♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

روز کودک(1393)

1393/7/16 15:31
503 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم..

جهان بی خنده های تو معنا نداشت

اگر تو نبودی نه پدر معنا داشت نه من مادر دل خوش به بهشت زیر پاهام بودم

تو گل قشنگم که با وجودت درهر فصل سال بهار رو به زندگیمون گره زدی,این روزها اگر عاشقانه سپری میشن به عشق بودن توست

دنیای کودکانت صمیمی ترین دنیاییست که بارها آرزو میکنیم تا کاش میشد یک بار دیگر به این دنیای کودکانه قدم بگذارم,کاش دنیا به زیبایی روزهای کودکی میشد

کاش دنیا سراسر کودکانه میشد و ما کودک!

دل کوچیکت حتی از آب چشمه زلال تره با یک لبخند میشه تا ابد تو دل کوچیکت موندگار شد

کاش میشد همیشه کودک بود...

 

 

عزیز دلم!

روز کودک رو به تو و به همه کودکان شیرین و دوست داشتنی دنیا تبریک میگم روزتون مبارک花だよ。お花 のデコメ絵文字

 

 

 

به مناسبت همین روز از طرف پیش دبستانی رفتیم مصلای کرج که جشن قشنگی براتون ترتیب داده بودن

 

اونجا حسابی نقاشی کردی وخمیر بازی کردی وشعر خوندید وبهتون هدیه دادن وبعد از پذیرایی برگشتیم خونه که برات عکس هاش رو میزارم نانازم

 

از لحظه راه افتادن برات بگم که خیلی بامزه بود اولین بار بود که اتوبوس سوار میشدی واااااااااای که چقدر بامزه ذوق میکردی مرده بودم از خنده یاد مدرسه رفتن خودم افتادم که یه مدتی با سرویس میرفتیم کلی حال وهوام عوض شد ویاد گذشته وبا بچه ها بودن حالم رو خوب کرد دختر نانازممحبت

 

از شانس اون روز حسابی سرد بود ومن هم ژاکت گرمی برات نبرده بودم کلی نگران بودم که سرما بخوری ولی به یه آبریزش بینی که گرفتی ختم به خیر شدخسته

 

اینجا از سرما یه گوشه نشستی..

 

ولی یواش یواش با هم رفتیم تا از غرفه ها دیدن کنی...

 

غرفه ی خمیر بازی که یه خروس انگشتی قشنگ درست کردید

 

واما غرفه نقاشی

 

 

عکس های یادگاری با جری که خیلی بامزه بود

 

هدیه ای که اونجا بهت دادنآرام

 

 

اونجا که حسابی خمیر بازی کردی و اومدیم خونه باز هم دلت میخواست من هم که از خمیر بازی اصلا خوشم نمیادولی تسلیم شدم وبرات با یه میز خوشگل که تکالیفت رو روش انجام بدی هدیه گرفتم به مناسبت روز کودک ناناز خودم,مبارکت باشه شیرینمبوس

 

 

 

 

خدایا......

تمام بچه های دنیا پر از لبــــــــــخند باشند   

(آمیـــــــــــــن)

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (18)

