♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

گریم ورنگ انگشتی..

1392/2/21 14:41
399 بازدید
اشتراک گذاری

عسلی منبغل

این روزها تو همه ی وقت مامان رو پر کردی وخواسته هات باعث میشه تا من بدنبال چیزهای جدید وخلاقیت بیشتر باشم .اواخر هفته ای که گذشت خیلی دوست داشتی که گریمت کنم وهمش میگفتی که با (زوالم الایشی)لوازم آرایشیت منو گریم کن ومن هم قبول نمی کردم وبهت میگفتم که اینا پوستت رو خراب میکنه تا اینکه دیدم دست بردار نیستی وبه پدر جون گفتم تا برات رنگ انگشتی وقلم گرفت ومن هم شما رو گریم کردم البته تنها نه همراه با پویا ویاسمن که روز بعدش هم عمه جون اومد وامیرحسین هم به جمعتون اضافه شد ومنم که دل عسل خانمم رو نمیشکنم همتون رو  درست کردم وکلی لذت بردید وبا هم بازی کردید ومن هم از خوشحالیتون خوشحال...

این هم عکسهاتون..

 

اونقدر که فکرشو میکنی دوستت ندارم!!!

 چون اونقدر دوستت دارم که نمیتونی فکرشو بکنی…ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامانی طهورا
21 اردیبهشت 92 15:14
واااااااااااااای چه موش موشای نازی


مامان ثنا
21 اردیبهشت 92 17:42



ممنون از حضورتون
بابای ارشیا
21 اردیبهشت 92 21:19
اون پیشیه یا خرگوش ؟! اون ملوس ناز با اون تاب سفیدخال خالی کیه؟؟؟؟؟؟؟!
که من دوستش دارم یه عالمه
قدهزارتا ستاره ، قد گلهای بهاره
هویج میخوای ؟

ناز و شیرین و خوشمل
پرنیا خانوم خوشگل
خداحفظش کنه هر روز شیرین تر از روز قبله
ممنون که بهمون سرزدید


ممنون بابایی مهربون
مامان آناهیتا
21 اردیبهشت 92 22:32
سلام عزیزم چقدر هنرمندی ما خبر نداشتیم .

میشه لطفا بگی چه مارکی رو خریدی به پوستشون آسیب نمی زنه . دختر منم همش میگه منم میگم فعلا زوده ولی ترسم از اینه که نکنه به پوستشون اسیب بزنه .

خیلی قشنگ شدی عزیز خاله .


ممنونم خانمی
میام وبت.
بهاره مامان ونداد
22 اردیبهشت 92 1:34
بابا هنرمند لیلا جون کارت حرف نداره میتونی گریمور بشی
پرنیا جونم خاله خیلی خوشکل شدی


مرسی بهاره جون چشمات قشنگ میبینه
مامان آروین(مریم)
22 اردیبهشت 92 13:24
کارتون خیلی قشنگ بود .....
شما خیلی هنرمند هستین ......


ممنون مریم جون شما خیلی لطف داری
مامان بنيتا
22 اردیبهشت 92 16:48
خوش بحال پرنيا جونم كه مامان هنر مند و فعال داره
كارتون عالي بود


مرسی عزیزم شما لطف داری
مامان آروین(مریم)
22 اردیبهشت 92 16:54
یک پیام خصوصی


ممنون خانمی
خواهر فرناز
22 اردیبهشت 92 19:43
چه خوشگل شدی پرنیا خانوم


ممنون خاله جون
سمانه مامان ستایش
23 اردیبهشت 92 1:41
آفرین به مامان هنرمندچه خوب گریمشون کردی لیلاجون
چقدر خوبه که یه راهی پیدا کردی که دل دخملی رو نشکونی واسه نزدن زوالم آلایش



اره دیگه دوستم کلی فسفر سوزوندم من
هیراد و عمه لیلاش
23 اردیبهشت 92 14:31
لیلا جون مثل همیشه از هنر سنگ تموم گذاشتی
البته بیشتر قشنگیش بخاطر حضور خوشگل خاله بود
پرنیا جونمو خیلی ببوس


ممنون دوست خوبم میبوسمتون
محیامامان دینا
23 اردیبهشت 92 17:32
پرنیا جون مامان هنرمندی داری.خیلی ناز عزیز خاله.قربونت برم.


مرسی دوستم شما لطف داری
مامان ماهان
25 اردیبهشت 92 9:19
اي جونم پيش پيشي ملوس و خوشگل،،دست ماماني درد نكنه اينغد خوب نقاشيتون كرده راستي مامي پرنيا ماهاني رو كي بيارم برا گريم


هروقت دوست داشتی گلم
مامان یگانه
31 اردیبهشت 92 21:48
وای چه خوشگل چه خوشگل چه خوشگل شدی امشب