♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

عکسنامه ی هفته ای که گذشت..

1392/5/26 13:17
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه دختر گلم ودوستای خوبم..

هفته ای که گذشت خدا رو شکر هفته ی خیلی خوبی بود از فردای عید فطر مینویسم

که رفتیم نامزدی یکی از اقوام وبعد هم طبق روال معمول که ماهی یک بار خونه مامان

جون میریم وچند روزی زنونه حسابی خوش میگذرونیم رفتیم که حسابی به تو گل دخترم خوش گذشت..

اول از همه تا رسیدیم رفتی تا عیدی که مامانی بهت قول داده بود رو ازش بگیری که یه

باربی جدید با نوزادش ولباس هاش بود که خیلی دوست داشتی ومامانی عیدی برات گرفت..

بعد هم نوبت بابایی رسید که بهت قول داده بود شما رو ببره باغ وحش که خیلی دوست داری

 که مثل همیشه به قولش عمل کرد وشما رو برد..

اینجا داری اماده میشی بریم که عینک من وخودت رو زدی فکر کنم چون ظهر بود خواستی

محکم کاری کنیزبان

وبعد هم تو باغ وحش که مثل همیشه از دیدن حیوونها کلی لذت بردی ویکم هم میترسیدی واصلا نزدیک نمیرفتی..

به این اسبه پفک میدادن تو هم رفتی وبهش دادی فکر کنم بیچاره حسابی فشارش بره بالا از بس پفک خوردنیشخند

این فیل هارو هم تازه آورده بودن خیلی بامزه مردم بهشون سیب میدادن ومیخوردن ولی تو

 حسابی ترسیده بودی واصلا نزدیک نرفتی فقط از همین فاصله تونستم ازت عکس بگیرم..

اینجا هم معلومه حسابی از اقای سومسار ترسیدی..نگران

وروجک خودمی از درو دیوار بالا میرهبغل

ایتجا هم عکس اختتامیه باغ وحش ارم..

بعد از بازی هم رفتیم کنار دریاچه ویگم به غروب خورشید نگاه کردیم که من عاشقشم..

این سری اول عکس های ابن هفته برای اینکه طولانی نشه دریاچه وروزهای بعد باشه تو پست بعدی..بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آیسو وآیسا
25 مرداد 92 0:54
چه مادر ودختر نااااازی دلمون براتون تنگ شده بود دیگه خیلی کم پیدایین
عکسهای گل دختری خیلی ناززززز شدن
هزار تا بوس برا پرنیا جووون


ممنون دوست خوبم من هم میبوسمتون
خواب گو
25 مرداد 92 2:10
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.


ممنون...
خواهر فرناز
25 مرداد 92 11:25
سلام به به چه عکسای نازی
خصوصی دارین گلم


ممنونم گلم
آیسان مامان ماهان
26 مرداد 92 9:12
هزارو یه دونه سلام برا لیلا جونو و پرنیا نازم ،،همیشه به صفا و خوشی،چه گردش با صفایی ،خوشحالم از خوشحالی و خوشگذرونیتون


ممنون از محبت ولطف همیشگیت که شامل منو دخترم میشه
آیسان مامان ماهان
26 مرداد 92 9:13
پرنیانی چه کشف جالبی خاله ، چه جالب که اسبم پفک میخوره ،شنیده بودم که قند دوست داره ولی پفک خوریشو نه


اره بابال این روزا بگو کی پفک نمی خوره
آیسان مامان ماهان
26 مرداد 92 9:15
پرنیانی من عینکم خراب شده خاله شما ماشالله دوتا دوتا میزنینمیخوای یکی رو بدی خاله آیسان گناه داره


اوا خاله قربونت اومدنی حتما برات یه عینک مارک میگیرم
مامان بنيتا
26 مرداد 92 18:01



مامان یگانه
27 مرداد 92 8:50
همیشه به گردش وتفریح
کلی انرژی گرفتم


ممنونم عزیزم