سمانه مامان سروش
19 مهر 93 19:40
روزت مبارک خوشگل خانم!!!!!!!!!! لیلا جون منو به فرزندی قبول نمیکنی واسم جی جی بخری؟؟ این فرشته کوچولو تو لباس فرم چه خوردنیه زنده باشین الهی
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
مرسی زندایی جون مهربونم شما عزیز ماییی
سمانه مامان سروش
19 مهر 93 19:41
چرا آیا من نمیتونم واسه پستهای رمز دار نظر بذارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سمیرا مامان پرنیان
19 مهر 93 19:54
روزت مبارک خاله چقدر میزت خوشگله عزیزمممم مبارکت باشه
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
ممنون خاله جون چشماتون قشنگ میبینه
نی نی عکس
19 مهر 93 20:31
ماشاالله چه بچه ی نازی ز بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
سمیرا مامان پرنیان
20 مهر 93 0:00
سلام لیلا جان خصوصی داری عزیز
مامان فرزانه
22 مهر 93 19:13
روزت مبارک پرنیا جون البته با تاخیر قربونت برم که اینقدر خانم شدی
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
خدا نکنه خاله شما لطف داری
یاسمن (سه شنبه ها)
23 مهر 93 17:59
روزت مبارک خوشگله خاله الیبته با یه هفته تاخیر عزیز دلم شرمنده من سرم شلوغه برای همینه که دیر به دیر سر میزنم بهتون وای چقدر خروس انگشتیه باحال بود ، من تنهایی عمرا بتونم درستش کنم وای خمیر بازی خیلی کیف میدههههه من هنوزم دوست دارم
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم شما لطف داری وتو دل ما جاداری صدالبته که پرنیا هم با مامانش درست کرده شما هم با مامان تلاش کنی حتما میتونی
یاسمن (سه شنبه ها)
23 مهر 93 18:01
نظر پایینو هرکار کردم بازبشه نشد الهی چقد ببعی ناز شده بود منم کلی دلم براش سوخت وای خانوم خانوما چقدر خوشکل شدن با اون موهای قشنگش
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
پس شما هم دلتون کباب شد مرسی خانمی چشمات قشنگ میبینه
فرزانه
26 مهر 93 11:40
ای جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانم چقدر این لباس ها بهش میاد میز خانوم خوشگله هم مبارک باشه ایشالله که کارهای زرگش رو هم رو همین میز انجام بده
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
مرسی خاله فرزانه جونرونیا جونم رو ببوس
محیا
28 مهر 93 9:05
همیشه شاد باشید.کاش این چند وقت نبودم یه سر به وب ما میزدین
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
ممنون خانمی ولی آدرس وبت رو نداشتم
عاطفه مامان الای
28 مهر 93 15:12
سلام لیلا جون تو که بی وفایی من گاهی اومدم وبت ولی چون سر کار میرم زیاد وقت نمیکنم پی ام بدم مبارک عزیزم مثل الی من میری پیش دبستان موفق باشی قدم نو رسیده هم مبارک
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
سلام عاطفه جون ممنون که به یادمونی ولی رمز دار کردی ما هم بدون رمز موندیم ببوس الی نازم رو
بانو
28 مهر 93 16:12
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامانی ماهان جون
29 مهر 93 9:38
سلااااااااااااااااااااااام لیلا جونی و پرنیای عزیزمممممممممو کلی خجالت بابت دیر شدن تبریک روز جهانی کودک...عاغا جون با کلی معذرت،روزت مبارک پرنیا خوشگلممممم،ایشالله بزرگ بشی مامان بشی روز مادرتو تبریک بگیم
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
سلام به روی ماهت شما ندید عزیزی خاله ایسان مهربونم
مامانی ماهان جون
29 مهر 93 9:38
این عکس آخریه که میخکوبم کرد پای مانیتووووووووووررر،یکی بیاد منو بکنه ه ه ه ....
مامانی ماهان جون
29 مهر 93 9:43
آخیییییی یادش بخیر منم خیلی وقته اتوبوس سوار نشدم،دلم کشید.ما هم زمان مدرسه با اتوبوس میرفتیم میومدیم چقد حال میداد......تا پارسال ماهان به اتوبوس میگفت هواپیما بس که به نظرش گنده منده میومد..همش دلش میخواد با اتوبوس بریم اینور اونور که کلا نمیشه
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
هههههههه پس ما سوار هواپیما بودیم خبر نداشتیماره والا دوستم یاد بچگیها به خیر چه روزگاری داشتیم
مامانی ماهان جون
29 مهر 93 9:43
ای قربون خروست چقدم ناز شده خداااااااااااایی
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
واااااااقعامامانم درستیده
مامانی ماهان جون
29 مهر 93 9:45
چه میز قشنگی،دستت درد نکنه لیلا جونی،مبارک پرنیا جونمم باشه
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
قربونت خاله جون قابل شما رو نداره
مامانی ماهان جون
29 مهر 93 9:45
فعلااااااا
♥بابایی و مامانی♥
پاسخ
فدایی داری مواظب باش از پیاده رو برو