♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

گذر شیرین زمان..

1391/11/4 15:01
888 بازدید
اشتراک گذاری

چه قدر زود میگذره..

.

.

وچه شیرینه که تو دختر کوچولوی من داری برای خودت یه پرنسس خانم کامل میشی..

.

.

این عکسهارو امروز باهم نگاه میکردیم تو" تو لباس عروسکت "

عروسکم اینجا ٢٣ روزته وانقدر کوچولو بودی لباس سرخپوست کوچولوت رو در آوردم وتنت کردم ویه عکس محبوب توی فامیل شد...

وحالا بعد از سه سال پرنسس کوچولوم با عروسکش..

 

وحالا کمتر از ٣٢روز مونده تا چهارمون سال از گرفتن این هدیه بزرگ رو از خدای مهربون جشن بگیریم..02200000

اگر تو نبودی من بی دلیل ترین اتفاق زمین بودم
تو هستی و من محکم ترین بهانه ی خلقت شدم…

.

.

دختر قشنگم..


ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺯﻭﺍﯾﺎﯼ ﻗﻠﺒﻢ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﻣﺎﻧﺪ، ﺁﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺟﺎﻭﺩﺍﻧﻪ ﻫﺎ ﻣﯿﻤﺎﻧﻨﺪ !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

محیامامان دینا
4 بهمن 91 14:56
چه عکس خوشگلی سرخپوست کوچولو خیلی نازی عزیزم.خدا حفظت کنه.بوسسسسسسسسسسسس


مرسی خاله جون برای دینا جون.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
4 بهمن 91 14:58
واااااای خداعاشق عکسش شدم
خیلی کارجالبی کردی کاش منم اینکاروکرده بودم
اون عروسکش بعدهابراش خیلی محبوبترمیشه
امالیلاجون فکرکنم فلش رواشتباه زدی لباس عروسکه توی تنه یه عروسک دیگه اس


آره دوست جون داشتم درست میکردم که دیدم نظر دادی سوتیم لو رفت
طراح بنر
4 بهمن 91 15:05
سلام وبلاگ خوب دارین موفق باشید طراحی وب سایت اینتر فیس قالب و بنر لوگو ارم ونشان با کمترین قیمت در کمترین زمان سری هم ب وبلاگ ما بزنید ونظرات خود ودرخواست خود رابزارید انواع قالب وبلاگها قالب کودک وشکلکهای کودکانه تم تولد شکلکهای جورواجور در صورت درخواست تبادل لینک اطلاع دهید موفق وپیروز باشید
بهاره مامان ونداد
4 بهمن 91 15:54
الهی چقدر کار جالبی بود خیلی بامزه بود ایده ات همیشه هنرمند بودی


مرسی بهاره جون تو هم همیشه به من لطف داری
نیم وجبی
4 بهمن 91 16:16
وای خدایا چه کار جالبی کردی
سرخ پوست کوچولو چه ژستیم گرفته
زمان خیلی خیلی زود می گذره لیلا جان دیگه پرنیا خوشگله خانومی شده برای خودش


واقعا نیکو جون ممنون از محبتت
سمانه مامان ستایش
4 بهمن 91 17:07
واااای چه سرخپوست نازی شده بوده
امیدوارم آخرین روزهای 3سالگی پرنیای عزیز با خوشی سپری بشه و بهترین جشن تولد رو براش بگیرید



دعات خیلی دلنشین بود سمانه جون ممنونم از لطفت
سمیرامامان پرنیان
4 بهمن 91 18:11
بوسسسسسسسسسسس واسه سرخپوست کوچولو لیلا جون خیلی کار جالبی کردی ،کاش منم اینکارو کرده بودم


ممنون سمیرا جونبرای پرنیان جون

مامان آنی
4 بهمن 91 18:41
وای خداجونم چه کار جالبی چقدر ناز شده بودمهتاب جون هزارتا بوس

