیلی تعجب کردم که شما کجا دیدی واز من می خوای تا برات بخرممتفکر آخه خیلی قدیمی بود واز هرجا می پرسیدم نداشت تا بالاخره پیدا کردیم ومادر ودختر کلی بازی کردیم که البته بعد از چند دقیقه همه گیر شد واصلا نوبت به شما نرسیدزبان

 

قربون خنده هات برم که بالاخره موفق شدی یه ماهی بگیری

یه بعد از ظهر عالی هم با بابای گلم رفتیم پارک تا به درخواست شما ودایی دوچرخه سواری کنیم که بیشتر از همه من لذت بردم بعداز مدت طولانی یه دل سیر دوچرخه بازی کردم البته تو هم از این که من تو بازی همراهیت میکنم کلی ذوق میکردی

 

گلم کنار گل ها

 

قربون دختر نازم برم که مثل دوست جونش عاشق اندونس ونمیتونه تا خونه صبر کنه وتو ماشین کلکش رو میکنهچشمک

 

وتو یه عصر دیگه من وپدر جون رفتیم خرید وتو راه برگشت رفتیم کتاب فروشی تا چندتا کتاب برات بگیرم که دیدم تمام کتابهای دوران کودکیم با چاپ جدید داره ومن هم با کلی هیجان برات خریدم که یه کتاب رو تقریبا حفظ بودی ودوتای دیگه رو برات هرشب می خونم تا حفظ بشی قربون تو دختر باهوشم برم که هروقت میگم لب تاب جیبی مامان کیه میگه من!!!

 

وبعد از من خواستی تا مثل دایی برات کتاب خونه درست کنم من هم تو یه طبقه از کمدت کتابهات رو چیدم وقرار شد هروقت کتابات زیاد شد برات یه کتاب خونه قشنگ بگیرم..

این هم اولین کتاب خونه دختر خوشگلم که البته کتاب هاش رو کامل نچیدیم..

 

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

 

برام هیچ حسی شبیه تو نیست.. کنار تو درگیر آرامشم
همین از تمام جهان کافیه.. همین که کنارت نفس میکشم

 

برام هیچ حسی شبیه تو نیست.. تو پایان هر جستجوی منی
تماشای تو عین آرامشه.. تو زیباترین آرزوی منی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

هیراد و عمه لیلاش
8 اردیبهشت 92 23:37
همیشه به گردش و خوشگذرونی
عکسهاتون خیلی قشنگ بودند


ممنونم دوست خوبم
♥ نیم وجبی ♥
9 اردیبهشت 92 0:00
ما چند تا آپــــــــ خوشگـــل کردیــــم
منتظر حضـــور گرمتونـــم


حتما گلم
زهرا
9 اردیبهشت 92 15:03
به به به... میبینم که حسابی خوش گذروندید امیدوارم تمام ثانیه های زندگیتون با شادی سپری شه!!!دوستون دارم


ممنون گلم ما هم تورو دوست داریم
مریم (مامان آرینا)
9 اردیبهشت 92 15:28
همیشه به تفریح عزیزم ،امیدوارم مادر و دختر همیشه کنار هم شادباشید زیر سایه همسر وهمیشه خوش باشید
هدایاتم مبارکت باشه عزیزم


ممنونم مریم جون
برای خاله مریم وارینای گل
خواهر فرناز
9 اردیبهشت 92 20:48
سلام
همیشه به گردش وخوشی باشید ایشالا
قربون خنده های نمکیت بشم خاله جون
وای گفتی این کتاب های کجا کتابای دوران ما کجا
هم مفهوم داشت وهم آموزنده بود
اما کتابای حالا
بگذریم دست گلت درد نکنه



اره دوستم واقعا
ممنونم همچنین شما گلم
نیر
9 اردیبهشت 92 23:33
سلام لیلا جان ممنون که به وبلاگم سرزدین...چه دخترنازی دارین..خدا براتون حفظش کنه...با اجازه لینکتون کردم...


