♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

نابغه کوچولوی من..

1391/11/3 12:16
405 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک قشنگم میدونم که من چون مامانت هستم همه کارهات برام قشنگ وجالبه ولی مهم نیست مهم اینه که من از تک تک روزهایی که باتو میگذره ومن روز به روز بزرگ شدنت رو میبینم لذت میبرم وتو برای من باهمه فرق داری

دیروز طبق معمول همیشه داشتم کارهامو میکردم که صدام کردی وآدمکی که با خمیر بازی درست کرده بودی رو نشونم دادی وااای که چقدر کیف کردم که تو این سن انقدر خلاقیت داری تو برای چشمای آدمکت چشمهای جوجت رو کنده بودی وگذاشته بودی کلی تو دلم قند آب شد وخدارو بابت داشتنت شکر کردمقلب بعد نگه داشتم تا پدر جون اومد وبه اون هم نشون دادم اونو که دیگه نگو کلی کیف کرد واز من خواست تا حتما عکس بگیرم وتو وبت بزارم تا بزرگ شدی لذت ببریلبخنددر همین گیرو دار که ما محو شاهکار عسلمون بودیم تو خیلی بی تفاوت سر کامپیوتر مشغول بازی فکری که پدر جون برات گرفته بود بودیچشمک

دنیا برام شبیه بازی گل یا پوچ می‌مونه، با تو گله..

 بی تو پوچه عسلم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان بنیتا
1 بهمن 91 18:55
عزیزم خیلی قشنگه خانومی


مرسی خاله ببوس بنیتا گلمو
مامان امیر محمد
1 بهمن 91 19:08
ببین چه بیخیال داره بازی میکنه خوشـــــــــــــــــبحالت گلم


عالم بچگی واقعا لذت بخشه

نرگس مامان باران
1 بهمن 91 19:56
الهی من قربونت برم
لیلا جون دیروز رفته بودم بازر بزرگ بازار اسباب بازی فروشها برای باران یکسری وسایل کیتی خریدم بعد به اقاگفتم اباژور هم بده مرده رفت برام یه اباژور اورد طرح باب اسفنجی خیلی خوشگل بود یکدفعه تو مغازه به شوهرم گفتم اخه اگه پرنیا بود الان حتما میخریدش شوهرم گفت پرنیا کیه گفتم یکی از دوستای خوب وبلاگیمون خلاصه دیروز کلی یادتون کردم
راستی عکسهای پشت صحنه رو هم دیدم خیلی جالب بود چون خصوصی گذاشته بودی ندیدم
دوستتون دارم

وااااای کلی ذوق کردم که تو گوشه ذهنت من وپرنیا هم جا داریم ما هم خیلی دوستون داریم وخوشحالیم از داشتن دوست خوبی مثل تو وباران گلم

نیم وجبی
1 بهمن 91 23:35
عزیز دلم خیلی قشنگه آفرین
واقعا مامانی شک نکن که پرنیا آینده ی خیلی درخشانی درپیش داره


ممنون نیکو جون با داشتن دوستای خوبی مثل شما ودلگرمی هاتون حتما
سمیرامامان پرنیان
2 بهمن 91 10:53
آفرین به دخمل خلاقمونهزار تا بوس واسه پرنیا گلم..........:


مرسی خاله جون هزار تا بوس برای شما وپرنیان گلم
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
2 بهمن 91 11:41
نابغه نااااااااااااااااااااااااااااااااااااز


ممنون خاله
بهاره مامان ونداد
2 بهمن 91 12:34
الهی چقدر هم بامزه است ادمکت


ممنون خاله جون
مامان بابای الیسا
2 بهمن 91 14:02
خیلی قشنگ ذرست کردی عزیزم آفرین


مرسی خاله جون
سمانه مامان ستایش
2 بهمن 91 16:30
وااای لیلاجون منم کلی لذت بردم از آدمک پرنیاجون.خیلی قشنگ و بامزه درستش کرده،مخصوصا چشما و دماغشواقعا دخملی پر از خلاقیته
از طرف من ببوس نابغه جونو


مرسی سمانه جون حتما سفارشی می بوسمش
آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 بهمن 91 16:44
آفرین پرنیاجون دیگه واقعابزرگ شدی گلم
لیلا جون نی نی وبلاگ پرنیاخیلی خوشگل شده


مرسی آنا جون چشمات قشنگ میبینه
مامان پارسا جونی
2 بهمن 91 17:21
خیلی قشنگو نازه عزیزم
هیراد و عمه لیلاش
2 بهمن 91 22:50
خب تعجبی نداره ، مامان که اینقدر هنرمنده دخملی هم میشه شاگرد مامان جونش


ممنون لیلا جون شما همیشه به ما لطف داری
خواهر فرناز
3 بهمن 91 9:04
سلام
تق نق
کیه کیه؟!!!
منم منم پیامک
تولدت جلو جلو مبارک
خوشبختم منم خرداد 68 به دنیا اومدم



ممنون دوست جون
محیامامان دینا
3 بهمن 91 16:21
آفرین به این خلاقیت.چقدر خوشگل درست کردی خاله جون.بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


ممنون خاله
مامان آناهیتا
3 بهمن 91 16:33
سلام عزیزم نمی دونم نظرم ثبت شد یا نه
ناز دختری داری چه با دقت داره بازی می کنه .
با اجازتون لینکتون کردم


ممنون که به ما سر زدید اگه نظر دیگه گذاشتید متاسفانه ثبت نشده ولی به هر حال به جمع دوستای ما خوش اومدید
آناهیتا مامانیه آرمیتا
4 بهمن 91 3:19
لیلا جون خصوصی روخوندم خیلی به مالطف داری عزیزم . واقعاخیلی دوست داشتم که میتونستید امیدوارم زودترخوب شید..
اایشالا دفعه بعد
برای پرنیاگلی ..


ممنون آنا جون
عموی محیط بان
4 بهمن 91 14:31
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 بهمن 91 14:13
آفرین به این دختر باهوش و زرنگ و مهربون
خدا براتون نگهش داره


ممنون همچنین زهرا جون رو برای شما