♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

دانسته های گل پرکم

1392/2/22 20:34
441 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم :

چند وقتی بود که دوست داشتم یرات از کارهایی که بلدی وتواناییهات تو این سن بنویسم که الان فرصتش رو پیدا کردم چون مشغول درست کردن کاردستی با پویا هستی ودیگه من میتونم یه وقتی برای خودم داشته باشم .

به نظر من که خیلی باهوشی تمام تست های هوشی که باهم حل میکنیم نشون دهنده ضریب هوشیه بالاته ومن کلی لذت میبرم چند روز پیش رفته بودم مرکز بهداشت که یه تابلو زده بود که مهارتهای بچه ها تو سن های مختلف بود که دیدم تو تمام مهارت های یه بچه ی 7ساله رو داری وکلی لذت بردم.

اون کارهایی که الان به ذهنم میرسه:

قند عسلم شما تو سن 4سالگی میتونی به فارسی تا 20 وبه انگلیسی تا10 بشماریniniweblog.com

تمام رنگ هارو میشناسی ورنگ آمیزیت هم خیلی تمیز وبدون اینکه از خط بیرون بزنی رنگ میکنیniniweblog.com

نقاشیت هم برای یه بچه چهارساله عالیهniniweblog.com

پازل رو که دیگه کاملا حرفه ای هستی ویه پازل 30 تیکه رو میتونی تو 5دقیقه درست کنیniniweblog.com

کار با کامپیوتر رو هم کاملا بلدی وبا اصطلاحات کامپیوتر هم کاملا آشناییniniweblog.com

کار بابرنامه wordرو هم از بچه ها وقتی که تکالیفشون رو انجام میدادن یاد گرفتیمژه

فتوشاپ رو هم که نگو کاملا حرفه ای عمل میکنی ومیتونی یه تصویر قشنگ درست کنی وبه قول خودت بلدی روتصویرها مشق هم بنویسیزبان

تمام اشکال هندسی رو هم میشناسی وهر کدوم رو که اسمش رو میگم شکلشو میکشیniniweblog.com

شعر هم که تقریبا 10 تا بیشتر حفظ هستی وعلاقه ی زیادی هم به کتاب داری (تو این زمینه به مامان رفتیچشمک)

پدر جون هم خیلی تلاش میکنه که باهات انگلیسی احوال پرسی کنه ولی تو اصلا علاقه ای نداری ولی بعضی وقتها یه helloمیگی تا دلش شاد بشهنیشخند

 تو کارهای خونه قربونت برم لباسهارو قشنگ تا میکنی وهر کدوم رو دقیقا سر جاش میزاریلبخند

.

.

ومن از اینکه دختر باهوش وحرف گوش کنی مثل تو دارم خدارو شکر میکنم وتمام تلاشم رو برای مادر بهتری بودن ودختر بهترومادر آینده بهتری تربیت کردن میکنم و می خوام این رو بدونی که تو زندگی تنها کسی هستی که انرژی من رو برای بهتر زندگی کردن بیشتر میکنه حضورت وفکرآیندته که من رو برای یه فردای بهتر ساختن تشویق میکنهقلب

ودر آخر گل قشنگم ..

زندگی این جوری قشنگه ...

بخنـــدی

ببخــشی

و فرامـوش کـــنی

هــرچـنــد میدونم ...

آســـون نــیســـت

                                     

niniweblog.com 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان آناهیتا
23 اردیبهشت 92 0:25
ای جانم افرین خاله که این همه کار های خوب بلدی . خدا کنه دختر منم 4 سالش شد مثل شما بشه .