ممنون دوست خوبم
خواهر فرناز
10 اردیبهشت 92 0:38
نظر من ثبت نشده؟
قربانت برم همیشه ایشالا به گردش باشین عزیزم
بازی ماهی را ببین
کتاب ها مبارک
زود زود حفظون کن
خلاصه نظرم بود



چرا ثبت شد حالا دوتا دوتا ازت نظر دارم
مامان ماهان
10 اردیبهشت 92 10:38
تنت قدمگاه آغاز بودنم شد !
آغوشت بهشت من است “مادر”

روز زن و روز مادر پيشاپيش مبارك


ممنون روز شما هم مبارک مامان مهربون
سمیرا
10 اردیبهشت 92 12:06
عزیزه دلمممممممممم
خوش به حالتون منم دلم یه عالمه دوچرخه میخواد
روزت مبارک مامان مهربون


ممنون دوستم همچنین شما
سمیرامامان پرنیان
10 اردیبهشت 92 13:46
عزیز دل خاله معلومه که خوش گذشته


جاتون خالی خاله مهربونم
♥ نیم وجبی ♥
10 اردیبهشت 92 13:55
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید.
روزت مبارک مادر♥



ممنون نیکو جون
مامان سويل و اراز
10 اردیبهشت 92 16:35
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
________$$$$$$
_________________$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$
__________________$$$$$$$$$$___
____________________$$$_$$$$$$_$$
__$$$___$$$ _________$$$_$$$$$_$$
_$$$$$_$$$$$_______$$$$$$_$$$$$
_$$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$
___$$$$$$$_______$$$$$$$$$$$
_____$$$$________$$$$$$$$$$$$
_______$__________$$$$$$$$$_$$$
________$__________$$$$$$$$__$$$
_________$_________$$$$$$$____ $$
__________$_______$$$$$$$$_____$$
___________$_____$$_$$$$$$_____$$
____________$___$$__$$$$$$$___ $$
_____________$_$$___$$$$$$$$__$$
______________$_____$$$$$$$$___
_______________$____$$$$$$$
____________________$$$$$$
____________________$$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$$
____________________$$$$$$
____________________$$$$$$$
____________________$$$$$$$$
____________________$$$$_$$$$
____________________$$$$__$$$$
____________________$$$$__ $$$$
____________________$$$$___$$$$
__________________ $$$$$___$$$$$
_________________ $$$$$$___$$$$$$
___________________$$$_____$$$_$
_________________$$$_$__$$$$__$

هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد، از آتش جهنم دور می ماند . . . عزيزم روزت مبارك


همچنین شما دوست گلم
مامان بنيتا
10 اردیبهشت 92 16:37
هميشه به تفريح وشادي

عزيزم خيلي نازي ماشالا


ممنون خاله جون چشماتون قشنگ میبینه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
10 اردیبهشت 92 17:00
قربونت عزیزم که زبونتوآوردی بیرون تمرکزکنی مبارک باشه اسباب بازی وکتابای قشنگت خاله.
خوش به حالتون معلومه کلی دوچرخه سواری خوش گذشته مخصوصابه دخملی که مامانش همراهیش کرده.
دست خاله مهربون هم دردنکنه که یاددوست جون دخملش کرده، نوش جونت اِندونه عزیزدلم



خدانکنه خاله جون جاتون خیلی خالی بود تا چهار نفره یه دوچرخه بازی سیر انجام بدیم
بابت نکته ای که گفتی ممنونم دوستم
مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 17:13
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر

قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . .




به شما هم این روز مبارک باشه مادر مهربون
مامان آناهیتا
10 اردیبهشت 92 23:57
خیلی گلی ناز گل خانم
مامانی شما هم خوب دوچرخه سواری می کنی


ممنون خاله مهربونم
برای اناهیتا ومامان گلش
نرگس مامان باران قلنبه
11 اردیبهشت 92 15:47
همیشه به گردش وایییییی چه هندونه ای دلم خواست
قربونت برم که وقتی بازی میکنی زبونت در میاری
لیلا جونم روزت مبارک


مرسی نرگس جونم روز شما هم مبارک