♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

این روزهامون واولین چکاب دندان پزشکی..

1392/6/13 9:32
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عسل خودم باید بگم این روزها خیلی باهم درگیریم انگار داری یه مرحله ی

جدید رو شروع میکنی ووارد یه مرحله جدید میشی ومنم همش در حال تعجب از رفتار

های خوب وگاهی هم رفتارهایی که من نمی پسندم ولی در کل همشون رو دوست دارم...

حالا تا جایی که تو خاطرم باشه برات تعریف میکنم:

الان کاملا معنی همه حرفها رو حتی به طور پیچیده متوجه میشی "انقدر بامزه تو بعضی

 سوالها جوابم رو میدی که به معنی واقعی این شکلی میشمتعجب

برات دوتا شلوار لی گرفتم که تو از بچگی عاشقش هستی ولی جالبیش اینه که یکی از

 شلوار ها کمی از اون یکی گشادتره وکاملا راسته نیست واومدی میگی:مامان این شلوار

و برام تنگ کن میپوشم پاهامو تپل نشون میدهنیشخند منمتعجبخنده

آخه من به تو چی بگم وروجک وقتی باهام حرف میزنی ومن حواسم جای دیگس ولی به

 نشونه تایید سرم رو تکون میدم بهم میگی:وقتی اصلا حواست بهم نیست واسه چی الکی تایید میکنیمتفکر

پدر جون چند شب پیش مریض بود کلی براش زبون میریختی ومیرفتی جلوی صورتش

 میگفتی :پدر جون "عزیزم"عشقم خوبی؟پدر جونم سرش رو به نشونه تایید تکون میداد و

تو با یه حالت ناراحت میگفتی:میبدونم خوب نیستی!نگران

انقدر حساسی تا بهت میگم از دستت ناراحتم انقدر گریه زاری میکنی تا بگم نه ناراحت

 نیستم واز گفته خودم پشیمون بشم ..

من سعی میکنم همون طور که نازت رو میکشم ودوست دارم همیشه همه چیز بروفق

مرادت باشه ولی اصلا دوست ندارم یه دختر بچه لوس بار بیای ولی بعضی وقت ها واقعا لوس میشی مژه

هنوز هم دنبال پدر جون گریه میکنی وهمچنین اگه یه مهمون بیاد که بچه هم داشته ب

اشن که دیگه نگو کلی گریه میکنی که نرن وتو بتونی باهاشون بازی کنی..

خلاصه شیرینم کلی مسئله دارم با تو صبح تا شب یه ریز حوصلت سر میره با وجود

 همه امکاناتی که یه بچه به سن تو باید داشته باشه در اختیارته ولی باز هم دلت تنوع

 بازی های جدید میخواد وکلا با عکس هم که اصلا میونه نداری تو هیچ مرحله ای

نمیزاری ازت عکس بگیرم منم تو این چند وقته فکرم مشغوله یه سری مسائلیه که

 گاهی تو زندگی پر رنگ تر میشه آدم رو بیشتر درگیرمیکنه به خاطر همین حس

 خلاقیت وسروکله زدن با تو انداختن عکس های هنری رو ندارمخجالتولی قول میدم زود

 مشکلم رو با خودم حل کنم وبیشتر نبوغ به خرج بدماز خود راضی

 عمه اینا رفتن مسافرت وزهرا دختر عمه هم مونده پیش مامانی وتو هم زود زود میری بهش سر میزنی.

 امروز باز هم زنونه رفتیم استخر کلی کیف کردی ودیگه بدون هیچ کمکی شنا میکنی

 مثل یه جوجه اردک با نمک تو آب دست وپا میزنی یه گوشه استخر می ایستادم وتو

 شنا میکردی ومیومدی پیشم منم تا برسی انقدر قربون صدقت میرفتم که نگو بقیه هم از

ذوق کردن ما کلی خندیدنخندهما هم که دیدیم بقیه نگامون میکننخجالت

از عروسک محبوبت هرچی بگم کمه!!!!انقدر که با اون با محبت رفتار میکنی ومهربون

 باهاش حرف میزنی کاملا از الان حس یه مادر مهربون رو به خودت میگیری..وقتی

 باهاش بازی میکنی کلی نازش میدی وهمش بوسه بارونش میکنی بعد میگی عسلم

"پسرم "کچل خوشگلمزبانولی از این که من بهش بگم کچل کلی ناراحت میشی و

بهت برمی خوره بهم میگی:کسی حق نداره به بچم بگه کچل قهرخلاصه برنامه ها دارم من با تو وروجک..

