♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

52ماهگی عسلم..

1392/3/20 20:39
356 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم ...

١٨خرداد با هم رفتیم مرکز بهداشت برای قدو وزن برای اینکه پروندت نیمه فعال نباشه وبرای واکسن مدرسه راحت تر باشیم چون قدووزن سالانتو پیش دکتر خودت میبرم پروندت نیمه فعال بود ..

به هر حال رفتیم وشما تو سن ٥٢ماهگی ١٧کیلو وزن و٥/١١٦قدت بود که گفت از قد نسبت به همسن هاش خیلی خوبه ووزنش هم معمولی هستش ولی من از وقتی به دنیا اومدی همیشه با وزنت مشکل داشتم وهمیشه تو استرس اضافه کردن وزنت بودم که همه دکترها گفتن تو سنش خوبه ونرماله ولی من دوست دارم یکم تپل تر بشی البته خودت به شدت مخالفی هر روز میری جلوی آینه واز من می پرسی که چاق شدی؟ومیگی مامان اگه چاق شدم بگو شام نخورمزباناز بس من تو نخ لاغر کردن بودم دخترم از الان به فکر اندامش هستبغل

به هر حال امیدوارم همیشه تنت سالم باشه که این از همه چیز تو دنیا مهم تره..

دیروز هم اولین استخر امسال رو با هم رفتیم ومثل همیشه کلی بهمون خوش گذشت دیگه کاملا حرفه ای شدی ولازم نیست دستت رو تو آب بگیرم وبا تخته راحت شنا میکنی. با مایو وجلیقه نجاتت که مثل بال فرشتس خیلی با نمک میشی وتو استخر همه میگن فرشته کوچولو خوبی وتو همخجالتوزیاد که لپت رو میکشنعصبانیمیشی ومن سعی میکنم آرومت کنم عسلم...

دیروز انقدر با نمک شنا میکردی که خودم یادم میرفت شناکنم وهمش تورو نگاه میکردم وتو دلم قند آب میشد از بس خوردنی بودی مثل یه ماهی قرمز با نمک تو آب پا میزدی وهمش تو دلم میگفتم ای کاش میشد دوربین میاوردم وازت عکس می انداختمنیشخند

بعد هم مثل سال پیش که اون مغز کامپیوتریت کاملا یادش بود ازم خواستی تا بریم تو کافی شاپ وبا هم چیپس وپنیر وآب انگور بخوریم که خیلی دوست داری وبعد از یه عصرونه دلپذیر با هم برگشتیم خونه ..

بعدا ازت با مایو وتیپ استخرت یه عکس میزارم تا ببینی چه نمکی میشی گلمماچ

 

من و تورا فرا تر از همه واما و اگرهای این روزگار...

خارج ار کلیشه های دیگران دوست دارم...

دوست دارم سر روی سینه ام بگذاری و من با تمام وجودم برات قصه ی عشق بخونم..

شاید هم بهتر بود اینجا بجای این همه حرف و واژه

یک جمله یعنی « دوستت دارم عاشقانه » می نوشتم ؟

و یک بوسه هم پای نوشته ام می گذاشتم...

مرسی که هستی دخترم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سمیرا مامان پرنیان
20 خرداد 92 14:29
قربون اون شناگر کوشولووووو برم


خدا نکنه خاله جونبرای خاله جون وپرنیان خوشگلم..
zohre,mamane kiyan
20 خرداد 92 14:50
سلام مامی پرنیا جون
چه پرنس نازی خدا نگهش داره
شما با افتخار لینک شدید


ممنون عزیزم
سمانه مامان ستایش
20 خرداد 92 17:22
لیلاجون زیاد رو وزن پرنیاجون حساس نباش.وقتی دکترش میگه خوبه و کمبود وزن نداره دیگه جای نگرانی نداره دوستم
قرررربونش برم شناگر خوشگل و کوچولومونومنم اونجا بوذم لپشو میکشیدم


باشه دوستم خودم هم میدونم ولی نمی دونم چرا فکر میکنم لاغره
اشکالی نداره شما بکشی شما از دوستای گلمونی وحق آب وگل داری
مامان ايسو وايسا
20 خرداد 92 18:46
قربون تو دختر ناز كه از چشات مهربوني ميباره....ليلا جون ما هم هميشه با وزن هردوتا دخمليا مشكل داريم اونم در حد تيم ملي زياد خودتو ناراحت نكن دوستم مهم قدشونه كه اونم گوش شيطون كر خوبه....راستي نوشته آخر پستت خيلي قشنگ وپر احساس بود...برا پرنيا جون وليلا جون مهربون


حوبه پس زیاد نگران نباشم دخترا بلا شدن از الان به فکرن تا بعدها مشکل اضافه وزن نداشته باشن
ممنون گلم ببوس ناز دخترارو
بهاره مامان ونداد
21 خرداد 92 0:00
عزیزم دخملی دوست داره از حالا مانکن باشه
قربون این فرشته کوچولو که با بال میره شنا
لیلا جون نوشته اخرت حرف نداشت


اره به خدا بچه های امروز از الان آینده نگر هستن
ممنون بهاره جون شما لطف داری
مامان ماهان
21 خرداد 92 10:39
لهي فدات بشم امروز مامان مهرزادم همينو ميپرسيد
يكي رو انتخاب كرده بودم يه ذره ج..ل...ف بود.مناسب ني ني وب نبود ...انشالله بخاطر گل روي شما بزودي چشم... بقيه رو خصوصي داري


بله متوجه شدم هزار ماشاالله انقدر ماهی که یکم عکس گذاشتن سخته
مامان ماهان
21 خرداد 92 10:46
پرنيا جون مانكن خوشگلم،،بلاخره مامان خانومي مايو و جليقه نجات برات انتخاب كرد..مباركت باشه...ماماني بابت اين لباس شناهاي خوشگل كلي گشته تا دخملش خوشگلتر از همه باشه هااااااا..قدر مامان مهربونو بيشتر بدون گلم


ممنونم خاله جون چشم به روی چشم
♥ نیم وجبی ♥
21 خرداد 92 13:50



هیراد و عمه لیلاش
21 خرداد 92 15:44
فدای شناگر ماهرم بشم
خب آخه خیلی ناز میخندی قشنگم لپات واقعا کشیدنی هم میشه


ممنون خاله مهربونم
خواهر فرناز
23 خرداد 92 9:57
سلام

با 2تا پست به روزیم


حتما گلم
آيسان مامان ماهان
23 خرداد 92 10:21
عزيز دلم لبخند كه ميزني صد برابر از ايني كه هستي خوشگلتر ميشي..قربون اون لبخندات


ممنون آیسان جون خدا نکنه عزیزم
محیامامان دینا
23 خرداد 92 11:43
بچه به این خوش هیکلی چرا میخوای تپل بشه؟الان واقعا مثل پرنسسه لطفا خرابش نکن لیلا جون


حتما گلم
ما مان آیسو وآیسا
24 خرداد 92 10:11
نیستی گلم دلمون برا پرنیا جونم تنگید


ممنون دوستم ..."
مامانی طهورا
26 خرداد 92 9:23
عاشششششششششقتم ماهی کوچولو


منم عاشق طهورای نازم هستم
سایدونه یه دونه
26 خرداد 92 14:48



مامان بابای الیسا
28 خرداد 92 10:33
معلومه عزیزم شما باربی هستی با خیال راحت شامتو بخور شناگر کوچولوی ناز


ممنون خاله جون