♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

پرنیا وکفشدوزک

1391/11/2 22:38
391 بازدید
اشتراک گذاری

پری جون خیلی کفشدوزک یا به قول خودت کفشگوزک دوست داریزبانمنم امروز بین سبزیها یه جیگیلیشو  پیدا کردم وبهت نشون دادم اخه همیشه تو نقاشیهات ازم میخواستی تا برات بکشم.

قیافت بعد از دیدنش انقدر جالب بود که دلم نیومد برات ثبت نکنملبخند

اولین دیدار.......

وای نه داره راه میوفته......

اومد پیشم الان میخورتم.....قهقهه

نه نازش کن .....

آره خودشه..........

دیدی چه نازه.....چشمک

حالا پری با کفشدوزک دست دوستی میده.........

 

دیگه برو خونتون نمیدونم چرا بهش گفتی به بابات سلام برسون شاید اونم مثل تو پدر جونش رو خیلی دوست داره...متفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سوگل خانم
30 مهر 91 21:34
اخی.......! ببین دخترمون چه روابط اجتمایی قوی ای داره!!!! آفرین


مرسی خانمی
مامان پارسا
1 آبان 91 1:00
دوستی پرنیا جون با کفشدوزکشو تبریک میگم .و به شما هم تبریک میگم با این عکسای خلاقانتون . بازم منتظر عکسای جدید پرنیا جون و ذهن خلاق شما هستم=D
لطف داری عزیزم پارسا جون رو ببوس
هدیه جووووووووووووووون
1 آبان 91 9:37
سلام
ای جووووووووووووووووووونم
چی کفشگوزک خوشدلیه



مرسی هدیه جووووووون...
مامان شایان
6 آبان 91 13:15
مامان پرنیان خسته نباشی. وبلاگ دخمل نازت خیلی جالبه

مرسی از توجهتون.

طنین بلا
16 آبان 91 1:29
سلام
خدایا چه دختر نازی دارین شما خدا براتون نگه داره خوشحال میشم به وبلاگ طنین من هم سری بزنین تا این 2 دختر ناز و دوست داشتنی دوستان خوبی برای هم بشن. منتظرتون هستم


چشم حتما.