♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

لبخند بزن"برای بودنم بهش نیاز دارم♥

1392/4/6 1:47
428 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم:

دوست ندارم تو اینجا که خاطرات قشنگتو برات ثبت میکنم خاطره ای دلت رو برنجونه ولی این رو باید بدونی هر چند ناراحت کننده ولی همیشه کنار خوشیها نا خوشیها هم وجود داره...

امروز بعد از ظهر مثل همه ی روزها مشغول روزمرگیهامون بودیم که خبر فوت شوهر خالم رو دادن وهممون رو به شدت دگر گون کرد آخه خیلی نا گهانی بود هنوز هم که چند ساعتی گذشته باورم نمیشه تک تک روزهایی که تو بچگی باهاش گذروندم مثل یه فیلم از جلوی چشمام رد میشه...یاد پسر خالم که شما بهش میگی دایی علی که میوفتم نمیدونم فردا باید چه جوری تو چشماش نگاه کنم بیچاره پسر خالم ای کاش یه خواهریا برادری داشت که تو این روزها ی سخت یکم درداشون رو مرحم میزاشتن دلم خیلی گرفته عسل مامان اون موقع که شما این خاطرات رو میخونی خانم شدی وحتما سالها از این روز گذشته ولی این رو بدون که دنیا ارزش هیچ چیز رو نداره وحتی نمیتونی برای یک ثانیه هم درنگ کنی پس دختر قشنگم:

زندگی کن ولبخند بزن بخاطر اونهایی که دوست دارن واز نفست آروم میگیرن....

به امیدت زنده هستن  وبایادت خاطره میسازن...

نمیدونم تو زندگی هر کس "بهترین"چه جوری معنا میشه ...

ولی من همون بهترین رو برای همه وتو گل قشنگم  آرزو دارم...

امیدوارم خدا به دایی علی گلمون وخاله مهربونم صبر بده تا بتونن این روزهای سخت رو پشت سر بزارن وخدای مهربون روح عموی مهربون بچگیهام رو شادوموردمغفرتش قرار بده..

آمین..

پس لبخند بزن دخترم که برای بودنم بهش نیاز دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آرینا مو فرفری
6 تیر 92 2:08
همیشه لبت خندون باشه عزیزم. آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین. فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) مرسی از همراهی شما. ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
سمانه مامان ستایش
6 تیر 92 2:38
خدا رحمتشون کنه و به خانواده خاله ت صبر بده عزیزم
ممنون لیلا جون بابت رای.مرسی از محبتت عززززیزم
راستی من به شب زنده داری عادت کردم و مدتهاست یادم نمیاد زودتر از ساعت 3 خوابیده باشم


ممنون از همدردی ومحبتت عزیزم
خواهش میکنم حق ستایش جونه امیدوارم برنده بشه
بهناز
6 تیر 92 10:54
خدا رحمتش کنه


رزیتا مادر آرمیتا
6 تیر 92 13:46
سلام لیلا جون تسلیت میگم . خدا رحمتش کنه . عزیزم هنوز فرصت نکردی به خونه دخترم سر بزنی . ؟ پرنیای عزیزو میبوسم .


ممنونم عزیزم....ولی من آدرست رو ندارم ممنون میشم برام بزاری
ما مان آیسو وآیسا
6 تیر 92 13:50
وای لیلا جون تسلیت ان شالله غم آخرتون باشه ناراحت شدم خیلییی


ممنون از همدردیت گلم
خواهر فرناز
6 تیر 92 14:01
سلام لیلا جون
ببخشید دیشب شارژلپ تاب تموم شد نتونستم جوابت را بدم
قلب هارا از روی وبلاگ برمیدارم ببین زود باز میشه یا نه
عزیزم سمت چپ صفحه مدیریت زیر نظرات تایید نشده نوشته نی نی گپ
بزن روش باز که میشه لیست اسم دوستان هست
من جزو دوستاتون هستم وقتی من روشن باشم نوشته شروع چت وقتی بزنی میتونیم با هم چت کنیم که خودش خیلی اعصاب خرد کنه گاهی میشه گاهی نمیشه
امیدوارم تونسته باشم درست برات توضیح داده باشم


مامان سويل و اراز
7 تیر 92 0:25
سلام عزيزم فوت شوهر خالتونو بهتون تسليت ميگم غم اخرتون باشه چه حرفهاي قشنگي با پرنيا جونم زدين منم يه امين بلند ميگم به ارزوهات


ممنون شهره جون میبوسمتون
سمیرا مامان پرنیان
7 تیر 92 12:24
خدا رحمتشون کنه لیلا جونم


ممنونم گلم
مامان بنيتا
8 تیر 92 1:18
تسليت ميگم دوست عزيزم خدا رحمتشون كنه


ممنون از همدردیت عزیزم
مامان آروبن(مریم)
8 تیر 92 11:13
خبر فوت شنیدم تنم لرزید ....


خدا رحمتش کنه ....






آيسان مامان ماهان
9 تیر 92 13:54
سلام ليلا جونم فوت شوهر خالتونو تسليت ميگم،،انشالله ديگه غم رو دلت نشينه عزيزم،،تو و پرنيا جونمو ميبوسم و بخدا ميسپارمتون


ممنون بابت همدردیت دوستم
رزیتا
10 تیر 92 13:18
سلام عزیزم این هم آدرس .
مامان بردیا
11 تیر 92 8:10
روحشون شاد....
خداوند وجود مهربون شما و بقیه عزیزان رو در پناه خودش حفظ کنه انشاا...


ممنون دوست خوبم...
♥ نیم وجبی ♥
11 تیر 92 19:05
سلام
فوت شوهر خالتون رو بهتون تسلیت میگم امیدوارم که آخرین غمتون باشه
واقعا از دست دادن عزیزان مصیبت خیلی بزرگیه که خودم تجربش کردم
پرنیای ناااز دعا میکنم همیشه لبات خندون باشه


ممنون از همدردیت عزیزم
شیما مامان درینا
12 تیر 92 17:26
روحشون شاد