البته زحمت های مامانی بی تاثیر نیست عزیزم قدرشو بدون


ممنون خاله جون شما لطف داری آناهیتا جون با مامان خوبی مثل شما حتما خیلی خانم میشه
سمانه مامان ستایش
23 اردیبهشت 92 1:45
عزززیزمآفرین به پرنیای باهوش و زرنگ
وااای چقد عکسش خوشگلهالهی همیشه لبش خندون باشه دخمل خوشگل و ناز


ممنون سمانه جون چشماتون قشنگ میبینه
ببوس ناز گلم رو
عاطفه مامان الای
23 اردیبهشت 92 11:10
سلام گلم ممنون از اینکه به ما سر زدین کوچلوی شما هم نازه مثل الای من خیلی با عشوه تشریف داره هردو تون رو میبوسم


ماهم میبوسیمتون
♥ نیم وجبی ♥
23 اردیبهشت 92 13:09
عزیییز دلم آفرین به این دخمل خوشگل و باهوش که کلی چیزای قشنگ یادگرفته


ممنون نیکو جونم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
23 اردیبهشت 92 14:16

افرین پرنیاجونم که انقدرزرنگی خاله
عزیزم یه وقت هم به من بده یه کم پازل ازت یادبگیرم




مرسی خاله جون.
خواهش میکنم من تمام وقت درخدمت دوستای گلم هستم
محیامامان دینا
23 اردیبهشت 92 17:33
فدات بشم دختر باهوش .لیلا جان فکر کنم پرنیا به خودت برده.معلومه خودت هم باهوشی.همیشه سالم باشید.


خدانکنه محیا جون"شما لطف داری
مامان سويل و اراز
23 اردیبهشت 92 17:39
سلام
وااااااااااااااي حض كردم از همچين دختر باهوش و زرنگي كه با سن كم خيلي چيزا بلده و صد البته بايد از همچين مادري تشكر كرد كه واسه بچش وقت گذاشته و حوصله به خرج داده اينها همه ثمره زحمتهاي شما ليلا خانم هست كه حالا دارين لذت ميبرين


ممنون دوست خوبم شما لطف داری
ببوس ناز گلات رو
مامان آروین(مریم)
24 اردیبهشت 92 8:11
1000 آفرین به دختر زرنگ و باهوش و 1000 ماشاالله به دختر خوشگل و ناز ......


مرسی خاله
خواهر فرناز
24 اردیبهشت 92 10:42
هزار ماشالا به پرنیا جون


ممنون خاله جونم
مامان ماهان
25 اردیبهشت 92 9:16
اينا همه برا پرنيا ناز و خوشگل باهوشمه كه اين همه چيزاي خوب بلده عزززززززززززيز دلم هميشه سرافراز باشي..خوشگلم


ممنون از محبتت خاله مهربونم
هیراد و عمه لیلاش
25 اردیبهشت 92 16:54
عزیز دلم قبلا برات کامنت گذاشتم ولی فکر کنم ثبت نشده
آفرین به پرنیا جونی که اینقده مثل مامانش باهوشه


مرسی خاله مهربونم این لطف همیشگی شماس که شامل حال ما میشه
میبوسیمتون هزارتا
عاطفه مامان الای
27 اردیبهشت 92 11:31
آفرین به پرنیا خانم گل الی هم بلده ...بچه ها با هوشن وقتی ما با کامپیوتر کار میکنیم نگاه میکنن وخیلی زود یاد میگیرن فدات بشم دختر باهوش وناز نازی میبوسمتون


خدا نکنه خاله جون ممنون ما هم میبوسیمتون
مامان بنيتا
28 اردیبهشت 92 17:09
آفرين به پرنياي باهوش وزرنگم


مرسی خاله ببوس بنیتای گلم رو
سمیرامامان پرنیان
29 اردیبهشت 92 0:49
ای قلبون تو دخمل باهوش


خدا نکنه خاله جون
عاطفه مامان الای
29 اردیبهشت 92 15:24
ممنون از اینکه تو خونمون پا میزای وبا پیامات خوشحالمون میکنی منتظر پستای جدیدتون هستم عسلی رو میبوسم


مامان یگانه
31 اردیبهشت 92 21:46
1000آفرین به پرنیا خانم نانازی.


ممنون خاله جون