این هم چند تا عکس با نی نی نازتقلب

قربون خنده های شیرینتماچ

بعد هم میری سراغ تاب بازی البته تنها نه ...با پسرتنیشخند

 

حالا هم مامور شدی که اجازه بدم بیای سر کامپیوتر بهت توضیح میدم که دارم حرف های

بامزه ای که میزنی رو برات مینویسم که بعدها بخونی وکلی ذوق کنی "تو هم میگی مگه

 من حرف با مزه میزنم منم مثل تو حرف میزنم مثلا تو بامزه حرف میزنی !!!!هه هه هه

هه خندیدم.. هندوانه!!منم این شکلی شدم هیپنوتیزموجلوی زبون تو وروجک کم آوردم ازم قول

 گرفتی فردا ببرمت تا ورزش وپیاده روی کنیم اگه تونستم با چند تا عکس جدید این پست رو کامل میکنمماچ

دوشنبه ١١مرداد/ساعت٢١:٣٠

*****************************

بعدا نوشت:به دلیل تنبلی مامان خانمی وکمی کسالتی که داشت پیاده روی وبازی به جلسه بعد موکول شدساکت

در عوض:

عسلی مامان اولین چکاب دندون پزشکی رو انجام داد وهمون طور که حدس میزدم همه چیز عالی بودهورا

خانم دکتر کلی از مامان خانمی بابت توجه اون به دندون های گل دخملی تشکر کرد مژه

هم پرنیا خانم رو تشویق کرد که انقدر دختر خوبیه ومرتب مسواک میزنه که دندوناش مثل مروارید سفیدهنیشخند

 

در آخر هم یه آینه معاینه به پرنیا جایزه داد تا هر چند وقت یک بار دندون هاش رو معاینه کنهچشمک

 

دوست دارم قند عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان آيسو وآيسا
12 شهریور 92 18:55
قربووووونت برم من دختر ناززز وخوشگل كه اينقد شيرين زبوني...
پسرتم خيلي ملوسه پرنيا جووون
ميبوسمت هزار تا



ممنون خاله جونم
چشماتون ملوس میبینه
SaYa
12 شهریور 92 20:53
سلام عزیزم خوبی؟
ماشالله چه گل دختر نازی دارید
اسمشم که خیلی نازه (پرنیا)
ایشالله همیشه خنده رو لباش باشه و شادی سهم دنیای قشنگش باشه
با افتخار لینک شدین..


ممنونم سایا جون ما هم ورودتون رو به جمع صمیمی دوستامون خوش امد میگیم
سمیرا مامان پرنیان
12 شهریور 92 22:34
سلام جیجر طلای خاله مثل همیشه شیرینی قربونت برم


سلام خاله جون کلی دلمون براتون تنگ شده بود
آیسان مامان ماهان
13 شهریور 92 9:52
سلام عزیز دلم خوبی خوشگلم،،پسملت چطوره خوبه......

ها ها ها....

لیلا خانومی با شما نبودم که با پرنیا گلم هستم




سلام به روی ماهت خاله خانم

حالا دیگه با پرنیا وپسرشی

اصلا منم کلی ماچ برای ماهان گلم میفرستم ومیام شیرش میکنم دوباره برات نقشه بکشه..بلهههههههههههههههههههههههههههه

آیسان مامان ماهان
13 شهریور 92 9:54
لیلا جونم سلام گلم شما هم خوبین عزیزم،،از دست شیطنتهای این دخملی چیکارا میکنینبرا چی حواست به بچه نیست الکی تائید میکنی که مچتو بگیره عاااااخه[متفکر

هی دوستم به سختی میگذرونیم:-S



واااااااااااااا..چرا حرف درست میکنید من نوشتم شما چرا باور میکنید من همه حواسم به بچمه


آیسان مامان ماهان
13 شهریور 92 9:58
باریکلله به شناگر کوچولوی ناز نازی که اونقد فهیمه که فرق خوب خوب بودن حال پدر جون رو با خوب نبودن اما برا دلگرمی تو گفتن اینکه خوبم رو خوب میفهمی


اره دیگه خاله آیسان جونم به من میگن کودک فهیم;
آیسان مامان ماهان
13 شهریور 92 10:00
این پرنسس ما چه مهربونه با پسمل خوشگلش..و آفرین که از الان بفکر سلامتی دندوناشه..باریکلله دخمل باهوش و خوشگلم


ممنون خاله جونم...ببین چقدر سفیده دندونام
مامان آترین
13 شهریور 92 16:34
ماشالا خیلی ناز شدی
ایشالا همیشه خوش باشید .پرنیا جونم عکسات خیلی خوشگل شده . بـــــــــــــوس


ممنونم خاله جون
☂ marjan ☂
13 شهریور 92 23:14
سلام مامان پرنیا جونی!!!!
من داشتم وب دوستامو میدیدم!از وب بهاره جون مامان ونداد اومدم اینجا!!!
راستش کلی ذوق کردم!
آخه هرچی وب و نی نی تو نی نی وبلاگ دیدم نی نیای کوشولو بودن!
کلی از دیدن پرنیا ذوق کردمممممم!!!!
خیلی خوشحال میشم به منم سر بزنین و اگر موافق با تبادل لینک بودین بهم بگین!