من هم با افتخار شما رو لینک کردم


ممنون از محبتت
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
4 بهمن 91 20:17
عزیز دل خاله تولدتـــ رو پیشاپیش تبریکـــ میگم ...
قربونت برم که اینقده ناز بودی و حالا ناز تر شدی
دوستت دارم زیاد زیاد


مرسی خاله جون ما هم شما وامیر علی جون رو دوست داریم
بابای ارشیا
4 بهمن 91 20:23
سلام
ممنون از اینکه به ما سرزدید و نظر پر از مهر و محبتتون مایه دلگرمی ما شد . تولد شما هم مبارکه و همینطور تولد ناز دخترتون
وبلاگتون سراسر شور و شرر عشقی خالص و نابه . عشقی که نشانگر مهر پدر و مادریست . انشالله خداوند این نازگل زیبا رو براتون مایه دلخوشی و عزت و برکت قرار بدهد .


ممنون از ابراز محبت ولطفتون
مامان آناهیتا
4 بهمن 91 22:48
سلام مامان با ذوق
چه ایده قشنگی . خوش به حال پرنیا جون با این مامان هنرمند .
پیشاپیش عزیز خاله تولدت مبارک


ممنون خاله جون شما لطف داری
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ...☀
5 بهمن 91 1:06
فدات شم کش بروووووووووووووووووووووووو
همون شب که کد رو دادی انجامش دادم بعد یهـــــــــــو هوس کردم قالبمو عوض کردم...

دخملی شکلکم اگه انیس بزاره می اپیم ..برو سراغ شوهری بینم چند مرده حلاجی


باشه پس منتظر باش
مامان بابای الیسا
5 بهمن 91 2:05
مامانی کارت خیلی جالب بود واقعا چقدم زود میگذره ها


واقعا گذر زمان خیلی سریعه مخصوصا 100 سال اولش
زهرا جون
5 بهمن 91 12:08



مامان بردیا
5 بهمن 91 12:33
تولد 31 روز آیندت پیشا پیش مبارک خانم خوشکله
امیدوارم گذر زمان همیشه برات شیرین باشه لیلا جون.
ایده جالبی بود.


ممنون خاله مهربونم
هیراد و عمه لیلاش
5 بهمن 91 21:42
وای خدای من چه ناز و خواستنی این ایده ناشی از ذهن پر از شادی از وجود یه فرشته کوچولو میتونه باشه و بس
فکر کن اون لباسو چندین سال دیگه تن نوه ات کنی ازش عکس بگیری


وااااااااااااای واقعا اون وقت اون عروسک تو تاریخ اجدادیمون موندگار میشه


خواهر فرناز
5 بهمن 91 21:48
سلام
ما با مطلب جدید برگشتیم
بهمون سر بزنید وبرامون یادگاری بنویسید



حتما فرناز جون
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ...☀
5 بهمن 91 22:19
ممنون .فدات شم
اون یکی اولیش که معتبره و از کل حرف الفباست
یکی از اصلیترین منابع شکلکام بود
از هر وبسایتی نمیشه کپی کرد آخه یهو همشون پاک میشن و بقیه ناراحت میشن که تو وبشون نشون داده نمیشه
باید زیادی احتیاط کنم
ولی اینروزا حسشو ندارم برم دنبال شکلک آخه کلی شارژ نت رو میبره
...بازم ممنون ازت آجی گلم

خواهش میکنم کاری بود که از دستم بر میومدامری بود در خدمتیم
مامان امیر محمد
5 بهمن 91 22:50
سلام خاله جون اخیــــــــــــ اینقدر کوچولو بودی که لباس عروسکت بهت شده
پیشاپیش تولدت مبارکــــــ عزیزدلــــــــــم


اره خاله جون دخترم بند انگشتی بود
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 بهمن 91 14:14
چه پست جالبی
مخصوصا عکس یادگاری با لباس عروسک و الان خود عروسک




مرسی مامانی
مامان دنیز
7 بهمن 91 13:56
خدا حفظش کنه براتون دختر نازی دارید هم شهری کرجی


ممنون خانمی ای کاش آدرس وبت رو گذاشته بودی