♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

نفس عمیق بکش.......داره بوی عید میاد✿

1392/12/18 13:13
649 بازدید
اشتراک گذاری

بوی عيدی... بوی توت...بوی كاغذ رنگی

بوی تند ماهی دودی وسط سفره نو

بوی ياس جانماز ترمه مادر بزرگ

 

با اينا زمستونو سر می كنم

با اينا خستگيمو در می كنم

 

شاديه شكستن قلك پول

وحشت كم شدن سكه عيدی از شمردن زياد

بوی اسكناس تا نخورده ی لای كتاب 

با اينا زمستون و سر ميكنم

با ايناخستگيمو در ميكنم 

 

فكر قاشق زدن يه دختر چادر سياه

شوق يك خيز بلند از روي بوته هاي نور

برق كفش جفت شده تو گنجه ها 

با اينا زمستونو سر ميكنم

با اينا خستگيمو در ميكنم 

 

عشق يك ستاره ساختن با دلك

ترس ناتموم گذاشتن جريمه های عيد مدرسه

بوی گل محمدی كه خشك شده لای كتاب 

با اينا زمستونو سر ميكنم

با اينا خستگيمو در می كنم

 

بوی باغچه بوی حوض عطرخوب نذری

شب جمعه پی فانوس توی كوچه گم شدن

توی جوی لاجوردی هوس يه آب تنی

با اينا زمستونو سر مي كنم

با اينا خستگيمو در ميكنم 

 

این عکس مربوط به تحویل سال 1392 هستش وتا تحویل سال 1393 دوازده روز بیشتر باقی نمونده ...

 

✿✿✿✿ ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

 

احساســـ نوشت:این متن وآهنگ بدجوری نزدیکای عید برام حس نوستالژیک داره حس غم وشادی عجیبی  کنار هم بهم میده یه طعم ملسه که خیلی دوسش دارم  اگه  شما هم حس من رو داشتید اسپیکرهاتون رو روشن کنید تا این اهنگ رو بشنویدقلب

 

پسندها (3)

نظرات (22)