ممنون از محبتت
بله چرا که!!!! نه حتما گلم
خواهر فرناز
14 شهریور 92 1:09
آفرین به شما دختر گل که دندونات خوب وب هستند


منون خاله فاطمه جون
راستی برگشتید؟
محیا مامان دینا
14 شهریور 92 9:57
قربون تو دختر بامزه.تبریک میگم بابت دندونهات.دینایما وقتی میخوام براش مسواک بزنم میگه خمیردندون نزن چی بشه این دندونای دینا


خدا نکنه خاله مهربونم
دوستم ازش بخواه تا طعم خمیر دندونش رو خودش انتخاب کنه تا شاید عطر واسانسی که دوست داشته باشه اشتیاقش رو بیشتر بکنه
خواهر فرناز
14 شهریور 92 12:19
لیلا جون من که مشتاقانه منتظر حرفهای بدون سانسور شما هستم
چه قدر باحال میشد اگه همه بدون سانسور حرف میزدند
وقتی نوشته بودیم مردم از خنده حرف های بدون سانسور
حالا بیا تا دلت میخواد بگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو


منم خودم حلاکم برای اینکه بدون پرده حرف بزنم ولی جنبه اونهایی که میخون البته توهین به دوستای گلم نشه یه سری آدمهایی که هم من میشناسمشون وهم اونها کافی نیست برای بدون سانسور بودم
ولی مطمئن باش اولین کسی که بخونه توئی شایدم تو یه پست رمز دار حسابی دلم رو خالی کردم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
14 شهریور 92 15:54
ســــلام عزیزدلمــ شــــرمنده ام ...
باور کن اومدم و اکثـــر مطالبتـــون و خوندم ولی متأسفانه براتون کامنتـــ نزاشتم ...
من شــــرمنده ام ...

ممنون خاله جووووون ...
بوووووووووووووووووس...

الهی که پرنیا ی گلمــ همیشه لبهاتـــ خندون باشه ...



خواهش میکنم زینب جون ببوس ناز پسرم رو
مامان بابای الیسا
15 شهریور 92 1:34
پرنیا جونم شیرین زبونم حسابی خانم شدی قربونت برم


مرسی خاله جونم شما لطف داری
مامان آناهیتا
15 شهریور 92 13:56
افرین دختر ناز

چقدر ناز شدی دلم واست تنگش ده بود .



مرسی خاله جونم ما هم دلمون برای کامنت های پر مهرت تنگ شده بود
SaYa
15 شهریور 92 18:12
ای بهار آرزوی نسل فردا،دخترم / ای فروغ عشق از روی تو پیدا، دخترم
چشم وگوش خویش را بگشا کز راه حسد / نشکند آیینه ات را چشم دنیا، دخترم
دست در دست حیا بگذار وکوشش کن مدام / تا نیفتی در راه آزادی از پا، دخترم
کوه غم داری اگر بر دوش دل همچون پدر / دم مزن تا می توانی از دریغا، دخترم
با مدارا می شوی آسوده دل،پس کن بنا / پایه رفتار خود را بر مدارا، دخترم
پرنیا جون روزت مبارک عزیزم

ممنونم عزیزم روز شما دختر مهربون هم مبارک
محیا مامان دینا
15 شهریور 92 23:59
روز دختر مبارک
امیدوارم مثل حنا با مسئولیت
مثه کزت صبور
مثه ممول مهربون
مثه جودی شاد و سر زنده
و مثل سیندرلا خوشبخت باشی !


ممنون از کامنت مهربونت خاله جونم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
16 شهریور 92 4:10
عزیزدلم ایشالا هیچوقت کارت به دندونپزشکی نیوفته مگربخاطرچکاپقربونت که انقدرنازی خاله
روزت مبارک خوشگلم


ممنون خاله آنای مهربونم
عشق یعنی...
16 شهریور 92 12:32
تقریبا همشو خوندم
این شااله خدا دخترتون و براتون نگه داره و سایه پدر و مادر به این خوبی همیشه رو سرش باشه
روز دختر و هم به دختر مثل ماه ات تبریک میگم


ممنون از لطف وتوجهت خانمی
آیسان مامان ماهان
16 شهریور 92 13:01
تولد حضرت معصومه سلام الله علیه و روز دختر به گل دخملمون و مامان خانوم مهربون مبارک


ممنون آیسان جونم وهمچنین شما دوست گلم
دارم میام تو هوای شهر شما نفس بکشم دوستم
خواهرفرناز
16 شهریور 92 15:00
سلام
دختر خانوم زیبا روزت مبارک
هزاران بوووووس برای شما



سلام به خاله فاطی گلم
روز شما هم مبارک خاله خوشگلم
مامان طنین
18 شهریور 92 13:11
سلام
من خیلی به وب شما سرمیزنم البته اینبار غافلگیر شدم چون ماشاالله پرنیا جون دیگه برای خودش خانمی شده خوشحال میشم شما هم به ما سربزنین. با اجازتون اینبار شما رو لینک میکنم


ممنونم عزیزم