♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿♥پرنیا✿◕ ‿ ◕✿، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

پــــرنیــــا هدیه خوب خدا✿◕ ‿ ◕✿

قالب جدید مامان بوفی..

1391/12/3 9:01
817 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم این یه خونه تکونی حسابی برای وبلاگت به حساب میاد "من وپدر جون که خیلی خوشمون اومد امیدوارم بعدها توهم از اینهمه وقت وسلیقه ای که مامان وبابا برات میزارن لذت ببری.

آخه جریان داره یه چند وقتی هست که دوست خوبمون مادام بوفی قالب طراحی میکنه البته ما قبلا این کار رو برای وبلاگت کرده بودیم ولی قالب های بچه هارو دیدم دلم قالب نو خواست ونشستیم با پدرجون قالبی رو که میبینی طراحی کردیم وکلی قربون هم بابت اینهمه سلیقمون رفتیم"البته از انتخاب همسر میتونی به سلیقمون ایمان بیاری گلم.چشمک

الان که دارم برات این پست رو میزارم ساعت١:١٦دقیقه هستش وپدر جون پنچر شده ولی من تازه شارژم آخه خیلی بابت وبت خوشحالم خوشگل شده.

این چند روز هم مثل همیشه میگذره به جز یه اتفاق که از سر شیطونی برات افتاد وتا وقتی جاش خوب بشه دلم خونه.سرت خورد به پایه مبل وکمی بالای پلکت زخم شد امشب هم زودتر از همیشه خوابیدی کمی دل درد داشتی البته دارو دادم تا صبح شارژی تا با یاسمن دختر عمه یه دل سیر بازی کنی.

درضمن میکس فیلمت هم تموم شده مثل سالهای قبل عالیه تازه به نظر من که از سالهای قبل هم بهتره آخه امسال پدر جون کار داشت بیشتر کارهاش رو خودم انجام دادم. فردا میریم خونه مامانی تا با عمه ها فیلم رو ببینیم .اول فیلمت هم تیتراژ شروع باب اسفنجی رو گذاشتیم که دیدنی کلی کیف میکنیباب اسفنجی

چند روزی نمی تونم برات مطلب بزارم داریم میریم خونه مامان جونم یا به قول تو(مامانی متین)تا طبق معمول یه هوایی تازه کنیم وکمی به خریدهای عید برسیم.

دوست داریم هزارتاااااااااااااااااااا♥

پرنیاجان تا این لحظه ، 3 سال و 11 ماه و 23 روز و 16 ساعت و 20 دقیقه و 11 ثانیه سن دارد ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان کوثری
3 اسفند 91 9:09
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
سمیرامامان پرنیان
3 اسفند 91 9:44
عزیزم قالب نو مبارک


ممنون سمیرا جون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 اسفند 91 11:26
مبارکه خوشگل شده قالبت پرنیاگلی مثل خودت
مامان بوفی روخیلی بامزه گفتی لیلا جون


مرسی خاله جون چشمات قشنگ میبینه
گفتم ماهم یه پست اون مدلی داشته باشیم
مامان آروین-مریم
3 اسفند 91 12:27
سلام دوست خوبم
برای آروین از سایت bofy.blogfa.com قالب سفارش دادم که الان آماده هست .
لطف میکنید به همون آدرس بروید و قالب آروین رو ببینید و در موردش بهم نظر بدین ....
نظرتون رو تائید نمیکنم ، صادقانه بهم بگین اگه موردی داشت . چون هنوز وقت اصلاح کردنش هست . متشکرم .
قالب شما هم خیلی قشنگه .....


باشه مریم جون حتما
مامان آناهیتا
3 اسفند 91 13:08
سلام عزیزم قالب جدید مبارک باشه خیلی قشنگه .
ای کاش می شد ما هم فیلم رو می دیدیم


ممنون دوست خوبماره اگه میشد حتما میزاشتم تو وب تا دوستای گلم ببینن
سارا
3 اسفند 91 13:25
قالب نو مبارک، خیلی قشنگه


ممنون سارا جون
ارشیا
3 اسفند 91 15:47
نازنین پریچهره
کاش میخوندی چه عاشقانه ها که برات نمی نویسن این بابا و مامان خدا سایه شون رو برسرت حفظ کنه و توی دسته گل رو براشون سلامت و شاداب در پناه لطف خودش بگیره
اومدی خریدهای عیدتو نشونم بدی ها


ممنون عمو جون حتما
انسیه
4 اسفند 91 1:27
قالب نومبارک مامان پرنیاخریدخوش بگذره


ممنون انسیه جون
خواهر فرناز
4 اسفند 91 10:38
سلام گلم
قالب نومبارک
مامان هنرمند
ای شیطون بابایی بد درست میکرد؟
با چه نرم افزاری درستش کردین؟


سلام گلم مرسی از لطفت.نه ولی من بهتر درست کردم
با فتوشاپ درست کردم عزیزم
خواهر فرناز
4 اسفند 91 16:11
قالبت نسبت به صبح عوض شده؟
خوشگل تر شده به نظر من
صبح ساده بود
به فرنازم سر بزن

راستی صبح برات نظر گذاشتم ثبت نشده ؟


ممنون دوست خوبم چرا وقت نکردم تایید کنم
خواهر فرناز
4 اسفند 91 20:47
چی را با فتوشاپ درست کردی؟
منظورم فیلمتون بود گلم


اه...ببخشید فکر کردم قالب رو میگی فیلم رو با برنامه کورال ویدیو درست کردم
مامان بابای الیسا
5 اسفند 91 0:00
قالب جدید مبارک باشه خیلی قشنگ شد


ممنون انرژی گرفتم
مامان آروین-مریم
5 اسفند 91 13:09
قالبتون خیلی قشنگ شده ، واقعا برازنده پریا خانمه .... مبارکه ....


مرسی مریم جون
محیامامان دینا
5 اسفند 91 14:29
قالب نو مبارک عزیزم.زود برگرد ما دلمون برات تنگ میشه.


حتما خاله مهربونم
بهاره مامان ونداد
5 اسفند 91 14:30
مبارک باشه قالب نو خوشکل شده مثل خودت عزیزم


مرسی بهاره جون
نیم وجبی
6 اسفند 91 12:27
سلام عزیزم..وب کسری به دلایل شخصیی دیگه آپ نمی شه ولی من خودم هر چند وقت یه بار بهتون سر میزنم


آه..... چرا؟دلمون تنگ میشه پس حتما بهمون سر بزن
مامان آنی
6 اسفند 91 13:59
وبلاگ نو مبارکککککککککک

خیلی خوشگله


ممنون قابل شمارو نداره
آناهیتا مامانیه آرمیتا
6 اسفند 91 18:53
خصوصی عزیزم


هیراد و عمه لیلاش
7 اسفند 91 9:24
عزیز دل خاله قالب جدید مبارک

دست مامانی درد نکنه خسته نباشی مامانی مهربون


مرسی لیلا جون محبت داری
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 اسفند 91 11:54
قالب نو مبارک
خیلی زیبا و دوست داشتنی است

سفارش نمی گیرید ؟؟؟؟

دوست گلم
با چند تا پست جدید بروزیم و منتظر شما


ممنون دوست خوبم حتما بهتون سر میزنیم