مامان آیسو وآیسا
18 اسفند 92 13:39
قشنگ بووووووووود امیدوارم سال خوبی داشته باشین
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
ممنون گلم وهمچنین شما
خواهر فرناز
18 اسفند 92 16:05
سلام پستمون تکمیل تکمیل تکمیل شد بفرماین منتظریم
بهاره مامان ونداد
18 اسفند 92 16:44
منم همین طور لیلا جون شدید من رو یاد خاطره هام با عید های گذشته می اندازه چقدر پرنیا خانم شده از پارسال تا حالا ماشالله
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
چه خوب که حس هامون همه مثل همه ممنون از محبتت بهاره جون
زن عمو مامان پویا
18 اسفند 92 22:18
lمنم دقیقا باشنیدن این شعر همین حال بهم دست میده هم غم هم شادی که البته میزان غمه یخورده بیشتره! امیدوارم سال جدید برای همه ومخصوصا شما سال خوبی باشه.
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
امیدوارم همیشه دلت شادو لبت خندون باشه دختر خاله وغم هیچ وقت مهمون دلت نشه برای شما هم عمین طور
خواهر فرناز
19 اسفند 92 11:23
سلام دوستای گلم خوبین امروز اتفاقی با یه فروشگاه اینترنتی آشنا شدم البته قبلا هم آشنا بودم ولی امروز دقیق رفتم توسایتشون ودرست بررسی کردم دیدم چه قدر چیزای خوبی داره وبه راحتی توی خونه نشستی وسفارش میدی برات بیارن دم خونه دیدم ایده خوبیه که به شما دوستای گلم هم اطلاع بدم گفتم اینجا آدرسشا برای شمادوستای گلم بذارم تا شماهم ازش اگه دوست داشتین استفاده کنید برای اینکه وارد سایتشون بشین تشریف بیارین وبلاگمون امیدوارم خوشتون بیاد ازشو کلی احساس راحتی وآرامش بهتون هدیه کنه
خواهر فرناز
19 اسفند 92 11:24
لیلا ماهنوز هیچ کاری نکردیم خونه نتکوندیم خریدامون نصفه است حوصله ندارم میخوام گریه کنم
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
فاطی جونچرا انقدر شاکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بخند به روی دنیا ..دنیا به روت بخنده انجام میدی گلم سخت نگیر
خاله زهرا
19 اسفند 92 21:46
با اینا زندگیمو سر میکنم... خیلی دلم موقع گوش دادن این آهنگ میگیره، لحظه ی سال تحویل، بدو بدو های آخر سال، نشریات ویژهء نوروز، روزهای عید و خیابونهای خلوت کرج و تهران...نمیدونم چرا هر چیزی که به عید مربوط میشه باعث میشه من دلم بگیره،انگار هرکدومش منو یاد یه خاطرهء دور یا نزدیک میندازه!
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
اره کلی دلگیره ولی بعضی دلگیری ها شیرینه مثل طعم ملس این آهنگ امیدوارم همیشه دلت شاد باشه دختر خاله
مامان سویل و اراز
20 اسفند 92 0:50
اه که حیف اسپیکرمون خراب شده خیلی دلم میخواست ببینم کدوم اهنگه عزیزم عکس سفره هفت سینتو یادت نره بهم بدی هاااااا راستی بهت رمز دادم؟
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
یلی حیف شداشکال نداره آهنگ متنی که نوشتمه بوی عیدیه فرهاد........... باشه دوستم حتما بله رمز رو دادی گلم ممنون
سمیرا مامان پرنیان
20 اسفند 92 15:30
جیگرممممممممممم خیلی ماه شدی پیشاپیش عیدت مبارک
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
ممنون عزیزم وهمچنین شما دوست خوبم
سمانه(مامان سروش)
20 اسفند 92 22:30
عضی چیزا خیلی حس نوستالژیک داره!آدمو ناخودآگاه میبره به اون دور دورا خونه تکونی با مامان.... پیدا کردن یه عالمه مدادو خودکار از زیر تخت و کمد... آآآآآآآخ!!!!!!!!هایده و حمیرا و فرش شستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
یادش بخیر .........
خواهرفرناز
20 اسفند 92 23:55
لیلا جونم خصوصی
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
ممنون بابت کامنتت عزیزم خیلی به دلم نشست وخوشحالم که دوستی مثل تو دارم
آیسان مامان ماهان
21 اسفند 92 9:37
بعععععععععععععععع عزیزم چه عید 92 خوشگلی داشتین شماااااااااااااااا
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
قابل شما رو نداره هااااااااااااااااا ایسان جونم حالا که داریم فامیل میشیم هفت سین که چیزی نیست تو جون بخواه
آیسان مامان ماهان
21 اسفند 92 9:38
چه هفت سین زیبا و خوشگلی
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
واقعاتازه امسالیمون رو خوشگلتر درستیدم
آیسان مامان ماهان
21 اسفند 92 9:38
ای خداااااااااااااااااااااا چقد این آهنگ زیبا رو دوست دارم،چه به دل میشینههههههههههههههههه
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
من هم چون خیلی دل انگیز بود گذاشتم تو وب تا این احساس رو با همه دوستام تقسیم کنم
آیسان مامان ماهان
21 اسفند 92 9:39
میسی لیلا جونی که عیدو پیش پیش برامون آوردی
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
خواهش میکنم عزیز دل
آیسان مامان ماهان
21 اسفند 92 9:40
وااااااااااااااااااااااااااا...مگه میشه پرنیان جونی با اون چشمای خوشگل و نافذش یادم بره؟؟؟؟نگه داشتم آخر سر بگم که فدای عروس عروسکم بشم با لب همیشه خندون و چشمای نااااااااااااااااازش
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
خدا نکنه خاله آیسان گلم
مامان آروین-مریم
21 اسفند 92 12:43
مرسی عزیزم عاشق این آهنگم . امیدوارم سالی پر از خوشی و خرم داشته باشین و همچنین پربرکت در پناه امام زمان (عج) .
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
ممنون عزیزم وهمچنین شما
کآترین مامان ِ پاستیــل کوچـولـو
23 اسفند 92 0:02
سلام عزیزم خیلی خوش حال شدم به وب پسرم سر زدی و باعث افتخاره برام که دوست خوبی مثل شما رو لینک کنم در ضمن دختر بسیار زیبا و نازی داری خدا حفظش کنه شما لینک شدی
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
ممنون از لطفت کاترین جونشما هم به جمع دوستای ما خوش اومدی
خواهر فرناز
23 اسفند 92 0:45
اول بگم سلام دوم خصوصی دارین سوم ببخشید دیر شد کادوی تولد ما به پرنیا به مناسبت تولدش اِوا کادوم کو؟ نیست باور کن آوردمش دنبالم لیلا ندیدیش؟ پرنیا خاله اون طرفو بگرد شاید باشه آهان پیداش کردم اینم کادوی ما http://www.niniweblog.com/upl/farnazkhatoon/13947451835.jpg?23 الهی 200000ساله بشی از منشور کورشم سنت بره بالاتر
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
ممنون فاطمه جون مهربونم خیلی قشنگه وبرام یه دنیا ارزش داره ممنون از تبریک خاص ومتفاوتتمنشور کوروش خیلی باحال بود
نیم وجبی
25 اسفند 92 19:03
سلام دوستم .. ما دوباره برگشتیم ،، خوشحال میشم قدم رو چشممون بذارین .. رمز پست رو براتون خصوصی گذاشتم
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
ممنون گلم .حتما
مامانی مهربون
18 خرداد 93 14:27
خواهش میکنم از اين نردبون نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬گوش ميدي چي ميگم؟!! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬الو! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بسه ديگه! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬آره؟ اينطوريه؟ اصلا برو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬هنوز كله شق هستي... نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬من ديگه باهات كاري ندارم ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اي بابا! گوش كن عزيزم نرو! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ميشه لطفا گوش كني؟!! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اشتباه ميكني اگه بري ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ببين، ديگه بهت نميگما! نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ عجب! خواهش ميكنم! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بيخيال نميشي؟؟ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬فرصت آخره، نرو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ حالا كه به حرفم گوش نكردي باید یه سر به من بزنی
یاسی
22 خرداد 93 15:42
سلام عالیه وبت ب منم سربزن