♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

تولد ارمیتا عسل مبارک♥

1392/6/9 22:17
617 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز تولد یکی از دوستای گلمونههورا

والبته سالگرد دوستیمون پارسال همین موقع بود که من وپرنیا یه دوست خوب یعنی ارمیتا

ومامان آناهیتا پیدا کردیم"تو این یک سال همه روز های ما با خاطرات همدیگه گذشت

وبرای ما که جزئی از خانوادمون به حساب میان با اینکه تا الان قسمت نشده که همدیگه

 رو ببینیم وبرای تولد ناز دختر هم که این ترافیک های سرسام آور ویه سری عوامل دیگه

 که دست به دست هم دادن تا گل دخملی من نتونه تو جشن دوست جونش شرکت کنه

 وهدیشو بهش بده وبه خاطر همین این تبریک صمیمانه از طرف خاله لیلا وپرنیا به گل قشنگم ارمیتا 

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره،

هیچ کسی اندازه ی ما نگاتو دوست نداره،

 تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره،

 

اگرچه از راه دور هیچ فایده ای ندارهخجالت

از طرف دوست جونت پرنیاماچ

 

 

 

 

 دوست گلم "تولد زیباترین هدیه خدا که مثل سروشی روح بخش به

زندگیتون نور امید داده رو تبریک میگم


قدمهای کوچیکش تو زندگیتون همیشه پر از خیر و برکت باشه

با آرزوی روشن ترین فرداها برای وجود نازنیش

666.gif 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

محیا مامان دینا
10 شهریور 92 9:00
______¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤


حتما گلم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
10 شهریور 92 10:58
وااااااای خدای من چی بگم آخه انقدرکارت عزیزه برام که نگولیلا جونم بغضم واقعانمیذاره بنویسم ممنونم بابت این پست پراحساس ممنونم ازاین همه محبت و ممنونم پرنیای خوشلم که وجودنازنینت باعث این دوستی قشنگ شده خیییلی دوستون دارم بازم ممنون


خواهش میکنم دوستم تنها کاری که از دستم برمیومد وبا تمام وجودم نوشتم امیدوارم همیشه سلامت وشاد باشید ودوستیهامون به همین پاکی برقرار
مامان یاسین
10 شهریور 92 11:13
تولد ارمیتا خانم مبارک


ممنون خاله مهربون
مامان آيسو وآيسا
10 شهریور 92 11:35
ماهم تبريك ميگيم تولد آرميتا جووون رو



ممنونم خاله مهربون
آیسان مامان ماهان
10 شهریور 92 12:20
سلام عزیز دلم برا این بند آخرت باید بگم هرچی این شیطون دل مهربون داره دو سه برابر شیطونتر و نامردتره دیروز صبح که اصلا بیدار نمیشد و برا رفتن مهد بد قلقی میکرد و مجبور شدم دعواش کنم عصری حسابی همسری رو علیه من شورونده بود و کلی باعث دلخوری شد...والله این پسمل من دست شیطون و جن رو یه جا بسته


اه وا پس من یه طرفه به قاضی رفتمای پسره ی بلا حالا بر علیه دوست من دسیسه میکنی
آیسان مامان ماهان
10 شهریور 92 12:23
به به ایشالله همیشه دلتون شاد و خجسته،تولد آرمیتا جونم هم مبارک،،خوشبحال ما و آرمیتا که دوستان خوبی مث شما داریم و مناسبتهامون یادتونه


ممنونم آیسان جون...خجالتم میدی
خواهرفرناز
10 شهریور 92 15:50
سلام لیلا جونی
خوبی دوست جونی
چه خبرا عزیز جونی
خوش میگزره ابجی جونی
تولد ارمیتا جونم مبارک باشه ایشالا 120 ساله بشن
شاید امشب بیایم تهران یه قدمی شما بشیم پنج شنبه هم برمیگردیم
به روزیم
بووووووس


سلام دوست جونم ..ممنونم از محبتت گلم
چه خوب پس دلم همراهته گلم پیش ما هم بیا
حتما اومدم
مامان آروین (مریم)
11 شهریور 92 14:40
لیلا جون با نوشتن این پست بهترین هدیه رو به آرمیتاجون دادی . نوشته هایت خیلی قشنگ بود . مجددا به آرمیتاجونی تبریک میگم . ایشالاه دوستی هاتون مستدام


ممنون مریم جونم از لطف ومهربونی همیشگیت
آمین....
خاله زهرا
11 شهریور 92 20:00
سلام.امیدوارم که حال پرنیای عزیزم خوب باشه.بزودی میبینمت عزیزم.


مرسی خاله زهرا جونم
سمانه مامان ستایش
12 شهریور 92 2:53
پست قشنگی بود لیلاجونامیدوارم دوستی هامون که به خاطر پاکی وجود فرشته کوچولوهامونه همیشه همینطور خوب و پاک باقی بمونه
تولد آرمیتای عزیزم هم مبااارک


ممنون سمانه جون
آمین گلم....
بهاره مامان ونداد
12 شهریور 92 12:41
چه کار قشنگی کردی دوست خوبم امیدوارم همیشه دوستی ها به همین پاکی وبی الایشی باقی بمونه


ممنون بهاره جونم...آمین...
*
مامان بابای الیسا
12 شهریور 92 16:46
لیلا جونم کارت خیلی قشنگ بود بازم تولد آرمیتا جون مبارک


ممنون الهام جون
SaYa
12 شهریور 92 20:52
تولد این نفسی که کلی طرفدار داره مبااااااارک
نوشته های شما هم که سرشار از حس زیبای محبته...


ممنونم ازتبریکت دوست خوبم
مامان آناهیتا
15 شهریور 92 13:58
ای جونم چه کار قشنگی

تولدت هزاران بار مبارک


ممنون دوستم